Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies voor nieuwe producten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    budget waaiers, 6 schoten, 10 schoten, 16 schoten, 24 schoten enz dat zal erg leuk zijn.
    wel met groot boeket en mooie kleuren.
    misschien zelfs met mine.

    Comment


      #47
      Een waaier met 6 schoten?

      Okeee....!
      DarkSoul is soms een inspiratierover!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
        Een waaier met 6 schoten?

        Okeee....!
        Denk dat hij doelt op een single row

        Om je even een paar voorbeelden te geven:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Original Firworks In België heeft sinds vorig jaar overigens ook single rows in het assortiment. Met deze rows kun je de rows ook tot 1 eigen ontworpen waaiercake vormen.

        Maar ik dwaal af

        Comment


          #49
          producten met speciale kleuren zie ik zowiezo erg zitten.
          single rows klinken goed maar worden waarschijnlijk in de praktijk erg duur.
          de crackling chry van belgie is ook een product dat in nederland ook erg goed zal aanslaan.
          'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

          Comment


            #50
            Wat mij leuk lijkt is meer potten die niet een finale met crackeling hebben maar met salutes. Er zijn weinig potten die op het laatst ti salutes als finale hebben.
            Bijv 5 schoten tegelijk ofzo.
            75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

            Comment


              #51
              Een 500 grams cake, met het effect van het eindsalvo van de Anger.
              Goede vulkanen en fonteinen, zoals de Happy Dick.

              Comment


                #52
                Ik zat me net te bedenken dat het wel eens tijd wordt voor een waardige opvolger voor de Sweet Coconut uit de Star collectie! Dus een echte 2 inch/50 gram, met hele harde doffe klap zoals de SC.
                Dit moet binnen Hardix wel kans van slagen hebben,want de Widow vind ik voor het kaliber ook een erg leuk product! Het is wel een risico,kijk naar de Short circuit .Laat in ieder geval de crackling er maar uit,en besteed dit aan het "hoofd effect".Daar hoeft niets aan veranderd te worden.Dus Tigertail into Golden Willow.

                Nu ik het toch over vergane glorie heb mis ik de Green Dahlia,(ook van Star) toch
                ook wel.Dus een normale Dahlia,maar wel een anderhalf incher met een harde beuk en groot effect.En hier zou je verschillende van kunnen maken bijv: Red,Green,Bleu,Silver,Gold,Blinking,Multicolour en dan los en-of in een setje!
                Laatst aangepast door red thunder; 25 February 2012, 11:02.
                Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt...

                Comment


                  #53
                  Traser 500 gram 36 shots zoals de oude versie

                  Comment


                    #54
                    Een salute pot met blauwe tail en Ti salutes ( 95 shots , 1 voor 1 in een snel tempo ) .
                    En als finale 5 shots Chry crackeling.

                    35 euro ?
                    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                      Een salute pot met blauwe tail en Ti salutes ( 95 shots , 1 voor 1 in een snel tempo ) .
                      En als finale 5 shots Chry crackeling.

                      35 euro ?
                      uh de laatste 5 schoten gewoon salute laten maar er een crackling cry mine onder plakken

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                        uh de laatste 5 schoten gewoon salute laten maar er een crackling cry mine onder plakken
                        Ken , ken ja

                        Zolang er maar meer potten met blauwe tail komen Of blauw en Ti varianten kwa stars. Ik zie dat heel weinig in potten. En dan heb ik het niet over salutes met Ti maar gewoon chrysantium en Ti ofzo.
                        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                        Comment


                          #57
                          Een Multi Colour Thunder cake.
                          Rode groene blauwe en gele tails naar titanium salute.
                          En als finale een rij (van vijf) met fluit naar titanium salute zoals een Whistling Thunder Queen.

                          Comment


                            #58
                            Mine potjes, klein of groot, opvallen doe je dan zoiso.

                            Comment


                              #59
                              Een pakket cakes zoals de heavy 5 van Wolff, beter goed afgekeken dan slecht bedacht.
                              Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                              Comment


                                #60
                                breng de Dessert eagle weer op de markt 500 gram 37 shots

                                Comment

                                Working...
                                X