Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 34
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts

    Vragen aan Schuurmans Vuurwerk 2011

    De importeurs tour van de crew is inmiddels in volle gang.

    De crew zal binnenkort daarom natuurlijk ook Schuurmans Vuurwerk gaan bezoeken om te horen en/of te zien welke nieuwtjes wij kunnen gaan verwachten voor dit jaar.

    Heb je goede vragen of andere opmerkingen die je graag aan Schuurmans zou hebben voorgelegd, schroom dan niet en stel ze hier!

    Wij zullen ons best doen om er een goed antwoord op te verkrijgen voor jullie.

  2. #2
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Ik zou graag willen dat ze de paketten op film vast leggen.

    Schuurmans filmt een hoop producten en je kan deze op de site bekijken voordat je ze evt. koopt. Echter waren er afglopen jaar geen filmpjes van diverse paketten. Dan bedoel ik met name de nieuwe paketten zoals het Shou assortiment. Zelfs een omschrijving van de effecten ontbrak. Ik heb toen besloten het pakket niet te kopen omdat ik geen beelden had gezien. En ik denk dat meer mensen dit hebben gedaan.

    Ik zou het erg goed vinden als ze die pakketten ook proberen vast te leggen op film en deze vervolgens op de site te zetten. Zo krijg je een goed beeld van het desbetreffende product en kan de verkoop wellicht nog beter gaan !

    Laatst gewijzigd door ilvan; 11 mei 2011 om 20:54

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Locatie
    Prov. Utrecht
    Berichten
    533
    Thanks
    493
    219 waarderingen in 109 posts
    In het topic "Bericht van Schuurmans Vuurwerk" (moontan 20-4-'11) werd al gemeld dat er 2 nieuwe collecties aan komen + plus nieuwe producten/diensten. Ben benieuwd of ze al details hierover willen geven.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik ben benieuwd of ze die nieuwe lijnen willen spreiden over nieuwe dealers (bv. bij lesli veel verschillende lijnen maar verspreid over meerdere winkels) of dat alle 4 de collecties bij hun huidige dealers verkocht gaan worden.

    In voorgaande jaren deden ze bij introductie van een nieuwe lijn een andere lijn weg (magnificent etc). De kaboom lijn blijft nu gewoon behouden?

    Verleden jaar was er sprake van dat ze de screamer terug zouden laten komen gaan ze dit in dit jaar doen?

    En als laatste ze hebben de afgelopen 2 jaar leuke budget potjes op de markt gebracht maar dat aanbod is nog erg beperkt bij hun gaan ze hun budget pot aanbod nog uitbreiden?

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Schoot me net te binnen dat ze afgelopen jaar een nieuwe gadget wouden uitbrengen dat raketje, ik weet de naam even niet meer. Maar die werd toen afgekeurd, willen of gaan ze deze dingen nog op de markt brengen?

    Edit: Ik lees net in het verslag van Beko dat deze dingen wettelijk niet haalbaar zijn op dit moment dus beschouw deze vraag maar als niet gesteld, Excuses.
    Laatst gewijzigd door ozzers; 16 mei 2011 om 16:53

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Hoeveel verkooppunten heeft SChuurmans in 2010 gehad?
    Wat zijn de verwachtingen tot 2011?
    Hoeverre is het marktaandeel van Schuurmans veranderd ten opzichte van de positie die men 10 jaar geleden had?
    Hoe groot is deze verandering?
    Hoe komt het volgens Schuurmans dat het marktaandeel door de jaren heen veranderd is?

  7. #7
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Ik wil graag nog even een vraag toevoegen want binnenkort gaan jullie op bezoek toch ?

    Ik neem aan dat ze de nieuwe producten zoals de voledige shogun serie gaan filmen. Maar ik zou dan willen weten wanneer deze beelden op de site komen te staan. Is dat wanneer vuurwerkbestelling.nl bijvoorbeeld online gaat of al eerder ?


  8. #8
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    311
    198 waarderingen in 101 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
    Ik wil graag nog even een vraag toevoegen want binnenkort gaan jullie op bezoek toch ?

    Ik neem aan dat ze de nieuwe producten zoals de voledige shogun serie gaan filmen. Maar ik zou dan willen weten wanneer deze beelden op de site komen te staan. Is dat wanneer vuurwerkbestelling.nl bijvoorbeeld online gaat of al eerder ?

    dat wil ik ook wel weten wanneer komen de filmpjes pas na de demo maar wanneer is de demo?

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb nog wel een aantal vragen aan schuurmans. Nog niet zo lang geleden zijn daar 2 vaste krachten weggegaan. Die Tinga en Terpstra. Dat moet toch klanten hebben gekost. En nu komen ze met 2 nieuwe collectie's en in 2 jaar is de bestaande collectie compleet vernieuwd. Betekend dit dat daarvoor de collectie niet meer van deze tijd was (dit hoorde je ook veel) en zijn de bovengenoemde heren daarom verdwenen. Maar ik wil eerst wel eens zien of de nieuwe collectie's ook die kwaliteit aan producten geven die zij zeggen dat het is.

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Misschien een beetje off-topic maar zijn jullie al langs geweest?
    Ik ben namelijk wel heel erg benieuwd naar het verslag enzo

  11. #11
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzers Bekijk bericht
    Misschien een beetje off-topic maar zijn jullie al langs geweest?
    Ik ben namelijk wel heel erg benieuwd naar het verslag enzo
    Alle nieuwe producten zijn al gepost oo het forum en op hun website.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  12. #12
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Vuurwerkcrew is nog niet langsgeweest omdat de afspraak is verzet. We gaan uiteraard wel binnenkort langs en dan nemen we de vragen mee. Mocht je nog vragen hebben wees zo vrij om ze te stellen!

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    78
    Thanks
    51
    12 waarderingen in 5 posts
    Schuurmans werkt samen met Beko. Dat is een feit.
    Op de site van Schuurmans staan de producten en filmpjes van de SkyLine, maar deze worden niet in de folders opgenomen of door schuurmans dealers verkocht.
    Gaat dit in de toekomst wel gebeuren? Of werk Schuurmans op een geheel ander gebied samen met Beko?

  14. #14
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Bekijk bericht
    Schuurmans werkt samen met Beko. Dat is een feit.
    Op de site van Schuurmans staan de producten en filmpjes van de SkyLine, maar deze worden niet in de folders opgenomen of door schuurmans dealers verkocht.
    Gaat dit in de toekomst wel gebeuren? Of werk Schuurmans op een geheel ander gebied samen met Beko?
    Ze maken gebruik van dezelfde fabriek, Vulcan. Mede daardoor zijn er ook producten die omlabelingen zijn van elkaar. Ze werken idd dus samen. Vast ook nog op meer gebieden in de verkoop danwel vuurwerkbranche maar welke nog meer weet ik niet precies. Ook zijn er wel degelijk dealers die zowel Schuurmans of Beko. Mijn dealer heeft jarenlang Diamond, Premium en Skyline gevoerd.


  15. #15
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Is bekend wanneer de (winkeliers)demo is of wanneer filmpjes online komen?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •