Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 19
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts

    Tripje regio Den Haag 29-12-2010

    Ik was van plan mijn ''trip'' niet zodanig te beschrijven maar wegens het gigantische verschil in de verschillende winkels wil ik toch mijn afgunst en complimenten kwijt.

    Ik heb 8 verschillende adressen bezocht in de regio Den Haag en het verschil was werkelijk gigantisch.

    Mijn eerste bestelling lag klaar bij De Tien Tonner in Den Haag. Mooie zaak, helaas een wat mindere locatie vanwege het gebrek aan parkeer gelegenheid. De indeling is wat wazig te noemen het is erg smal en lang werpig waardoor er bij drukt veel geduw is. Verder is de losse verkoop in het begin en de rijen daar dus ook! terwijl het afhalen aan de achterkant is! Na een beetje wurmen toch uiteindelijk aangekomen! Netjes geholpen, echter het wachten op je bestelling is wat onwennig, afgifte punt is in het midden en iederen banjert er langs en schreeuwt er rustig op los! Hierdoor moeilijk je nummer te herkennen! Maar toch gelukt!

    Uiteindelijk cijfer: 7

    Hierna doorgereden naar vuurwerk forepark, Afgelegen locatie, maar niet storend! genoeg parkeerplek, erg belangrijk! Eenmaal binnen, erg kleine zaak geen grote collectie en ijskoud!!! Was ook helemaal geen klant aanwezig! En aangezien er heel weinig tasjes klaarstonden heb ik het idee dat er ook erg weinig klanten zullen komen! Anderzijds wel makkelijk zo rustig:P Goed geholpen, tas snel gevonden en we waren weer op pad!

    Uiteindelijk cijfer: 8

    na dit rustige winkeltje doorgereden naar de rijswijkse vuurkwerkhal. Wat een wereld van verschil! lekker druk, groot opgezette winkel, duidelijke afhaalbalie te vinden! Mooie zaak en lekker vuurwek achtig:P. Bestelling gegeven, was een half uur te vroeg maar dat was geen probleem! Vriendelijk geholpen, denk door de baas? tasjes werden netjes klaargezet, een ontspanne geintje tussen door. Simpel weg top! Ook bedankt voor het waarschuwen van de tassen die konden breken:P Hierna geholpen!!!! met controleren, echt top! Alles was er gelukkig maar toch fijn dat ze je daarbij helpen en je er de plek voor gunnen! pja parkeergelegenheid was er genoeg , eigen afgezette parkeerplaats met begeleiding! top gewoon!

    Uiteindelijk Cijfer: 10

    Na deze goede ervaring ben ik verder gegaan naar Binckhorst Vuurwerk. Kleine zaak, security??? voor de deur. Binnen niet storend druk! helaas waren ze vergeten aan te geven waar de afhaal balie was waardoor er enige chaos ontstaat. uiteindelijk na een aantal minuten toch opgemerkt en werd geholpen. Wel werd mijn verteld dat secret signs mischien was uitverkocht en of ik akkoord ging met een vervanger? Nou ja wat is de vervanger? Dat waren 5 knal pijlen:P terwijl Secret signs juist effect pijlen zijn:P Vond het wat lachwekkend en deed mij vermoede dat zij niet goed op de hoogte waren van de artikelen die zij verkochten! gelukkig waren de pijlen er wel! En waren we weer snel op weg! Wat opviel was de kartonnen bende voor de deur! beetje uitstraling mag wel hoor binckhorst vuurwerk!

    Uiteindelijk Cijfer: 6

    Als 5e stond FireWorld op de goeveneurlaan op de lijst. Shop zit op een hoek waar totaal GEEN parkeergelegenheid is! Binnen was het semi rustig en waren alleen wat multiculturelen mensen aanwezig. Hierdoor haakte mijn vriendin zelfs af!!!! De afhaalbalie was snel gevonden, athans balie het was een deuropening! Bestelling werd zonder 1 woord in ontvangst genomen door nors kijkende en oliebollen etend man! Bestelling werd gegeven en fijne jaar wisseling kon er nog net van af! Lekker snel maar zeker geen 2e keer meer!

    Uiteindelijk Cijfer: 5

    na dit voorval met goede hoop naar Intratuin Pijnacker gereden.
    grote locatie met erg veel parkeergelegenheid! het was inmiddels 18:00u en het was lekker rustig! Wel was het 5min lopen van de parkeerplaats naar de uitgifte, maar met mijn conditie geen probleem:P gelukkig ook een lichte bestelling en dus ook de terug weg zou geen probleem worden! Afrader als je hier met 20kg moet sjouwen! Binnen in de tent bestelling afgegeven, werd ingelicht over een eet pauze en dat hij alleen was! geen probleem want er was niemand ingepland om af te halen:P ik was gewoon wat vroeg:P Snel mijn bestlling gehad! en ik had de optie om mijn bestelling te laten checken, daar ik 2 producten had kon ik dat zelf wel vluchtig:P Simpel, wel lang lopen maar al met al ok... Oja!!! Belangrijk er stond koffie en thee klaar!! vond ik toch wel een plus punt!

    Uiteindelijk cijfer: 8

    Na deze fijne bestelling doorgereden naar een andere uithoek in zuidholland, leiderdorp, vuurwerk4all. Op mijn bestelling stond 18:00-21:00. En dus was ik om 18:00 aanwezig bij de winkel! Voldoende parkeer gelegenheid op dit industrie terrein, beetje lastig te vinden maar Tom en Tom waren erg goed in het geven van aanwijzingen.
    Eenmaal voor de deur om 18:00, ik pak de deurknop en voel wat weerstand... hmmz iets harder duwen dan? Nope deur zat op slot! Enigsinds verbaasd aangebeld/geklopt en na een aantal seceonden werd er opgedaan door een jonge dame! ''hallo?'' Ik: '' Ik kom mijn bestelling van 18:00u ophalen'' Zij: '' ja we zijn even 15-20 min aan het eten, even wachten dus.'' BOEM!! Deur dicht! Enig sinds verbaasd 2-3 min gewacht! Er kwamen onderhand steeds meer klanten en op een gegeven moment stonde we in de rij om 18:10u savonds voor vuurwerk:P.. Tot 18:20 geen reactie vanuit de winkel! Totdat gelukkig de deur opging! Na wat chaos uiteindelijk bij de afhaal balie terecht gekomen, super klein hokje en super druk!.. Jonge dam nam mijn bestelling in ontvangst en begon al met klagen dat het lastig te vinden zou zijn! Altijd lekker, zou ik maar zeggen! gelukkig mijn bestellingen gevonden! 2 tassen overvol met zware cake's!!! Die veel geld koste!! tasje waren beide aan het schuren! Ik wees daarop en werd een beetje lacherig afgedaan! Deze dam kon zelf niet de tassen tillen maar mijn wel vertellen dat z niet te zwaar voor de plastic tasje waren! Nogmaals werden ze opgetild en wat gebeurt er? Juist tasje schuurt 200€ aan cake's BOEM op de grond! oneeee!!! Baas erop, beweerde dat het geen kwaad kan, en ach wat heb ik als ''leek'' dan nog in te brengen over stijgladingen en zo? lol.. Schande!

    De loactie om mijn bestelling te checken was een afgedankte tafel in een volle ruimte! waar iederen in de rij stond, tot buiten aan toe! Eigenlijk niet te doen! maar wou toch even mijn cake's checken! gelukkig gelukt en wou nu snel weg! Flikkerde bijna nog over een medewerker heen die roken voor de deur belangrijker vind dan klanten.. Anyway wat een drama zaak was dit! 40min gereden uit Den Haag 0Celsius buiten, en wat flikken ze me? EEn dichte deur? 20min in de *** kou gestaan met me vriendin die het al zo zwaar heeft deze laatste dagen van het jaar! Wat een schande never nooit meer naar deze drama zaak toe!!!!!

    Uiteindelijk cijfer: 2 (Collectie was goed:P)

    na deze deceptie mijn laatste stop: Blaxx Vuurwerk Voorschoten
    Ook deze zaak heeft mijn werkelijk doen verbazen van dramatiek! Ik heb op 3-12-2010 besteld op blaxxvuurwerk.nl en als afhal locatie leiderdorp gekozen, dit lag perfect op mijn route:P. 24-12-2010, ik ben in de ardennen en blaxx belt mij met de mededeling dat afhaalpunt leiderdorp geschrapt is en ik naar voorschoten moet? Beetje flabber gasted in belgie.. maar ach ik merk het wel morgen als ik thuis ben.. na kerst dus terug gebeld, aangezien er 25/26dec uitetraard niemand was. Een of andere *** smoes over vergunningen die ineens werdern stop gezet.. bla bla.. zal wel.. Anyway ik moch het op mijn tijdstip afhalen in voorschoten! Ook zal hier een extra cakeje klaarliggen en kortingsbonnen voor 2011.. Al met al klonk het toch wel ok.. Nou dat viel even zwaar tegen, aangekomen bij blaxxvuurwerk voorschoten,,, een HEL!! werkelijk een HEL!! 100en mensen in 2 rijtjes.. 10-15 medewerkers die rond rende zonder enig idee wat te doen!

    Ik ben toen sneaky via de zijkant de baas aangesproken en na 20min heeft hij mij uiteindelijk, nog relatief snel, mijn bestelling gegeven. uitetraard zonder de extra cake en kortings bonnen! Maar was al blij dat ik weg kon! Wat opviel was dat er geen ebstlling klaarstond en dus alles gepakt en gegaooid werd! hierdoor waren veel artikelen op en kregen mensen lol vervangers! een meterpakket werd vervangen door light year en 2 350gr+ cakes lol... Anyway gewoon 1 groot drama!! Never nooit meer!!

    Uiteindelijk Cijfer: 1

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Binckhorst Vuurwerk

    Beste Slomo,
    We willen even reageren op jouw kritiek over Binckhorst Vuurwerk.
    Helaas is security nodig, er is namelijk al een keer een poging tot overval geweest.Dit ondanks het feit dat bijna 90% gepind wordt en het contante geld voortdurend wordt afgevoerd.
    Wat betreft de kennis van de verkopers over het verkochte vuurwerk, die is wel degelijk aanwezig, we vinden het oprecht jammer dat jij daar een andere indruk van hebt gekregen.
    Onze karton container staat aan de overkant van de straat, op aanraden van de Brandweer. Het karton wat jij hebt zien liggen is het karton wat in de garage wordt kleingemaakt en vervolgens aan de overkant in de container wordt gegooid.
    De deur van de garage gaat dan even open en het is dan inderdaad even een beetje rommelig. Dit is zeker niet de hele dag aan de orde.
    We hopen je dit jaar weer in de winkel te mogen verwelkomen, we nemen je kritiek heel serieus en zullen er zeker wat mee doen.

    Een voorspoedig 2011 toegewenst, namens het complete Binckhorst Vuurwerk Team

  3. #3
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Beste Slomo,

    Ik wil je hartelijk bedanken voor dit verslag / trip report, ik vraag me alleen af hoe jij er zo bij komt om zo'n rondje te maken. Ik bestel zelf ook meestal bij 3 a 4 winkels, maar om bij 8 winkels te bestellen vind ik best wel bizar, ondanks dat deze winkels veel dezelfde maar ook verschillende artikelen in hun assortiment hebben.
    Dus zat er een achterliggende gedachte achter, of wilde je gewoon een leuk rondje langs de winkels rijden
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts

    Gaaf verslag man!

    Echt goed beschreven zeg! Heb het met veel plezier gelezen!
    Vuurwerk4all en Blaxx worden het volgend jaar niet weer denk ik....?
    Vanaf 18.00 ophalen en dan 20 minuten voor een dichte deur staan.
    Knap dat je zoveel geduld kunt opbrengen!

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Echt goed beschreven zeg! Heb het met veel plezier gelezen!
    Vuurwerk4all en Blaxx worden het volgend jaar niet weer denk ik....?
    Vanaf 18.00 ophalen en dan 20 minuten voor een dichte deur staan.
    Knap dat je zoveel geduld kunt opbrengen!
    Inderdaad beide vuurwerk verkooppunten waren op zijn minst dramatisch te noemen!
    Spijtig dat zulke verkooppunten uberhaupt nog bestaan. En Waarschijnlijk nog een top omzet draaien gezien de drukte!

    Daarom hoop ik dat mensen in deze regio dit lezen en dus kiezen voor een goed verkooppunt, eentje waar je goed geholpen word en waar klanten echt koning zijn!

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Beste Slomo,

    Ik wil je hartelijk bedanken voor dit verslag / trip report, ik vraag me alleen af hoe jij er zo bij komt om zo'n rondje te maken. Ik bestel zelf ook meestal bij 3 a 4 winkels, maar om bij 8 winkels te bestellen vind ik best wel bizar, ondanks dat deze winkels veel dezelfde maar ook verschillende artikelen in hun assortiment hebben.
    Dus zat er een achterliggende gedachte achter, of wilde je gewoon een leuk rondje langs de winkels rijden
    Ik ben redelijk planmatig ingesteld, en ik ´´moet´´ zo nu en dan plannen! Anders word het een chaos in mijn hoofd. Ik doe dit gewoon puur voor de fun, maar ook omdat ik graag nieuwe dingen ervaar en zie! En uiteraard is het erg leuk om de verschillende verkoop stijlen te zien!

    Daarnaast als je een beetje speurt over het internet zitten er hele leuke aanbiedingen tussen!

    Zo was ik op zoek naar de Puma van Diamond, deze kost bij bijna iedereen rond de 35€, na goed zoeken toch een shop gevonden waar die maar 19,95€ was!.. Idem met de Magic Kingdom van High preformance, normaal 35€ ergens anders voor 20€.

    Maar ook het gratis vuurwerk kan bij sommige erg intressant zijn!

    Maar het belangrijkste is toch mijn plezier in het plannen indelen en goed laten verlopen van zo een route:P

    Over het algemeen bestel ik mijn hoofd selectie bij 1 verkooppunt, gewoon eentje waar ik zeker ben van goede service, goede prijs en al die belangrijk dingen. Echter kan het best wel eens lonen om even te kijken bij een ander om zodoende mischien mijn hoofdlocatie te verplaatsen.

    En als je dus overtuigd bent van een andere top locatie kan je eventueel gaan onderhandelen, als je namelijk 2 identieke optie's heb, kan je best een gokje wagen door eisen te stellen!

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk Den Haag Bekijk bericht
    Beste Slomo,
    We willen even reageren op jouw kritiek over Binckhorst Vuurwerk.
    Helaas is security nodig, er is namelijk al een keer een poging tot overval geweest.Dit ondanks het feit dat bijna 90% gepind wordt en het contante geld voortdurend wordt afgevoerd.
    Wat betreft de kennis van de verkopers over het verkochte vuurwerk, die is wel degelijk aanwezig, we vinden het oprecht jammer dat jij daar een andere indruk van hebt gekregen.
    Onze karton container staat aan de overkant van de straat, op aanraden van de Brandweer. Het karton wat jij hebt zien liggen is het karton wat in de garage wordt kleingemaakt en vervolgens aan de overkant in de container wordt gegooid.
    De deur van de garage gaat dan even open en het is dan inderdaad even een beetje rommelig. Dit is zeker niet de hele dag aan de orde.
    We hopen je dit jaar weer in de winkel te mogen verwelkomen, we nemen je kritiek heel serieus en zullen er zeker wat mee doen.

    Een voorspoedig 2011 toegewenst, namens het complete Binckhorst Vuurwerk Team
    Spijtig dat jullie te maken hebben gehad met geweld! Maar waar veel geld is is altijd een risico. En mischien kan ik het dan nog wel begrijpen dat er iets of iemand is die een afschikkend effect dient te hebben, echter beviel mijn deze manier mijn geensinds.

    Een breed nogal asociaal ogend figuur voor de deur op een bar kruk met wat rokende mensen voor de deur,.. Niet echt een aantrekkelijke omgeving om te gaan ''shoppen''. Dit icm het karton voor deur geeft jullie echt een uitsraling van, tja, tokkie achtig?

    Het is niks persoonlijks maar ik heb liever een verzorgde omgeving, maar is puur smaak. 99% van je klanten zal het niet door hebben!

    Of ik er volgend jaar weer ben? Nog geen idee, jullie kregen van mij een 6 dus dat is voldoende! Mischien als jullie de nep 500grammers geen 500gram sticker meer geven wil ik het extra overwegen!

    Ps:

    Kleine tip, hang een bordje met afhaalbalie op! Ik ben niet zo van het vragen en doen dus voor mij is het heel lastig uit te vinden waar ik moet zijn!

  8. #8
    VWC-Lid Blitzzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2007
    Berichten
    377
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 10 posts
    Belachelijk dat je mensen met zulk weer in de kou laat wachten, had dan gewoon de deur open gehouden. Of nog beter, niet tegelijk gaan eten. Ik at ook gewoon apart van mijn collega's tijdens de vuurwerkverkoop, dan was je eten koud maar de klant is belangrijker op dat moment.

  9. #9
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Hallo Slomo,

    Ik zag dat je bij FireWorld op de gouveneur laan op bezoek was gegaan. En hier verbaast het aan het aantal expats (Buitenlandse mensen). Je moet niet vergeten dat het dicht bij Molenwijk, Moerwijk, Spoorwijk en Laakkwartier licht. In al deze wijken is parkeren al een paar jaar een probleem, de afgelopen 2 jaar is het nog erger geworden. Ook wonen in deze wijken de grootste groepen expats, en ik snap niet dat je wilde afhaken om deze mensen in de winkel! Kan je even zeggen waarom? Want als je in Den Haag woont denk ik dat je wel moet weten dat daar veel expats wonen!

    b.v.d, Bram
    "I came in like a crackling ball."

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    500 gramspotten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    Spijtig dat jullie te maken hebben gehad met geweld! Maar waar veel geld is is altijd een risico. En mischien kan ik het dan nog wel begrijpen dat er iets of iemand is die een afschikkend effect dient te hebben, echter beviel mijn deze manier mijn geensinds.

    Een breed nogal asociaal ogend figuur voor de deur op een bar kruk met wat rokende mensen voor de deur,.. Niet echt een aantrekkelijke omgeving om te gaan ''shoppen''. Dit icm het karton voor deur geeft jullie echt een uitsraling van, tja, tokkie achtig?

    Het is niks persoonlijks maar ik heb liever een verzorgde omgeving, maar is puur smaak. 99% van je klanten zal het niet door hebben!

    Of ik er volgend jaar weer ben? Nog geen idee, jullie kregen van mij een 6 dus dat is voldoende! Mischien als jullie de nep 500grammers geen 500gram sticker meer geven wil ik het extra overwegen!

    Ps:

    Kleine tip, hang een bordje met afhaalbalie op! Ik ben niet zo van het vragen en doen dus voor mij is het heel lastig uit te vinden waar ik moet zijn!
    Beste Slomo,
    Je opmerking over de bordjes zullen we ter harte nemen.
    Wij plakken geen stickers op vuurwerk en dus ook niet op de door jou genoemde "nep 500 grammers" graag wil ik van jou horen wat jij bedoeld met nep 500 grammers, want voor zo ver wij weten wordt op al het vuurwerk het juiste gewicht vermeld.We willen zeker geen "tokkie uitstaling" hebben en ook niet onze klanten verkeerd voorlichten.
    groetjes
    Het Binckhorst Vuurwerk Team

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk Den Haag Bekijk bericht
    Beste Slomo,
    Je opmerking over de bordjes zullen we ter harte nemen.
    Wij plakken geen stickers op vuurwerk en dus ook niet op de door jou genoemde "nep 500 grammers" graag wil ik van jou horen wat jij bedoeld met nep 500 grammers, want voor zo ver wij weten wordt op al het vuurwerk het juiste gewicht vermeld.We willen zeker geen "tokkie uitstaling" hebben en ook niet onze klanten verkeerd voorlichten.
    groetjes
    Het Binckhorst Vuurwerk Team
    1 klein voorbeeld:

    Kick Ass van Pyroshopper, 25Shots 500gr.

    Wonderbaarlijk aangezien er maar 15gr per shot in mag zitten;)

    Komt wss door jullie importeur, maar het irritert mij zo nu en dan:P
    Ben iig blij dat er gelezen word door winkels.. Toch wel echt een pluspunt! Ik weet namelijk ook zeker dat vuurwerk4all dit leest en die posten weinig.
    Respect voor en is wel een goed pluspunt! Mischien volgend jaar nog is proberen?

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 070-pyro-070 Bekijk bericht
    Hallo Slomo,

    Ik zag dat je bij FireWorld op de gouveneur laan op bezoek was gegaan. En hier verbaast het aan het aantal expats (Buitenlandse mensen). Je moet niet vergeten dat het dicht bij Molenwijk, Moerwijk, Spoorwijk en Laakkwartier licht. In al deze wijken is parkeren al een paar jaar een probleem, de afgelopen 2 jaar is het nog erger geworden. Ook wonen in deze wijken de grootste groepen expats, en ik snap niet dat je wilde afhaken om deze mensen in de winkel! Kan je even zeggen waarom? Want als je in Den Haag woont denk ik dat je wel moet weten dat daar veel expats wonen!

    b.v.d, Bram
    Het parkeer probleem was te verwachten, echter alles en iedereen stond dubbel voor deur waardoor het erg onoverzichtelijk werd en eerder een kleine chaos leek.

    Dat er allochtonen in die buurt wonen begrijp ik ook wel, woon al wat jaartjes in Den Haag. maar het is denk een combinatie van eerdere ervaringen en de ervaring daar binnen.

    het is gewoon niet fijn om daar naar binnen te stappen terwijl er een aantal groepjes wat rondhangt met capuchons op etc en er gewoon nergens iets van verkopers te zien zijn. Komt bij dat ik verrekte irritant vind als iemand niet nederlands spreekt, en als ze dan nog aan het schreeuwen zijn ben ik er helemaal klaar mee!

    Waarom mijn vriendin er geen heil in zag? Tja, dat leer je in Den Haag ook wel! Komt bij dat ik het ook niet prettig vind om met schone jonge blonde dame naar binnen te stappen. Zal persoonlijk zijn, maar daarom is het ook mijn ervaring!

    Ik loop liever ook niet om 2u snachts over Centraal station, en om ongeveer dezelfde reden/geveol kreeg ik toen ik bij die winkel aan kwam!

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Heel erg duidelijk en goed geschreven verslag, leuk dat je 8 winkels langs bent gegaan zou dit zelf persoonlijk nooit gedaan hebben, maar lekker lezen is het wel!
    Het verbaasd me dat vuurwerk4all zo slecht wordt genoteerd door jou omdat iedereen op dit forum momenteel lyrisch is over vuurwerk4all. Als jouw tekst blijkt te kloppen, waar ik niet aan twijfel omdat het een open en eerlijk verslag is, mag iedereen zich toch wel even achter de oren krabben hier.
    Jammer wel van het commentaar over de multiculturele mensen, er zitten overal rotte appels tussen. Dit ook in de nederlandse bevolking! De meeste mensen van buitenlandse afkomst bedoelen het goed, dat je een capuchon op hebt wil niet zeggen dat je crimineel bent. Ook ik loop vaker met cap en hoodie op omdat naast vuurwerk de hiphop en graffiti scene een grote passie is van mij. Ben ik crimineel? Verre van dat!

  14. #14
    VWC-Lid fritsie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    haaglanden
    Berichten
    946
    Thanks
    242
    911 waarderingen in 287 posts
    Ik denk dat alle vuurwerkwinkels die in dit tripreport bij naam en toenaam genoemd worden er iets van op kunnen steken.

    Als je een slechte recensie kreeg kan je van alles proberen te verbeteren aan de manier waarop je je winkel runt.

    Wordt je de hemel in geprezen als winkel dan weet je dat het de goede manier is waarop je je zaak runt.
    Maar dan moet je extra oppassen en het hoge niveau proberen te handhaven.
    Dat is elk jaar weer een grote uitdaging omdat je met al je medewerkers keihard aan het werk bent en zelf de laatste dagen 24 per dag maakt.

    Natuurlijk gaat er van alles mis in elke winkel, dat kan ook niet anders als je ziet wat er in die 3 dagen doorheen gaat maar elk probleem is op te lossen.
    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

  15. #15
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    Het parkeer probleem was te verwachten, echter alles en iedereen stond dubbel voor deur waardoor het erg onoverzichtelijk werd en eerder een kleine chaos leek.

    Dat er allochtonen in die buurt wonen begrijp ik ook wel, woon al wat jaartjes in Den Haag. maar het is denk een combinatie van eerdere ervaringen en de ervaring daar binnen.

    het is gewoon niet fijn om daar naar binnen te stappen terwijl er een aantal groepjes wat rondhangt met capuchons op etc en er gewoon nergens iets van verkopers te zien zijn. Komt bij dat ik verrekte irritant vind als iemand niet nederlands spreekt, en als ze dan nog aan het schreeuwen zijn ben ik er helemaal klaar mee!

    Waarom mijn vriendin er geen heil in zag? Tja, dat leer je in Den Haag ook wel! Komt bij dat ik het ook niet prettig vind om met schone jonge blonde dame naar binnen te stappen. Zal persoonlijk zijn, maar daarom is het ook mijn ervaring!

    Ik loop liever ook niet om 2u snachts over Centraal station, en om ongeveer dezelfde reden/geveol kreeg ik toen ik bij die winkel aan kwam!
    Goede zaken zorgen overigens dat overlastgevende jongeren op afstand gehouden worden. Je kritiek op het verkooppunt mét beveiliging vind ik dan ook hypocriet. Aan de ene kant klaag je over vervelende gasten rond een winkel en als een andere winkel voorzorgsmaatregelen neemt, dan is het ook niet goed.

    Wat betreft Blaxx, daar zijn wel meer negatieve geluiden over gekomen. Je bent niet de enige hehehe.

    Maar misschien is het een optie om te overwegen te gaan verhuizen naar een locatie buiten de grote stad als ik je verhaal zo lees. Als je toch rond gaat rijden om winkels langs te gaan, is het reizen om aan je vuurwerk te komen in ieder geval geen probleem.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •