Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 60
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post

    Advies voor nieuwe producten

    Nou ben ik de laatste tijd steeds vaker gaan luisteren naar de beoordelingen van de consument. Ik ben namelijk van mening dat je als importeur een goede wisselwerking moet hebben met de klant.

    Ik zie natuurlijk door het hele jaar heen al heel veel van ons vuurwerk geschoten worden, maar ik denk dat ik soms toch niet alles kan zien of beoordelen. Daarom vind ik het erg belangrijk dat ik feedback krijg van de consument (jullie dus). Dus commentaar, zowel positief als negatief, over de producten neem ik altijd mee naar het volgende seizoen.
    De crew/leden van vuurwerkcrew wil ik bij deze dus bedanken en ik zou zeggen ga zo door!!!!

    Maar....... wat ik ook wel eens wil weten van jullie is het volgende:

    Zijn er artikelen die we missen in het Hardix assortiment?
    Ik probeer ons assortiment zo breed mogelijk te maken met zo veel mogelijk verschillende effecten of samenstellingen. Maar ik kan me voorstellen dat jullie soms iets missen.
    Dus vandaar dit topic waar jullie kunnnen vragen om nieuwe artikelen. Ik zal de wensen van jullie dan in het volgende seizoen proberen te laten maken. Voorwaarde is wel dat het technisch mogelijk zijn en we het wel moeten kunnen verkopen.

    Ik zie wel of er belangstelling is......
    Gr Roderick
    Hardix Vuurwerk

  2. #2
    VWC-Lid TheExecutor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    81
    Thanks
    40
    9 waarderingen in 9 posts
    Hallo Roderick,

    Alleereerst zouden wel een hoop Hardix liefhebbers misschien 1 of 2 extra verschillende Thundercakes erbij willen hebben in het assortiment. Ben zelf een Titanium Thunder fan en wil ook wel eens een andere proberen maar ja dat zou dan de Aftershock Thunder zijn ...... En meer heb je dan ook niet meer..... Is dat misschien een optie?

  3. #3
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Erg goed bezig Roderick. Hier kom ik op terug, ik wil niet even snel van alles roepen, maar even goed nadenken. In het nieuwe jaar hoor je van me!
    vuurwerkbieb

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Geweldig initiatief Roderick. Dit wordt door ons allemaal zeer op prijs gesteld.
    Ik barst van de ideëen maar ook ik kom er graag naar de jaarwisseling op terug.
    Nogmaals super dat een importeur om onze mening vraagt.!!

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Geweldig initiatief Roderick. Dit wordt door ons allemaal zeer op prijs gesteld.
    Ik barst van de ideëen maar ook ik kom er graag naar de jaarwisseling op terug.
    Nogmaals super dat een importeur om onze mening vraagt.!!
    Ik sluit mij helemaal aan met de woorden van Fred.
    Ook ik zal hier aan het begin van het jaar op terugkomen, heb nog wel wat ideeen.

  6. #6
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    De grootste vraag op dit moment van de consument is vuurwerk wat betaalbaar, veilig en mooi is en groot. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheExecutor Bekijk bericht
    Hallo Roderick,

    Alleereerst zouden wel een hoop Hardix liefhebbers misschien 1 of 2 extra verschillende Thundercakes erbij willen hebben in het assortiment. Ben zelf een Titanium Thunder fan en wil ook wel eens een andere proberen maar ja dat zou dan de Aftershock Thunder zijn ...... En meer heb je dan ook niet meer..... Is dat misschien een optie?
    we hebben in het verleden totaal 3 soorten knalcakes gehad. Toen hebben we er al 1 geschrapt omdat het te veel was dacht ik.
    Maar als er echt veel vraag naar is kan ik kijken of we misschien een maatje tussen de Tit thunder en de after shock th kunnen vinden.

    Ik neem het mee....

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    De grootste vraag op dit moment van de consument is vuurwerk wat betaalbaar, veilig en mooi is en groot. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
    Je noemt nu precies alle criteria op waar we al ons vuurwerk aan stellen. Als er 1 van het bovengenoemde niet aanwezig is, komt de cake in 98% van de gevallen al niet bij ons op de markt.
    Maar bedankt voor het meedenken.....

  9. #9
    VWC-Lid Lunig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Berichten
    334
    Thanks
    22
    56 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    De grootste vraag op dit moment van de consument is vuurwerk wat betaalbaar, veilig en mooi is en groot. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
    echt specifiek is het niet, want iedereen wil zo groot mogelijk vuurwerk, voor een zo laag mogelijke prijs zonder dat die cakes omvallen of exploderen. de vraag is, hoe gaan ze dat bereiken?

    ik zou zeggen; doe eens een marktonderzoekje, kijk eens wat voor artikelen bij jullie veel en weinig verkocht worden, en wat valt dan op? wordt er veel crackling effecten verkocht? veel palmen? of misschien is er geen correlatie tussen effecten en de verkoop aantallen, maar ligt het aan de prijs. het kan van zoveel factoren afhangen.

    als je een idee hebt wat mensen drijft bepaalde artikelen te kopen, kun je daar goed op inspelen. soms krijg ik de indruk dat er cakes op de markt gebracht worden die de bedenker ervan leuk vind, maar waar gewoon totaal geen animo voor is onder de consument. Neem falling leaves bijvoorbeeld. ik als liefhebber weet het effect te waarderen, maar een klein gedeelte van de consument wil 50 euro voor een cake neertellen die 'niet eens knalt'.

    succes!

  10. #10
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Ik zou graag een ontzettend snelle z-shape willen zien net als de Super 500 van Wolff.
    Unieke kleuren erin als geel, roze, blauw en als finale een dubbele rij salute fandhape geschoten.
    Alles in en heel hoog tempo en het lijkt me een heerlijke bak.

  11. #11
    VWC-Lid TenJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    761
    Thanks
    89
    95 waarderingen in 41 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheExecutor Bekijk bericht
    Hallo Roderick,

    Alleereerst zouden wel een hoop Hardix liefhebbers misschien 1 of 2 extra verschillende Thundercakes erbij willen hebben in het assortiment. Ben zelf een Titanium Thunder fan en wil ook wel eens een andere proberen maar ja dat zou dan de Aftershock Thunder zijn ...... En meer heb je dan ook niet meer..... Is dat misschien een optie?
    Inderdaad, dit mis ik nog. Een knalcake met echt goed harde knallen, zeg maar net als een Silver Salute van Dynasty (link naar topic). De Titanium Thunder en Aftershock Thunder zijn prima knalcakes voor hun prijs hoor, alleen echte harde knallen hebben ze niet.

    Verder zou een echt goed 19 shots assortiment wel leuk zijn. Ik weet nog dat jullie vroeger altijd het First Class Cakes Assortiment hadden, 6x een 19 shots cake voor 90 euro. Dat waren echt hele goede cakes, voor een goede prijs. Kijk bijvoorbeeld naar het buurtassortiment van Rubro wat nu nog verkocht wordt (link naar topic). Dat kunnen maar zo echte hardlopers worden: bij Rubro zijn ze inmiddels al een tijdje uitverkocht.

    Voor de rest mijn complimenten voor jullie: jullie prijzen zijn de laatste jaren sterk verbeterd tov andere importeurs.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

  12. #12
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Roderick, als je kijkt naar een titanium salute cake zou het mij echt een leuk idee lijken om er een spinning tail in te voegen.

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2006
    Berichten
    270
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Breng de oude vertrouwde All Paradise weer op de markt.

    Maar dan in een 500 grams versie, en met een hoger tempo, misschien met 2 a 3 salvo's ertussendoor. Het zou me niet uitmaken wat ie zou kosten, ik koop hem

    Ook ervoor zorgen dat de willows zijn zoals ze vroeger waren, de laatste die ik gehad heb waren echt een stuk slechter dan die van de jaren ervoor.
    'War does not determine who is right, only who is left.'

  14. #14
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Verder zou een echt goed 19 shots assortiment wel leuk zijn. Ik weet nog dat jullie vroeger altijd het First Class Cakes Assortiment hadden, 6x een 19 shots cake voor 90 euro. Dat waren echt hele goede cakes, voor een goede prijs.
    Ja dat zou ik ook graag willen zien, het First Class pakket was erg mooi, misschien een idee om hem terug op de markt te zetten?

  15. #15
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Roderick,

    Wat ik mis is een pot met meerdere salvo's. Ik heb nu de Outblast, de Xperiance en de Delta Devil besteld, maar daar houd het ook wel mee op. Het lijkt mij dan ook echt geweldig als de Memory weer terugkomt in het assortiment! Een paar jaar geleden hadden jullie ook nog pijlenpakketen van (ik meen) Black Smith of Brilliant, waarbij je 10 keer een 30 grams pijl had voor een euro of 20. Dat soort pakketjes waren ook altijd leuk om te hebben.

    Ik ben al jaren vaste klant en ben zeer tevreden!

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •