Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jupiter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jupiter

    Artikelnummer: 2007
    Artikelnaam: Jupiter
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 266 gram
    Aantal schoten: 19 shots
    Effectomschrijving: Deze 19 shooter overtreft alle verwachtingen met zijn prachtige kleuren en boeketten!
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €25,-

    Laatst aangepast door FireDragon; 6 April 2011, 14:52. Reden: advies verkoopprijs van 2010-2011 erbij gezet
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vdrvuurwerk.nl

    Comment


      #3
      Filmpje van de Jupiter:
      (HD)
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Mooie cake verder goed verfijnde effecten die ook redelijk groot zijn. en de prijs is ook goed te noemen.

      Comment


        #4
        Mijn film, gisteren geschoten bij de demo van Vechtweelde in Maarssen:

        Twee stuks Jupiter van het merk Twinn Collection (importeur 2Fireworks). Geschoten tijdens de demo van Vechtweelde te Maarssen, op zaterdag 17 december 2011.

        Je ziet er twee stuks. (Let niet op het commentaar: omroeper zei een verkeerde naam.)

        Beetje trage cake. Wel grote boeketten met luide knallen, maar een beetje saai en langzaam. Niet echt geweldig in kwaliteit, maar voor de prijs van €14,95 bij Vechtweelde, is ie wel te doen.
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
          Beetje trage cake. Wel grote boeketten met luide knallen, maar een beetje saai en langzaam. Niet echt geweldig in kwaliteit, maar voor de prijs van €14,95 bij Vechtweelde, is ie wel te doen.
          Toch leuk om te zien dat meningen erg kunnen verschillen. Ik vond het namelijk een topper, grote boeketten en een mooie hoogte! Deze komt voor 14,95 zeker in mijn collectie.

          Comment


            #6
            Video van mijn kant.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Raaddebom.nl

            Comment

            Working...
            X