Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 60
  1. #31
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    De 7 steps is al vernieuwd, deze gaat binnenkort getest worden door vuurwerkbieb en zal eveneens op film worden gezet.
    vuurwerkbieb

  2. #32
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
    De 7 steps is al vernieuwd, deze gaat binnenkort getest worden door vuurwerkbieb en zal eveneens op film worden gezet.
    Verklaar je nader...

  3. #33
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Verklaar je nader...
    Roderick heeft de 7 steps laten updaten, deze zijn pas eind 2010 binnengekomen.

    Ik hoorde dit ook pas begin 2011, maar ik zal binnenkort eentje op film zetten (van deze nieuwe batch), zodat iedereen kan zien of de 7 steps weer net zo goed is / beter zal zijn dan ie was.

    Ga er maar vanuit dat dit deze maand nog online zal komen.
    vuurwerkbieb

  4. #34
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Als super tip wil ik Roderick nog iets meegeven.

    Heb het lef om bijvoorbeeld 3 keer per jaar een vuurwerk test shoot te houden met een aantal vuurwerkfreaks (met zwijgplicht) en doe vervolgens iets met de feedback die je krijgt.

    Ook al zou deze shoot-try-out maar uit zo'n 5 testcakes bestaan, ik denk dat je er veel voordeel uit kunt halen. Maar tis wel gedurft zoiets ;)

    En belangrijk is dat bij een shoot-try-out altijd een product in eenvoud geschoten zal worden.
    vuurwerkbieb

  5. #35
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
    Als super tip wil ik Roderick nog iets meegeven.

    Heb het lef om bijvoorbeeld 3 keer per jaar een vuurwerk test shoot te houden met een aantal vuurwerkfreaks (met zwijgplicht) en doe vervolgens iets met de feedback die je krijgt.

    Ook al zou deze shoot-try-out maar uit zo'n 5 testcakes bestaan, ik denk dat je er veel voordeel uit kunt halen. Maar tis wel gedurft zoiets ;)

    En belangrijk is dat bij een shoot-try-out altijd een product in eenvoud geschoten zal worden.
    Zeker een goed idee inderdaad. Dan kun je vooral mensen vragen die ook veel vuurwerk zien als de crews van fora en informatie websites. Die zien veel vuurwerk en hebben vaak een kritische blik op producten.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    Brilliant five pakket 5 potten 12 shots 200 gram
    en geen fish pot
    Laatst gewijzigd door fascinating; 19 januari 2011 om 22:33

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Reacties van Roderick blijven nog even uit: Roderick is momenteel in Frankrijk.
    Genieten van een wintersportvakantie. En hij heeft groot gelijk.!!

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Roderick, bedankt voor je reacties op alle vragen tot dusver.
    Ik vind het geweldig dat je hier de tijd voor neemt en ons de gelegenheid geeft om mee te denken over het assortiment.

    Ik heb zelf ook een verzoek/vraag:
    Er zijn cake,s in omloop voor enkele detaillisten die niet standaard in jullie assortiment zitten.
    En dat zijn nu net fantastische producten.

    Voorbeelden:
    Fourty Stars (Hol)
    Dominator (Mooy)
    Splendid World (Mooy)
    Excalibur (Mooy)
    en enkele cake.s uit de HR lijn.

    Is het niet mogelijk dat deze cake,s (of een variant hiervan) standaard opgenomen wordt in een van jullie collecties?
    Dit ga ik doen Fred. Ik zal kijken wat de prijzen zijn dit jaar en ze in de collectie proberen toe te voegen...

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
    Fred (Moontan) heeft mijn eerste tip al verwoord, alleen is de hij de Texas Hold'em Poker Cakes vergeten, deze moet gewoon voor iedereen verkrijgbaar zijn Maar aan de andere kant is dit natuurlijk wel een fantastische "lokker" voor desbetreffende winkelier.

    Verder zijn er super goede cake(s) (assortimenten) de deur uit gegaan (redenen prijs te duur, of veiligheid / constante kwaliteit niet goed) Ik zou toch proberen deze cakes op de 1 of de andere manier terug te halen, want ik blijf dit een groot gemis vinden.

    1. Eastar
    2. Tracer
    3. First Class Cakes

    Hiernaast is het misschien slim te kijken naar de sterke punten van de bestaande producten en deze samen te voegen tot een nieuwe cake. Een voorbeeld: neem het laatste effect uit de nieuwe cake "Camuro" maak hier een nieuwe 500 grammer van. Tis gewoon een prachtig effect, mooi als losse cake, maar ook in een show te gebruiken.

    Wat ik heel graag zou willen is leuk vuurwerk voor overdag, dit mis ik echt. Je hebt bijvoorbeeld van die cakes met rook effect, maar dit zal wel niet mogen in NL. Ik schiet overdag meestal knal en gilcakes maar daar houdt het wel mee op, dit lijkt me een gat in de markt, valt hier niks voor te bedenken?

    Ik heb nog wel meer ideeen, maar mail me maar even dan Roderick, want ik wil niet heel mn ideeenbus rondschreeuwen op het internet

    En tot slot zijn bepaalde Hardix cakes in mijn ogen duidelijk toe aan een update, maar dit wil ik eveneens niet online roepen, want dan kraak in mijn ogen onnodig cakes af die andere mensen misschien nog wel waarderen.
    Rob, ik zal je nog even mailen binnenkort...
    maar de First class cakes ga ik ook weeronder de loep nemen.

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Reacties van Roderick blijven nog even uit: Roderick is momenteel in Frankrijk.
    Genieten van een wintersportvakantie. En hij heeft groot gelijk.!!
    Ja en ik heb gelukkig niets gebroken..
    Maar ik heb het topic nu goed doorgespit en aantekeningen gemaakt. Ik ga aan het werk met de informatie.

    Mijn dank voor iedereen die reacties heeft achtergelaten. Ik blijf dit topic sowieso regelmatig in de gaten houden voor nieuwe ideeen....

  11. #41
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Wat ik mooie effecten vind zijn 'Falling Leaves' en 'Fishes'. Als deze effecten mooi uitgevoerd worden (misschien samen met andere effecten), dan heb je echt een prachtige cake. Waar ik echt enorm van kan genieten is de 'Jewel in the Crown' van Broekhoff. Het idee van 'Monster Trio' van Wolff is ook super, maar deze vind ik slecht tot matig uitgevoerd.

    Wat ik ook enorm mooi vind is een cake met een hoog tempo. Fear vind ik bijvoorbeeld een fantastische cake, maar is wel de enige bij Hardix met zo'n hoog tempo. Cafferata heeft in de Showtime-collection ook veel cakes met zo'n hoog tempo. Ik heb ook echt wel zoveel geld over voor een cake zoals die van Showtime.

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    126
    Thanks
    15
    13 waarderingen in 8 posts
    De Freak van de nieuwe steengoed lijn vind ik het geld nu niet waard, het ploft nu meer dan het knalt en dat is zonde...

  13. #43
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Een v shape fishes cake lijkt me vet,dat ze tegelijk gaan en steeds sneller dan heb je een goed gevulde lucht.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  14. #44
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Hele goede fluitpijlen.

    Soort van Cruise Rockets. Alleen dan zonder de Crackling maar puur fluit!
    40 gram fluitpijlen, ik weet niet of dit haalbaar is met de wet?

  15. #45
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Een v shape fishes cake lijkt me vet,dat ze tegelijk gaan en steeds sneller dan heb je een goed gevulde lucht.
    met verschillende kleuren fishes zoals Pluto C van Original zou wel heel gaaf zijn

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •