Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Rain

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Golden Rain



    Artikelnummer: MP1616
    Artikelnaam: Golden Rain
    Aantal Schoten: 1 Schots
    Effectomschrijving: Golden Brocade
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Richtprijs: € 8,50 euro
    Verpakkingseenheid: onbekend
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 17 August 2013, 18:21.

    #2
    Van de drie single shots uit de master collection vond ik deze het mooist. De burst was enorm hard...ik woon aan een meer, dus dat zal het misschien nog wel wat versterken maargoed. Verder was het effect heel groot en bleef het redelijk lang hangen, beetje net zoals 'time rain' (time raine is wel een effect he? )
    Enige nadeel is de prijs van €8.95, maarja deze is me zo goed bevallen vorig jaar dat ie er dit jaar weer in komt. Voor die €8.95 heb ik liever 1x een wow effect, dan dat ik een flut potje voor hetzelfde geld koop waar niemand warm of koud van wordt.
    Laatst aangepast door Bitorro; 2 December 2009, 09:19.

    Comment


      #3
      2010 Video

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #4
        Ben zwaar onder de indruk van deze single-shot!

        Maar als ik de andere topics over de Master Collection en het "bezoek aan importeur Meester Vuurwerk" goed begrijp dan wordt deze collectie alleen in Lelistad/Almere verkocht? Dat is erg jammer, zou deze mortieren graag in de buurt van Utrecht kopen.

        Comment


          #5
          Wouw wow wat een heerlijke single shot! Deze is de prijs dubbel en dwars waard, Groot goed uitgevoerd effect die lang blijft hangen. Ik zeg TOPPER
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment

          Working...
          X