Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 60
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lunig Bekijk bericht
    echt specifiek is het niet, want iedereen wil zo groot mogelijk vuurwerk, voor een zo laag mogelijke prijs zonder dat die cakes omvallen of exploderen. de vraag is, hoe gaan ze dat bereiken?

    ik zou zeggen; doe eens een marktonderzoekje, kijk eens wat voor artikelen bij jullie veel en weinig verkocht worden, en wat valt dan op? wordt er veel crackling effecten verkocht? veel palmen? of misschien is er geen correlatie tussen effecten en de verkoop aantallen, maar ligt het aan de prijs. het kan van zoveel factoren afhangen.

    als je een idee hebt wat mensen drijft bepaalde artikelen te kopen, kun je daar goed op inspelen. soms krijg ik de indruk dat er cakes op de markt gebracht worden die de bedenker ervan leuk vind, maar waar gewoon totaal geen animo voor is onder de consument. Neem falling leaves bijvoorbeeld. ik als liefhebber weet het effect te waarderen, maar een klein gedeelte van de consument wil 50 euro voor een cake neertellen die 'niet eens knalt'.

    succes!
    Het probleem(nou ja probleem) is dat 90% van de mensen die vuurwerk kopen, gewoon maar wat kopen. Enkele vragen nog aan de winkelier "wat mooi is" maar ik weet uit eigen ervaring dat de rest het geen moer uitmaakt wat ze krijgen. Ze kijken puur naar de uitraling, grootte en prijs.

    Echter een klein gedeelte zijn de 'freaks' hier die echt specifiek iets leuks vinden.
    Daarom kopen we vaak gewoon artikelen die de meute wil hebben. Maar ik vind het ook wel eens leuk om voor jullie specifiek wat te halen, vandaar mijn vraag....

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Ik zou graag een ontzettend snelle z-shape willen zien net als de Super 500 van Wolff.
    Unieke kleuren erin als geel, roze, blauw en als finale een dubbele rij salute fandhape geschoten.
    Alles in en heel hoog tempo en het lijkt me een heerlijke bak.
    Neem ik ook mee voor volgend jaar. Ik merk idd dat er vraag is naar een iets grotere bak. (tenminste ik neem aan dat het een grote 500 grammerFAN is)
    Het probleem is dat deze cakes vaak wat duurder zijn en niet in mijn filosofie passen over prijs/kwaliteit verhouding... Maar gied het is het onderzoeken waard...

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meerval Bekijk bericht
    Breng de oude vertrouwde All Paradise weer op de markt.

    Maar dan in een 500 grams versie, en met een hoger tempo, misschien met 2 a 3 salvo's ertussendoor. Het zou me niet uitmaken wat ie zou kosten, ik koop hem

    Ook ervoor zorgen dat de willows zijn zoals ze vroeger waren, de laatste die ik gehad heb waren echt een stuk slechter dan die van de jaren ervoor.
    Dit idee had ik zelf ook al precies. Ik vind dat we een 500 grammer moeten hebben die gouden salvo's afvuurd. Dit idee staat bovenaan op mijn lijstje.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Ja dat zou ik ook graag willen zien, het First Class pakket was erg mooi, misschien een idee om hem terug op de markt te zetten?
    Ga ik ook naar kijken. Een vernieuwd 19sh assortiment...

  5. #20
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Dan krijg je een cake net wat mooier dan de Dessert Eagle (en dat is al een fantastische cake!). 7 Steps vernieuwen zou ook een goeie stap zijn, dat is een fantastische cake (consept is echt super) maar is ondertussen wel aan vers kruit toe.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Roderick,

    Wat ik mis is een pot met meerdere salvo's. Ik heb nu de Outblast, de Xperiance en de Delta Devil besteld, maar daar houd het ook wel mee op. Het lijkt mij dan ook echt geweldig als de Memory weer terugkomt in het assortiment! Een paar jaar geleden hadden jullie ook nog pijlenpakketen van (ik meen) Black Smith of Brilliant, waarbij je 10 keer een 30 grams pijl had voor een euro of 20. Dat soort pakketjes waren ook altijd leuk om te hebben.

    Ik ben al jaren vaste klant en ben zeer tevreden!
    Fijn dat je tevreden bent. Ik blijf mijn best doen...
    De thundering is misschien wel wat voor je. 9 pijlen van 25 gram voor 2 tientjes....
    Welke cakes ook salvo's hebben zijn:
    Magnificent 3
    Wave
    Poisonous Spider
    After Shock th
    Super Sonic
    Sevensteps ook wel...

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Roderick, bedankt voor je reacties op alle vragen tot dusver.
    Ik vind het geweldig dat je hier de tijd voor neemt en ons de gelegenheid geeft om mee te denken over het assortiment.

    Ik heb zelf ook een verzoek/vraag:
    Er zijn cake,s in omloop voor enkele detaillisten die niet standaard in jullie assortiment zitten.
    En dat zijn nu net fantastische producten.

    Voorbeelden:
    Fourty Stars (Hol)
    Dominator (Mooy)
    Splendid World (Mooy)
    Excalibur (Mooy)
    en enkele cake.s uit de HR lijn.

    Is het niet mogelijk dat deze cake,s (of een variant hiervan) standaard opgenomen wordt in een van jullie collecties?

  8. #23
    VWC-Lid red thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 maart 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    156
    Thanks
    88
    40 waarderingen in 20 posts
    Dikke kaarsen zou ik wel willen zien,alleen tails of met burst effect.Hier is zoiezo te weinig aanbod in Nederland vind ik.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Berichten
    694
    Thanks
    438
    254 waarderingen in 135 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Ik heb zelf ook een verzoek/vraag:
    Er zijn cake,s in omloop voor enkele detaillisten die niet standaard in jullie assortiment zitten.
    En dat zijn nu net fantastische producten.

    Voorbeelden:
    Dominator (Mooy)
    Splendid World (Mooy)
    Excalibur (Mooy)
    Woon je niet aan de kust?
    Nuja, ik zou, zoals eerder gezegd, een knalcake willen hebben met 50 shots oid, voor 25-30 euro?

    Enne, geen nieuw product, maar is de Titanium Thunder gelijk aan de Brilliant Salute?
    (Ik wou de Salute bestellen dit jaar, maar zag dat ie er niet meer was...)

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Berichten
    248
    Thanks
    7
    7 waarderingen in 6 posts
    ik mis m'n dessert eagle snif snif...

  11. #26
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Fred (Moontan) heeft mijn eerste tip al verwoord, alleen is de hij de Texas Hold'em Poker Cakes vergeten, deze moet gewoon voor iedereen verkrijgbaar zijn Maar aan de andere kant is dit natuurlijk wel een fantastische "lokker" voor desbetreffende winkelier.

    Verder zijn er super goede cake(s) (assortimenten) de deur uit gegaan (redenen prijs te duur, of veiligheid / constante kwaliteit niet goed) Ik zou toch proberen deze cakes op de 1 of de andere manier terug te halen, want ik blijf dit een groot gemis vinden.

    1. Eastar
    2. Tracer
    3. First Class Cakes

    Hiernaast is het misschien slim te kijken naar de sterke punten van de bestaande producten en deze samen te voegen tot een nieuwe cake. Een voorbeeld: neem het laatste effect uit de nieuwe cake "Camuro" maak hier een nieuwe 500 grammer van. Tis gewoon een prachtig effect, mooi als losse cake, maar ook in een show te gebruiken.

    Wat ik heel graag zou willen is leuk vuurwerk voor overdag, dit mis ik echt. Je hebt bijvoorbeeld van die cakes met rook effect, maar dit zal wel niet mogen in NL. Ik schiet overdag meestal knal en gilcakes maar daar houdt het wel mee op, dit lijkt me een gat in de markt, valt hier niks voor te bedenken?

    Ik heb nog wel meer ideeen, maar mail me maar even dan Roderick, want ik wil niet heel mn ideeenbus rondschreeuwen op het internet

    En tot slot zijn bepaalde Hardix cakes in mijn ogen duidelijk toe aan een update, maar dit wil ik eveneens niet online roepen, want dan kraak in mijn ogen onnodig cakes af die andere mensen misschien nog wel waarderen.
    vuurwerkbieb

  12. #27
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Zorg gewoon dat je de beste cakes van NL pakt en maak daar een goede versie van.
    - Goede Spinning tail (Fire Emblem, Daybreak, Draco)
    - Fluitbak (Falcon, Hypnotized..)
    - Hummercake (Monster King)
    - Falling Leaves (Falling leaves (Broekhoff))
    - Knalcake met gekleurde rook voor overdag (daylight cakes zijn nog veel te schaars in NL)
    - Goede Tail cake (Showtails meets Single shot cafferata) 10 shots is genoeg als het maar goede hoge en felle tails zijn.
    - Single effect mines potje
    - Jellyfish cake
    - Cake met aan het eind oplichtende boeketten (Bonfireworks v.b. of Tanz der Vampire / Orinoko)
    - Z-shape met mines, felle tails of harde fluiters (graag zonder eind-effect)

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Roderick, ik had beloofd om in het nieuwe jaar terug te zullen komen met mijn individuele wensen.
    Eigenlijk is dat niet meer nodig want ze zijn eigenlijk al eerder door andere forumleden genoemd.
    Naast mijn verzoeken genoemd in post 22 zou je mij en vele consumenten blij maken met de volgende uitbreidingen/veranderingen:
    1. De terugkeer van de "oude 7steps", zoals hij aanvankelijk was, vind ik nog steeds naast de Outblast the beste Hardix cake,s ever.

    2, Een redelijk betaalbaar assortiment 19 shots cake,s met afwisselende effecten maar vooral met harde burst.

    3. Een cake met een spinning (rotation)tail naar peony onder harde burst, naar het voorbeeld van onderstaand filmpje

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  14. #29
    VWC-Lid marty's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Berichten
    90
    Thanks
    1
    3 waarderingen in 3 posts
    Is inderdaad een erge mooie cake zeg!
    :D American Bulldogs :D

  15. #30
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    1. De terugkeer van de "oude 7steps", zoals hij aanvankelijk was, vind ik nog steeds naast de Outblast the beste Hardix cake,s ever.

    2, Een redelijk betaalbaar assortiment 19 shots cake,s met afwisselende effecten maar vooral met harde burst.

    3. Een cake met een spinning (rotation)tail naar peony onder harde burst, naar het voorbeeld van onderstaand filmpje

    Ik sluit mij hier geheel bij aan. Met name een cake met spinning tail tot (multicolor!) peony zou ik ook erg graag zien, maar ik zou ook graag de Seven Steps weer zien zoals hij was. Heb hem nog nooit mogen ervaren, ik was afgelopen jaar van plan hem te halen, maar hij bleek de moeite niet meer waard te zijn.. Dat is toch jammer.

    Een cake met alleen multicolor peony's zou ik ook geweldig vinden. En dan bedoel ik ook écht multicolor. Er zijn maar weinig cakes op de Nederlandse markt met (enkel) dit effect, terwijl het toch echt wel mogelijk is. Rood, groen, blauw, geel, ..., in één boeket! Prachtig. Bij Lesli hebben ze de X-box (SensationS), die begint met dit effect.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •