Banner China Red
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts

    Tripreport 29-12-2010

    Sectie leeft nog steeds weinig helaas..

    Tripreport 29-12-2010

    Om 9 uur ben ik opgestaan, om vervolgens even te douchen en aan te kleden, gevolgd door een goed ontbijt. Rond 10 uur zijn ik en m'n vader in de auto gestapt naar Harings Vuurwerk te Almelo, waar ik met een prijsvraag ook nog eens een pot en een mobiel gewonnen had. Rond half 11 stonden we in de winkel, in een niet al te lange rij om de bestellingen op te halen.

    De bestelling werd keurig afgehandeld, alles klopte, en ook de grote pot t.w.v. 45 euro die ik gewonnen had kreeg ik netjes mee, inclusief de samsung sgh-e250i, die natuurlijk niet knalt. Vlug naar de auto, om vervolgens om vijf voor elf richting vuurwerkdiscount te Wierden te rijden. Even vlug Drummer_92 gesmst (lid van vwc) dat ik er nu heen ging, gezien het feit dat ook hij hier heen ging. Rond tien over elf in Wierden gearriveerd, de auto geparkeerd, en naar binnen gewandeld. Al snel zag ik Timo, of ook wel |-TIMOOW-| op dit forum, achter de balie staan. Even vlug hoi zeggen en dan de bestelling afhalen.

    Al snel werden we geholpen en kwamen er twee tassen vol vuurwerk op de toonbank te staan. Ik keek vlug achterom en zag ook die lange, of ook wel drummer_92, achter me staan. Ook daar even vlug hoi tegen gezegd, aangezien er verder weinig tijd was voor een gesprek. Twee freaks ontmoet dus!

    Rond kwart voor 12 zaten we in de auto op weg naar vuurwerktotaal in Almelo. Daar arriveerden we iets na 12 uur, om ook daar mijn bestelling af te halen. Los kocht ik nog een pakje mega shock box van chooêt (de naam sprak ik goed uit, vonden ze erg knap), en twintig aansteeklonten. Na ook dit afgehaald te hebben was het tijd huiswaarts te keren...

    Op 31-12 las ik 's ochtends om 6.30 dat ik de prijswinnaar was van een gold selection box XL (hoofdprijs RUBRO prijsvraag, alle 10 de vragen goed!!). Desondanks code oranje hier door de ijzel de prijs maar ophalen hé. Rond tien over acht waren we weer in Wierden waar Timo mij de Gold Selection Box XL aangaf. Gauw weer naar huis en stoken maar!!!

    FOTO'S komen nog.


    Gr. Bryan

  2. #2
    VWC-Lid drummer 92's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    202
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ghehe mooi stukje hoor. En ik kom er gewoon ook in voorbij, ik word nog bekend zo

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •