Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 19 van 19
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Ondanks dat ik lees hoor ik toch een bepaalde ondertoon die er op duid dat u iniedergeval een deel van de tekst totaal verkeerd tot u heeft genomen.

    Allereerst ben ik absoluut niet TEGEN beveiliging. Het enige punt daarbij is dat ik zelf iets afweet van beveiliging en het normaliter puur dient als zijnde afschrikkwend effect en totaal geen andere toegevoegde waarde.

    Ondanks dat feit is het natuurlijk wel prettig dat er op je veiligheid van jou en je mede mensen gelet wordt! Maar ik zit er absoluut niet op te wachten dat er 3 tokkie like figuren voor de deur staan/zitten op bar krukken met een kale kop en een mutsen op. Een leuk bombajacky erbij een beetje nors kijken vergeten goededag te zeggen is dus NIET de beveiliging die ik prefereer. Zorg voor een stukje uitstraling, wees geen lidl maar een goede kwaliteitsslager die uitstraalt wat hij in zijn zaak verkoopt, zowel als zijnde producten als zijnde informatie en kennis. En dit miste ik zeer ernstig, combineer het de troep voor de deur en je heb een potentieel lidl drama ontwikkeld.

    Over het verhuizen, ontspan ik ben bezich maar het is een groot gedoe. Werk en dat soort dingen dienen allemaal mee te spelen in je afwegingen.

    Ik neem aan dat het laatste deel doelend is op het stukje over de goeveneurlaan? Zoja zal ik hier nogmaals iets dieper op ingaan.

    Stel je voor het is 29dec vrij laat al in de avond/middag, en dus relatief gezien donker. U ziet voor een donkere winkel met enkel wat mensen met capuchons op die de indruk wekken op zijn minst opzienbarend te zijn. Daarnaast mis je het gebrek aan verkopers. Als ik dat NIET fijn vindt om daar naar binnen te stappen is dat toch helemaal mijn recht? En mijn gevoel danwel mening? Waarop en hoe die gebasseerd is, is totaal irrelevant. Ik voel mijzelf niet prettig als een coffeeshop achter centraal station in moet, aangezien ik zal belanden in een groep mensen die niet mijn soort ''volk'' is. Als ik datzelfde gevoel krijg bij een simpele vuurwerk winkel is dat een echt gevoel en is dat belangrijk in de afweging die ik maak om naar die zaak te gaan. Dat 99,9€ van de hagenaars daar misschien totaal geen moeite mee heeft is hun volle recht. ik heb er wel moeite mee en dat is gelukkig in dit land als Nederland een mooi recht.

  2. #17
    VWC-Lid Xplode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Berichten
    579
    Thanks
    58
    407 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    Allereerst ben ik absoluut niet TEGEN beveiliging. Het enige punt daarbij is dat ik zelf iets afweet van beveiliging en het normaliter puur dient als zijnde afschrikkwend effect en totaal geen andere toegevoegde waarde.
    Uit de winkel zelf is dit preventief handelen, je vermindert de kans op een overval flink door beveiliging in te huren.


    Het werkt totaal niet alleen als afschrikkend... ze moeten ook een veilig gevoel geven aan de klanten zelf.

    Beveiliging moet ook werk hebben, dus bij een eventueel nieuwe klant doen ze hun uiterste best om deze als vaste klant te behouden en zo het jaar erna weer aan de slag te kunnen.
    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Berichten
    404
    Thanks
    192
    143 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Heel erg duidelijk en goed geschreven verslag, leuk dat je 8 winkels langs bent gegaan zou dit zelf persoonlijk nooit gedaan hebben, maar lekker lezen is het wel!
    Het verbaasd me dat vuurwerk4all zo slecht wordt genoteerd door jou omdat iedereen op dit forum momenteel lyrisch is over vuurwerk4all. Als jouw tekst blijkt te kloppen, waar ik niet aan twijfel omdat het een open en eerlijk verslag is, mag iedereen zich toch wel even achter de oren krabben hier
    Ik heb vorig jaar ook mijn vuurwerk bij vuurwerk4all gehaald en ik heb niet dezelfde vervelende ervaring dat ik buiten heb moeten wachten, ik heb mijn vuurwerk ook in de avond gehaald, volgens mij op de 30 ste en toen was het niet echt druk. Dus ik kon alles rustig bekijken en er werden nog oliebollen uitgedeeld.

    Wat betreft de overvolle plastic tassen, dat had ik helaas ook, 2 tassen overvol met dure bonfire cakes, toen ik bij de auto was heb ik deze ook gelijk eruit gehaald en in de kofferbak gelegd.

    En ik moet zeggen de collectie is top en de prijzen goed.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Bij een aantal dealers zeer positieve ontwikkeling meegemaakt! Na oud en nieuw eennieuw verslag, met een aantal oude top winkels, en een aantal nieuwe!

    Voor Binckhorst alvast wat complimenten! Echt wat gedaan met de kritiek! en zag er goed uit!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •