Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 70
  1. #46
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Ik vind de cakes van de conculega's stuk voor stuk toppers! Degene die er voor mij net even bovenuit stak is de "Three Stages". Daar heb ik dan ook mijn stem op uitgebracht.

    Cameo
    Laatst gewijzigd door Cameo; 11 oktober 2011 om 19:33
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  2. #47
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    Hoe staat het met het label ontwerp?

  3. #48
    VWC-Lid arnoud96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2011
    Locatie
    Zuid-Scharwoude
    Berichten
    80
    Thanks
    37
    27 waarderingen in 10 posts
    ik vind defcon toch het mooist!

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Berichten
    89
    Thanks
    19
    35 waarderingen in 16 posts
    Ik vind toch zeker de Insane de mooiste met de Three Stage Flute.
    Mooie opbouw en eindelijke een Pronk cake met veel en echte fluit effecten.

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Zaanstreek
    Berichten
    334
    Thanks
    237
    271 waarderingen in 105 posts
    Ik heb op Decibel gestemd,de insane is ook mooi,moeilijk kiezen

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2010
    Berichten
    77
    Thanks
    14
    59 waarderingen in 21 posts
    Wat mij betreft zitten ze alle 5 in 1 pakket straks. Mooi Pronk prijsje van 150 a 160 en het wordt weer een top pakket.
    Ik twijfel tussen Energy, Defcon en Insane. De gaafste vind ik toch wel Energy daar gaat mijn stem dan ook naar uit. Ben benieuwd wie er wint.
    Laatst gewijzigd door EarthQuake; 15 oktober 2011 om 20:23

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Zijn leuke potten.. moeilijke keus, heb de mijne al gemaakt. Zeg niet wie, heeft niemand iets aan. :P

    @ Pronk, maak van deze een mooi pakket en zet ze te koop voor 150 euro.
    Succes verzekerd!!

  8. #53
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Ik heb het gevoel dat we (alle 5) straks een beetje winnaar zijn Al kan er natuurlijk maar 1 ECHT winnen.
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  9. #54
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Daar zitten zeker wat leuke potten tussen, van mij mogen ze allemaal wel in de collectie!
    Dit is echt iets wat jullie vaker moeten doen!
    Offline!

  10. #55
    VWC-Lid Lardo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2009
    Berichten
    54
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 3 posts
    ik moet eerlijk zeggen dat ik er 2 vind tegenvallen. Effecten zijn redelijk klein op de film (op de film, ja...) maar effecten zijn redelijk normaal. Pronk zelf heeft altijd grote effecten en effecten die je niet zo vaak ziet.

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.796
    Thanks
    528
    1.580 waarderingen in 584 posts
    Beste vuurwerkliefhebber,

    De Pronk Vuurwerk ontwerpwedstrijd is voorbij.
    Er kon gestemd worden tot zondag 23 oktober 18.00 uur.
    Er is massaal gehoor gegeven aan de oproep om te stemmen en deze zijn inmiddels zijn geteld.

    Wij, Bart en Richard Pronk van Pronk Vuurwerk, hebben alle ontwerpen goed bekeken en beoordeeld en samen met jullie stemmen is de uiteindelijke beslissing gevallen.

    Hier volgt de beoordeling van de jury:
    Om te beginnen vinden wij alle 5 de inzendingen zeer origineel en vernieuwend.
    Na het zien van de filmpjes zijn wij van mening dat het allemaal echte kanshebbers zijn.
    De Energy, ontworpen door Remco van Essen maakte indruk met Z-shaped splitting comets evenals de variant hier op, Decibel, (ook van Remco) met de fluit en glittering tails.
    Ook de Amnesia, ontworpen door Nick van der Veen met de parachutes komt erg mooi uit de verf, zeker in het echt is dit een zeer indrukwekkende cake.
    De three stage whistling cake Insane, ontworpen door Aart van de Kuilen met crackling chrysantium finale vinden wij ook heel erg mooi.
    Maar het echte WAUW-gevoel kregen wij unaniem bij Defcon, ontworpen door Arnoud Klok.
    Het hoge tempo met steeds 7 shots tegelijk en de volle finale dragen hier hun steentje aan bij.
    Ook de stemmer heeft in de afgelopen 2 weken massaal op Defcon gestemd, op de voet gevolgd door Insane en Decibel.

    De terechte winnaar is dan ook de 15-jarige Arnoud Klok uit Zuid Scharwoude met zijn Defcon. Arnoud gefeliciteerd!! Arnoud wint hiermee de hele Pronk Vuurwerk collectie en een viertal cakes van de Defcon.

    Maar er is nog meer goed nieuws;
    Omdat wij zelf zo onder de indruk waren van alle inzendingen en omdat we zo ontzettend veel reacties hebben gehad van familie, vrienden, klanten en vuurwerkliefhebbers hebben wij besloten om in de tussentijd alle 5 de cakes te onderwerpen aan CE-testen.
    De testen zijn goed verlopen en alle 5 de cakes zijn inmiddels in productie.
    Deze unieke en vernieuwende cakes (met CE-keurmerk) zullen dit jaar nog te koop zijn bij Pronk Vuurwerk.
    Het artwork staat onder dit bericht.
    Alle 4 de finalisten kunnen het hele Outdoor Festival pakket (Energy, Decibel, Insane, Amnesia en Defcon) op komen halen.
    Gefeliciteerd.

    Met vriendelijke groet,

    Bart en Richard Pronk
    Pronk Vuurwerk


    Ps. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Winnaars kunnen hun prijs ophalen tijdens een van de drie verkoopdagen. Winnaars die nog geen 16 jaar of ouder zijn dienen begeleiding van 16 jaar en ouder mee te nemen.

  12. #57
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Super man. Echt geweldig om te lezen dit. Arnoud, van harte gefeliciteerd!
    Ook de andere deelnemers natuurlijk van harte! Toch niet niks om zelf een cake te hebben bedacht die daadwerkelijk op de markt komt

  13. #58
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Heren winnaars: Van harte hoor!

    Voor de volledigheid ook even het artwork erbij










  14. #59
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    zoals altijd ontzettend mooi artwork, prijswinnaars gefeliciteerd. Bart & Richard bedankt dat alle varianten te koop zullen zijn! Stuk voor stuk toppertjes!!!

    De Defcon cake vond ik persoonlijk de minst mooie / vernieuwende cake, maar zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.
    vuurwerkbieb

  15. #60
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Alle heren gefeliciteerd met de prijs, er is geen echte verliezer, iedereen krijgt de 5 ontwerpen en de winnaar een erg leuke aanvulling op deze prijs

    Ik vond de cakes allemaal toppers! Elk ontwerp had wel iets aparts. de parachutes in de Amnesia en de Defcon waren voor mij wel de uitblinkers. Ik denk dat er een terechte winnaar is gekozen in de Defcon

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •