Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Overzicht] Knalpijlen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Meestal heb ik de aftershock rockets, maar nu ze dit jaar wat duurder zijn geworden moet ik nog even twijfelen.


    Voor de rest kan ik hier in de buurt alleen nog maar de headbangers van Lesli krijgen, en de asian thunder rockets.


    Dus even op een rijtje:


    - Aftershock rockets , redelijk groot boeket erbij, en een harde knal. ( 10 euro per 3 )
    - Asian thunder rockets, heb ik zelf nog nooit gehoord, maar er zit een fluit bij, een knal en een klein boeketje. ( 7 euro per 6 )
    - Headbangers, knal zonder enige boeket, ook nog nooit gehoord ( 10 euro per 6 )


    Welke van deze 3 knalpijlen pakketten raden jullie mij het beste aan? Ik wil dus jullie mening, en ook waarom.


    Ik koop van 1 van de 3 pakketten een paar van.
    Zelf ben ik best fan van de Aftershock Rockets van Hardix. Ik weet niet of je die bedoeld, maar die kosten 11 euro per 6 stuks.

    De Asian Thunder Rockets ga ik dit jaar proberen. Als ik jou was zou ik van alles gewoon 1 of 2 pakjes halen. Dan heb je zoiezo de beste pijlen in huis waar je uit kon kiezen

    Comment


      #47
      Ikzelf zou voor de asian thunder rockets gaan. Vond ze er erg grappig uitzien vorig jaar. Ze hebben dan misschien niet de beste fluit, beste knal en beste boeket maar alles bijelkaar zit er niet verkeerd uit.

      Comment


        #48
        @willymeuf, ja ik bedoelde eigenlijk 11,50 ( zo duur zijn ze bij mijn dealer )


        Scheelt toch aardig in prijs allemaal, maar de asian thunder rockets klinken het aantrekkelijkst:

        Een fluit, daarna een knal met een redelijk boeketje. Maar ik vraag me af of de knal beetje lekker is. Maar voor die prijs heb ik niks te klagen haha.


        Stoere knallers kan ik ook halen, en die kosten 7,50 volgens mij per 6. Dan heb je ook fluit met een knal en een redelijk boeketje. Maar dan ga ik denk ik voor de asian thunder rockets.



        De aftershock rockets gaan zo hoog, en dan valt het boeket in het niets.

        Comment


          #49
          Anders koop je gewoon eerst een pakje de eerste verkoop dag en dan steek je ze af. Als ze goed zijn dan koop je nog wat extra pakjes.

          Comment


            #50
            Zat net ff een foldertje door te bladeren van welkoop, en zag daar knockout pijlen staan.
            Daarom bij deze:

            Naam: Knockout rockets
            Importeur: Welkoop
            Effect: Knal.
            Adviesprijs: €9,99 (6 Stuks

            Ook zag ik deze nog in het foldertje van deroue motoren staan:

            Naam: black thunder rocket
            Importeur: Deroue
            Effect: Knal
            Adviesprijs: €5,95 (per stuk)
            [I]waar rook is, is vuurwerk[/I]

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door daantjuuuuh Bekijk bericht
              Zat net ff een foldertje door te bladeren van welkoop, en zag daar knockout pijlen staan.
              Daarom bij deze:

              Naam: Knockout rockets
              Importeur: Welkoop
              Effect: Knal.
              Adviesprijs: €9,99 (6 Stuks

              Ook zag ik deze nog in het foldertje van deroue motoren staan:

              Naam: black thunder rocket
              Importeur: Deroue
              Effect: Knal
              Adviesprijs: €5,95 (per stuk)
              Ok, van deze heb ik nog nooit gehoord. Ik ben echt benieuwd naar de bovenste!
              Gaat deze ondertitel wel door de beugel??

              Comment


                #52
                ik heb een paar pakken asian thunders en sky thunders besteld
                iemand ervaring met deze dingen?
                zijn ze goed? ( hard bedoel ik dan)

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door decibel Bekijk bericht
                  Ok, van deze heb ik nog nooit gehoord. Ik ben echt benieuwd naar de bovenste!
                  knockout rockets is een omlabeling van de headbangers (Lesli) , misschien ken je die wel ?

                  --pyro99
                  Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                  Comment


                    #54
                    Het is al weer een tijdje geleden dat ik dit topic ge-update heb, dus ik ga dit weekend / komende week even de nieuwe producten op een rijtje zetten, de links updaten en noem maar op. Hopelijk ziet het er dan wat beter uit!
                    "I came in like a crackling ball."

                    Comment


                      #55
                      Lijkt mij een top idee en wat ik graag zou willen weten is.. Welke knalpijlen knallen het harst/hardste burst?
                      Vuurwerk is het licht aan het eind van de tunnel.

                      Comment


                        #56
                        De Extreme bang Rockets van Wolff knallen volgens mij het hardste. Mooi afgewerkte pijlen met een voor Nederlandse begrippen een flinke knal.
                        The 31st of December..

                        Comment


                          #57
                          Topic is nu nog in onderhoud, duurt even want ik ben niet zo snel.
                          "I came in like a crackling ball."

                          Comment


                            #58
                            Ik weet niet of ie hier al vermeld is; de Sun Warrior pijl van Wolff. Fluit en knal.
                            Vier veilig, vier legaal!

                            Comment


                              #59
                              Uit de collectie gehaald bij Wolff, maar het is nog in onderhoud etc. Dus niet alles staat er nu op.
                              "I came in like a crackling ball."

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                                Uit de collectie gehaald bij Wolff, maar het is nog in onderhoud etc. Dus niet alles staat er nu op.
                                Maar ze zijn nog wel te verkrijgen.
                                Vier veilig, vier legaal!

                                Comment

                                Working...
                                X