Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick Step

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Quick Step

    Artikelnummer: 5200
    Artikelnaam: Quick Step
    Aantal Schoten: 23Schots
    Effectomschrijving: In 5 treden met gekleurde en gele coconuts,blauwe en groene flashes, Flash en cracling willow met gekleurde tails.300gram
    Richtprijs: 35,00 euro
    O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl


    Laatst aangepast door Guy; 3 October 2008, 21:30.

    #2
    hier een filmpje

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht

      Thanks voor het filmpje man.
      Het zijn weer de harde burst die het hem doen.
      En de willows op het eind zijn ook weer fraai.
      Leuke pot.

      Comment


        #4
        Ik heb deze mogen afsteken dit jaar. Vindt hem zijn geld zeker waard. Maakt step by step niet veel bijzonders. (Eerder de verbeterde versie.)
        Heb deze natuurlijk gefilmd. Op het moment supreme en op een demo.
        Dat is het filmpje op de demo, met de leuke dialoog ertussen
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Dit is het filmpje op 1 januari 2007. De wind heeft het mooie van de pot een beetje weggevaagd..Helaas, maar het zij zo. (Andere telefoon gebruikt om te filmen)
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Laatst aangepast door kruitsnuiver; 6 February 2008, 17:51. Reden: youtube links even aangepast :)

        Comment


          #5
          Nog een filmpje is hier te vinden.
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            mooie pot, alleen jammer dat er gen finale in zit.

            Filmpje :
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laatst aangepast door pigi.; 17 November 2010, 18:18. Reden: youtube link even aangepast :)
            Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

            Comment


              #7
              Prachtige pot vind ik dit! Mooie boeketten, fijne opbouw, goede burstknallen en die willows aan het eind blijven erg lang en mooi hangen met die knetterende blinkers aan 't eind. Haal ik sowieso komend O&n

              Comment


                #8
                Nou hierbij mijn ervaring na 3x deze pot live gezien te hebben..

                Mooie opbouw, de begin effecten had ik mijn twijfels over als ik de filmpjes zo bekeek, maar in het echt zijn deze stukken mooier.

                De Tails zijn ontzettend fel bij deze cake, en het leuke is dat je ook gelijk een veel zwaarde burstknal krijgt als deze cake overgaat in zijn willows .

                Voor mij is het een must-buy voor dit jaar !
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #9
                  Quickstep geschoten op 12-12-2009 Gelderse Vuurwerkhal demo te Dieren

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #10
                    deze cake is gewoon de beste die der is kwa schoten en prijs
                    ik zelf heb deze bestelt in huizen en zal dus ook wel mooie palms opleveren
                    helaas is filmen niet mogelijk met mijn telefoon camera kwaliteit
                    don't worry im fireworks crazy!!!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door proline freak Bekijk bericht
                      deze cake is gewoon de beste die der is kwa schoten en prijs
                      ik zelf heb deze bestelt in huizen en zal dus ook wel mooie palms opleveren
                      helaas is filmen niet mogelijk met mijn telefoon camera kwaliteit
                      Gister avond live gezien, mooie cake!

                      Comment


                        #12
                        gister ook gezien en dit blijft toch een van de mooier cakes uit het assortiment. vooral de laatste schoten zijn mooi en blijven goed hangen.

                        Comment


                          #13
                          Mooie cake, mooie opbouw vooral het verschil van lading en knal. Zeker een aanrader

                          Comment


                            #14
                            Ik vier oud en nieuw samen met mijn neef, gekke avond

                            Deze had hij.
                            Ik dacht eerst, hier komt niks uit jo.
                            Maar hij was goed hoor, effecten blijven echt lang hangen.

                            Hij weet het zeker, deze neemt hij weer

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            Filmpje van mij

                            Comment


                              #15
                              Deze cake is niet meer te vinden op bestelvuurwerk.nl (21-11-11) , Ze zijn nog steeds bezig met het veranderen van de website dus ik hoop dat hij er weer snel op staat.

                              Comment

                              Working...
                              X