Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Producten Bonfire en Dream fireworks online

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Klopt helemaal oerendhard(lang niet gesproken trouwens :P). Dit is alleen mijn eerste indruk. We gaan het zien in december!

    Comment


      #32
      Kon niet echt een topic vinden, maar denk dat deze wel goed is. Ik zag op de site van vuurwerk4all een cake staan van Bonfireworks, genaamd Craigie Hill. Maar ik kon hier niks over vinden. Iemand die misschien een filmpje heeft?

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Koen179 Bekijk bericht
        Kon niet echt een topic vinden, maar denk dat deze wel goed is. Ik zag op de site van vuurwerk4all een cake staan van Bonfireworks, genaamd Craigie Hill. Maar ik kon hier niks over vinden. Iemand die misschien een filmpje heeft?
        Dit is de Famous Stars alleen met een ander label:

        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #34
          2020 Red Coconut = China Dragon
          2021 Coconut Rain = Cross fire
          2022 Famous Stars = Crazy Hill
          Gerwin

          Comment


            #35
            Heb een aantal "nieuwe" Bonfireworks cakes gepost, maar vermoed eigenlijk dat dit gewoon omlabelingen zijn van hun eigen potten dus graag reacties als mijn vermoedens blijken te kloppen.
            Het gaat hier om de Colour Explosions, Midnight Beauty, Asian Attack, Amazing Memories, Magic Willows, Screaming Heaven en Golden Game.
            Heb mij er nog niet echt in verdiept maar Golden Game zou bijvoorbeeld best weleens Golden Dream kunnen zijn.
            Ik hoop dat iemand hier meer over kan vertellen.

            Comment


              #36
              Klopt. Zijn inderdaad omlabelingen van bestaande producten. Deze omlabelingen worden verkocht bij de Intratuin.

              Comment


                #37
                Maar welke is dan welke?
                Misschien dat iemand het al weet anders zal ik het later zelf even uitzoeken en melden als ik tenminste die filmpjes kan afspelen.
                Blijft voor verzamelaars natuurlijk wel leuk voor de labels!

                Comment

                Working...
                X