Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 47
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Opzienbarend nieuws in vuurwerkland

    OPZIENBAREND NIEUWS IN VUURWERKLAND.

    Opzienbarend nieuws in vuurwerkland kan je het volgende bericht zeker noemen.
    Nieuws wat wij ontzettend graag met jullie willen delen en wij van Vuurwerkcrew zijn bijzonder trots op het feit dat wij dit nieuws als eerste naar buiten mogen brengen.

    NEDERLAND IS EEN VUURWERKIMPORTEUR RIJKER!

    Jullie lezen het goed, Nederland is een vuurwerkimporteur rijker, en het is niemand minder dan de bekende vuurwerkmaker uit het verleden: Christiaan van der Nat, die samen met zijn vrouw Hannie van der Nat en vader Chris van der Nat senior jarenlang de bekende Kunstvuurwerkfabriek van der Nat in Steenwijk hebben gerund.
    Deze fabriek moest tot grote teleurstelling van iedereen eind 2002 zijn deuren sluiten als gevolg van veranderde wetgeving na de ramp in Enschede.

    De komende maanden zal Van der Nat mij op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen rondom het nieuwe importeursschap.
    A.s. maandag, 9 mei, zal ik het verslag van het bezoek aan Van der Nat, op onze website plaatsen.
    Laatst gewijzigd door moontan; 11 mei 2011 om 19:58

  2. #2
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Wow, die zag ik niet aankomen. Geweldig dat deze vakmensen de draad weer oppakken, zij het in aangepaste vorm. Ben erg benieuwd naar het verslag, Fred!

    Hierbij wens ik, ook namens de andere Museumdudes, de familie Van der Nat ontzettend veel succes bij deze nieuwe uitdaging!

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Wat geweldig dit nieuws Fred, ben nu al benieuwd naar de producten.

  4. #4
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Dit is natuurlijk geweldig nieuws!
    Ik moet wel eerlijk bekennen dat Van der Nat mij niet zoveel zegt... Ik wens Van der Nat veel succes. Dat er maar weer veel mooie producten en collecties aan de Nederlandse vuurwerkmarkt mogen worden toegevoegd

    Gaat het ook gewoon 'Van der Nat vuurwerk' heten?

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    altijd goed om te horen dat er weer een nieuwe importeur komt.
    Ook gelijk een hele uitdaging om in het bestaande veld je plek te "veroveren".
    Nou ken ik van der Nat niet anders dan van dit forum, maar wat ik ervan gehoord heb was bijna altijd positief.
    Dus veel succes en ik wacht met spanning af;-)

    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  6. #6
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Echt super leuk nieuws dat de fam. van der Nat weer terug is op de Nederlandse markt. Ben erg benieuwd naar het verslag en naar hetgeen men gaat doen dit jaar en volgende jaren!

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Voor degenen die geinteresseerd zijn in de geschiedenis van de vuurwerkfabriek raadpleeg het Vuurwerkmuseum en/of onderstaand arikel

    http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...172#post364172

  8. #8
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Ben reuze benieuwd wat er komen gaat.
    Echter kon ik het niet laten om alvast een belletje te plegen naar de bekende fam van der Nat
    Extreme Pyromaniac for life.

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Erg tof dat wij als liefhebbers nu alleen nog maar meer keuze gaan krijgen!
    En als het vuurwerk net zo goed gaat zijn als al het positieve wat ik al eerder van ze gehoord en gelezen heb, dan gaat het helemaal goed komen.

    Ik kijk uit naar het verslag, en ben reuze benieuwd waarmee Van der Nat ons allen gaat verrassen aan producten.

  10. #10
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.161
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Wauw, gaaf om die naam actief terug te zien!

    Ik moest eraan denken dat ze wat dingen (producten/recepten?) toch naar Zink hadden overgedaan? Doet me afvragen of het mogelijk is dat ze bv. in Duitsland hun eigen vuurwerk kunnen ontwikkelen/produceren (bv. ism Zink) en het ons land in kunnen brengen?

    Ik hoop vooral op ouderwets goeie v/d Nat fonteinen! (in legale grootte dan) en ben erg benieuwd waarmee ze verder op de proppen komen.

    Kijk uit naar het verslag na 't weekend! Leuk!

  11. #11
    VWC-Lid mollyman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2006
    Berichten
    568
    Thanks
    262
    220 waarderingen in 72 posts
    Ik kijk nu al uit naar de fonteinen van "Van der Nat"!
    Op andere fora: bloodwake / mollyman

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2008
    Berichten
    1.191
    Thanks
    62
    172 waarderingen in 52 posts
    Dit kan je zekerweten opzienbarend nieuws noemen!

    Ik vroeg me dan gelijk een aantal dingen af, Wat Richardus al zei, Zullen er ook producten in Duitsland gemaakt gaan worden?

    zal Van Der Nat alleen consumenten vuurwerk voor de Nederlandse markt gaan ontwikkelen? Of zullen zij ook professioneel vuurwerk gaan ontwikkelen voor vuurwerkshows? Misschien dat zij zelf ook weer shows zullen gaan schieten?

    Wil Van Der Nat exclusief blijven in Nederland, net zoals bijvoorbeeld Pronk vuurwerk? Of wil Van Der Nat met de tijd ook flink uitbreiden?

    Zo een aantal vragen die ik me gelijk afvroeg.

    Wat ik in ieder geval weet is dat dit erg leuk nieuws is en ik erg benieuwd ben hoe Van Der Nat zich gaat onderscheiden van de andere vele importeurs in dit kikkerlandje

    Hoop dat er 9 mei meer in het verslag zal staan m.b.t. mijn vragen

  13. #13
    VWC-Lid Anaconda's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Berichten
    996
    Thanks
    564
    3.577 waarderingen in 566 posts
    Geweldig nieuws uit onverwachte hoek!
    Net zoals velen ben ik ook benieuwd naar hun toekomstige assortiment en producten. Petje af voor de familie Van der Nat dat zij, ondanks de vele bestaande importeurs en huidige concurrentie deze stap hebben gezet.

    Kwaliteit en originaliteit hebben bij Van der Nat altijd hoog in het vaandel gestaan. Ik hoop dat zij deze prioriteiten ook zullen doorvoeren in hun nieuwe producten, maar dat zal ongetwijfeld goedkomen.

    Bij deze wens ik Van der Nat veel succes met het importeurschap
    Laatst gewijzigd door Anaconda; 5 mei 2011 om 12:26

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    wauw, wat een geweldig nieuws, ik kan niet wachten tot maandag.
    ik ben reuze benieuwd hoe deze ouwe vuurwerkmaker zijn kunsten als importeur gaat vertonen. ik vermoed dat we hele leuke producten te zien zullen krijgen.
    spannend!!

  15. #15
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    van der Nat terug aan het front, ik heb vaak hele mooie verhalen mogen lezen over de de verschillende (exclusieve) vuurwerken waaronder "de van der Nat fontein".
    Ik hoop dat ze weer met unieke en vooruit strevende producten op de markt komen!

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •