Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferro Flower Thunder Battery

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ferro Flower Thunder Battery



    Artikelnummer: 4497
    Artikelnaam: Ferro Flower Thunder Battery
    Bruto Gewicht: 800 gr.
    Netto Kruitgewicht: 100 gr.
    Aantal Schoten: 12 Schots
    Effectomschrijving: battery in kleur met harde knallen
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Richtprijs: € 9,95
    Tijdsduur: +- 15sec.
    Verpakkingseenheid: 20/1
    Film:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 4 March 2011, 16:08.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Heb er vorig jaar een gekocht, maar verwachtte er eigenlijk niets van. Maar dat bleek niet terecht! Qua knalgeluid zeker vergelijkbaar met de Thundering Heaven van Original, maar ja, helaas maar twaalf schoten. Desondanks wat mij betreft dè verrassing van de Nederlandse markt van vorig jaar (tussen al het geweld van de 300+ grammers). Een aanrader, wat mij betreft. Volgend jaar neem ik er meer.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 4 March 2011, 16:06.

    Comment


      #3
      Dank je Cass voor het goede advies. Kunnen we goed gebruiken.
      Ook maar eens proberen. Knalpotten zijn altijd leuk om er bij te hebben.
      Thundering Heaven is overigens ook 10 euro, dacht ik.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Dank je Cass voor het goede advies. Kunnen we goed gebruiken.
        Ook maar eens proberen. Knalpotten zijn altijd leuk om er bij te hebben.
        Thundering Heaven is overigens ook 10 euro, dacht ik.
        Het is echt een toppertje zoals in de 2de post wordt vermeld.
        Ik heb er zo een 12 afgestoken en allemaal waren ze goed en bleven ze me amuseren. Ik vind ze beter dan het knalblokje van wolff (batlle of new orleans 25 schots) deze klinkt een stuk harder. Volgend jaar komen ze weer in de collectie.

        Comment


          #5
          Nouja, ik ken het blok niet, maar als het effect exact hetzelfde is als een losse flower thunder, zou ik hem hooguit voor erbij kopen.
          Dan koop ik liever 12 losse flower thunders, is altijd nog leuk knutselen en je krijgt wat meer salvo's.
          Wel leuk ding hoor.

          Comment


            #6
            Het is een erg leuk potje. Heb hem zelf ook gehad, vind het alleen iets te duur. Wel leuk als je meerdere voor een leuke prijs kan kopen.

            Komt er dit jaar weer in.

            Comment


              #7
              Ik had hem vorig jaar ook, maar het viel mij heel erg tegen. Had er namelijk veel meer van verwacht, 9 euro vind ik echt te veel voor een dergelijk product. Je kan inderdaad zoals eerder werd geschreven losse thunder flowers kopen en zelf wat knutselen.

              Comment


                #8
                leuk om te horen dat het een goed potje is maar heeft er dan ook iemand een filmpje ?

                Comment


                  #9
                  Deze vorig jaar 2 tegelijk afgestoken, en was er zeer verrast door...De knallen waren echt hard, alleen boeket erbij stelden niet veel voor. Waren maar een paar balletjes...

                  Maar knal was echt hard, zeker voor een NL pot!!!
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #10
                    Als je 13 euro betaald voor een knalpot met maar 12 schoten waarom koop je dan niet 2 pakjes Binkie dan ben je veel goedkoper uit. Ik neem niet aan dat die knallen zoooo hard zijn van de FTB.

                    Comment


                      #11
                      Vorig jaar bij de Halfords verkochten we twee soorten Ferro Flower Thunder. De normale had 12 schoten, maar we hadden ook een doos met 16 schoten gevonden. Werden verkocht voor dezelfde prijs als de normale versie, maar verokcht alsnog niet heel goed door de hoge prijs.

                      Comment


                        #12
                        Ik weet niet of ik deze dit jaar weer aanschaf. 3 van de 7 vielen om en 2 gingen te snel of tegelijk af sinds de introducee van 16 schoten. In het straatje waar ik woon met veelal jonge kinderen wordt dat een gevaarlijke bedoeling.

                        Waarschijnlijk een verkeerde lichting ofzo...
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #13
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #14
                            Ferro Flower Thunder Battery - 16 schots knalcake

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #15
                              Ik heb deze een paar jaar terug meegemaakt op een demo en daar viel hij me juist erg op! Qua knallen kwam deze met kop en schouders boven andere cakes uit. Voor de prijs die hij toen had (ik geloof 12 euro) vond ik het echt een aanrader!
                              Hoe hij nu is weet ik helaas niet, maar ik ben bang dat hij de concurrentie niet aan kan.

                              Comment

                              Working...
                              X