Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 125
  1. #61
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    Sabotage.. dat zou wel heel erg zijn voor de hele vuurwerk branche.. dan is het wel heel erg gezonken allemaal.. als dit werkelijk de waarheid zou zijn..

    aan de andere kant ..een prima verweer woord..

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Ochjah in elke branche gebeuren wel dergelijke dingen. Maar waarom de besturing niet op de pontons zelf zetten lijkt me toch wat minder riskant.

    Het is wel heel erg balen, echter gun ik ze wel een 2e kans. Of ik hier bij aanwezig zal zijn is een tweede.

  3. #63
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Hmm sabotage van de apparatuur ? zoiets wordt waarnaar ik aanneem gecodeerd verzonden ? dan moet je heb je behoorlijk wat moeite + geld nodig om zoiets te saboteren dus of echt dat de reden is betwijfel ik.

    Maar ze verdienen idd een tweede kans maar daar zal ik niet bij aanwezig zijn.

  4. #64
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Na 2 dagen van dichtbij het process van het bouwen van deze show kan ik het volgende concluderen:

    Wat een drama! Iedereen die nu gaat lopen afgeven en zn ongezoute (ongefundeerde) kritiek (hoor wederhoor??) gaat lopen spuwen moet even het volgende in gedachte houden :

    Het is een drama omdat Hayo Wolff zn hele ziel en zaligheid in deze show heeft gestoken, denken jullie nou echt dat hij er met zn pet na gegooit heeft? Nee! Ik verdedig hem echt niet, het zijn gewoon de feiten.

    Ik denk zelf niet dat er met opzet een stoorzender aanwezig is geweest. Maar er stond een hele karre vracht aan goed en mooi materiaal opde pontons, en daar kunnen de andere van VWC en PW alleen maar ja op zeggen, die hebben het tenslotte gezien.

    Verder was het zó dat er mensen van explo aanwezig waren die Hayo geholpen hebben bij het -juist- in programmeren van het Explo schiet systeem. Sterker nog Mattenfreak heeft bij de laptop gestaan waar je keurig op kon aflezen wat er ging vertrekken, en wat dus niet vertrok. Dit is ook voor een stukje gefilmd, ik zal dit later even hier neer zetten.

    Het verhaal van geen verbinding hebben (al dan niet door sabotage) kan ik dus alleen maar bevestigen.

    Het is zoals Tony zegt het is altijd wat, maar dit was echt pure pech hebben. 1 september ben ik er igg wéér. Ik gun Hayo oprecht een 2e kans!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Nog een stukje uit de Rheinpost:

    Feuerwerk sabotiert?

    Ganz klar: Die Eröffnung der Promenade am Wochenende war ein Knaller. Wenig bis gar nicht gezündet hat dagegen das versprochene Feuerwerk. 70 Prozent der Raketen und Effekte blieb nämlich auf den beiden Pontons stehen.

    Hayo Wolff hatte Tränen in den Augen. „Ich kann mir das nicht anders erklären, als dass irgendjemand mit einem Störsender verhindert hat, dass alle Raketen und Bomben hoch gehen.“ Was sich im ersten Moment unglaublich anhört, scheint die Erklärung dafür zu sein, warum beispielsweise am Anfang zwar die Musik spielte, aber vom Feuerwerk rein gar nichts zu sehen war. „Der Computer hat alles als gezündet gemeldet. Doch durch die Störung ist das drahtlose Signal nicht auf den Pontons angekommen“, erklärt der niederländische Feuerwerker aus Hüthum, dem die Show in der neuen Heimat so sehr am Herzen gelegen hatte.

    Lange, unbeabsichtigte Pausen

    Zigmal hatte Wolff nach eigenen Angaben die Funkverbindung getestet. Auch am Samstag noch mehrmals. Da waren die Signale sogar von der Promenadenmitte, wo die Crew von „Laser Fireworks Europe“, der Firma von Hayo Wolff, ihren Kommandostand hatte, bis zum Hafen übertragen worden. Dort lagen nämlich die beiden Pontons, die später dann von Schiffen auf den Rhein gezogen wurden. Doch als das Spektakel gegen 22.07 Uhr losging, war lediglich Musik zu hören. Erst nach über drei Minuten erleuchteten die ersten Effekte den Emmericher Nachthimmel. Und zwischendurch waren immer wieder lange, unbeabsichtigte Pausen – nur mit Musik. Ganz schlimm: Im Finale sind laut Wolff sogar nur zehn Prozent der Raketen explodiert.

    Emmerich
    „Wahnsinn“: 150 000 Besucher „Wir haben mit diesem System hunderte Male erfolgreich gearbeitet“, erklärt Hayo Wolff schulterzuckend. Für das teilweise Scheitern am Samstagabend macht er die Konkurrenz verantwortlich. „Da kriegt Emmerich ein so großes Feuerwerk – und dann darf da ein Sch...-Holländer ran“, deutet der Hüthumer die harte Situation in seiner Branche. Für Wolff steht fest: Das Feuerwerk wird wiederholt. Die Schmach will der Niederländer nicht auf sich sitzen lassen. „Einige zehntausend Euros“ wird er in eine Wiederholung, wahrscheinlich beim Stadtfest im September, stecken. Und dann wird nicht mehr drahtlos, sondern über sichere Kabelverbindungen gezündet. Seite B 3, rp-online/emmerich

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    20 waarderingen in 3 posts
    Nou ook ff bij deze mijn ongezouten mening.

    Na een hele rit en een lekker etentje (hoogtepunt van de avond) afgedaald richting de Rijn. Gelukkig konden we dichtbij parkeren (op de boulevard en 5 mtr van het water af ). Snokkie nog aan de telefoon gehad dat die echt moest komen want het zou een supershow worden. Hem overtuigd. (schaam me er nog voor)

    Het was idd een aanfluiting. En er kan natuurlijk gezegt worden dat het schietbedrijf dit ook niet heeft gewild maar als je voor een dergelijk budget en een dergelijk formaat show de opdracht krijg moet je er toch echt voor zorgen dat alles 3 dubbel gecheckt is en dat het werkt en dat je weet wat je doet. Wat nu precies de fout was zal wel altijd een punt van twist blijven omdat er te veel (financiele) belangen bij spelen. Hayo schuift de schuld op Explo die weer op hayo of op een stoorzender.

    Maar het was idd zeer triest. Bij de bommen die afgingen zaten een paar mooie jongens bij maar ook een flut bommen: de bee's op eenzame hoogte die je nauwelijks zag (door het formaat maar ook door de felheid) bijvoorbeeld, je had blinkers nodig om de bee's te verlichten.

    Vind het zeer jammer voor de mannen VWC en PW die hebben op gebouwd. Over een anticlimax gesproken (hebben het zelf gehad bij de show van alpeco in ik meen mariakerke waar de finale niet af ging)

  7. #67
    VWC-Lid Red Eagle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 april 2007
    Locatie
    Duitsland
    Berichten
    47
    Thanks
    37
    30 waarderingen in 11 posts
    Was inderdaad een domper om na een dag hard werken bijna niets de lucht in te zien gaan.
    Ik zelf liep gewoon een dagje mee mar hoop echt dat dit de volgende keer niet gebeurd en dat we er 1 september wat moois van kunnen maken

  8. #68
    Banned
    Geregistreerd
    5 augustus 2005
    Berichten
    24
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Was ook weer de laatste keer een show van Laser en Fireworks, misschien kunnen ze beter gaan tuinieren ofzo.
    Dan vind ik de shows van Vangelabeek vele malen beter.
    Jammer voor hun maar dit was de laatste show die ik van L&F heb gezien.
    Ze moeten maar eens leren hoe je vuurwerkshows moet bouwen en schieten.
    Ben benieuwd welk smoesje ze nu weer hebben.
    Met grote kalibers alleen bereik je niks, er is maar 2x 12inch afgegaan.
    Hoe kun je in vredesnaam zoveel weigeraars hebben?
    Als wij een show schieten gaat altijd 99% van al het vuurwerk af??????

    Groetjes Kevin
    Ik pas bij deze toch maar even mijn reactie aan,
    Ik heb helaas tesnel mijn mening geuit, helaas is mijn auto precies die nacht
    bekrast dus dat maakte mijn gedachtegang er niet beter op.
    Allereerst aan Laser en fireworks mijn excuses voor het bovenstaande bericht.
    Ik weet hoe vreselijk het is als er een deel van de show blijft staan ( wij hebben het eens een keer gehad dat een onderdeel is blijven staan en ik ging er bijna van janken) Maar dan 75% van je show blijft staan lijkt me een ramp.
    Echter na het bekijken van het filmpje werd pas duidelijk hoeveel tijd en moeite er in was gestoken om het tot op de kleinste details na perfect te maken.
    De bommen zijn van prachtige kwaliteit en alsmede de muziekkeuze.
    Ik zat met bijna tranen in mijn ogen het filmpje te bekijken met de muziek eronder en in mijn gedachte hoe mooi het had kunnen zijn als alles af gegaan is.
    ik weet zeker dat ik niet de enige ben die deze gedachte draagt.
    Over de gesproken berichten over sabotage, dit is wel het lafste wat ze kunnen
    doen in de vuurwerk wereld, als de nederlandse firmas zich tot dit niveau dalen wat is dan het volgende? Ik kan voor de rest niet veel meer zeggen dan probeer een ander schiet systeem als pyro one, daar hebben er vele hele goede ervaringen mee.
    Ik weet zeker dat het de volgende keer wel gaat lukken en zal ook zeker de datum vast op mijn agenda zetten. en ben volgende keer weer present in Emmerich!!
    Succes met de voorbereidingen!!!

    Kevin

  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Ook ik ben er van overtuigd dat het een super show had moeten gaan, helaas moest het nou net bij deze show en dit bedrijf fout gaan, alsof de duivel er mee speelt.

    Ik zal er zeker bij zijn 1 september, ik gun het de crew van L&F van harte dat die show wel goed de lucht in gaat, en neem dan alstublieft het zekere voor het onzekere en zet iemand met de schietkist op de pontons ofzo.

    See ya 1 september in Emmerich
    Once a pyro, always a pyro

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    20 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
    Ik zal er zeker bij zijn 1 september, ik gun het de crew van L&F van harte dat die show wel goed de lucht in gaat, en neem dan alstublieft het zekere voor het onzekere en zet iemand met de schietkist op de pontons ofzo.
    Ja en 5 gekken met scharen en pyrotorsches voor het geval de E-schieter niet goed gaat!

  11. #71
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    En anders heb je nog vast wel zoiets als vlammenwerpers voor de zekerheid.



    Na regen komt zonneschijn he.

  12. #72
    VWC-Lid Red Eagle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 april 2007
    Locatie
    Duitsland
    Berichten
    47
    Thanks
    37
    30 waarderingen in 11 posts
    De fotos zijn in elk geval mooi geworden
    DE show helaas niet maar we gaan er alles aan doen om het 1 sept in ieder geval wel te laten slagen als het aan mij ligt.!!
    Toc h vind ik het gewaagd om een nieuw systeem te testen als je alles uit de kast moet halen en er niks mis mag gaan.Aan de andere kant moet het maar durven en daar heb ik dan weer respect voor!!er zijn er namelijk niet veel die een show van dit kaliber hadden aangedurfd denk ik.

    hopelijk komen jullie de volgende keer weer gewoon kijken tenslotte kan het niet blijven mis gaan!!

  13. #73
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Eagle Bekijk bericht
    De fotos zijn in elk geval mooi geworden
    DE show helaas niet maar we gaan er alles aan doen om het 1 sept in ieder geval wel te laten slagen als het aan mij ligt.!!
    Toc h vind ik het gewaagd om een nieuw systeem te testen als je alles uit de kast moet halen en er niks mis mag gaan.Aan de andere kant moet het maar durven en daar heb ik dan weer respect voor!!er zijn er namelijk niet veel die een show van dit kaliber hadden aangedurfd denk ik.

    hopelijk komen jullie de volgende keer weer gewoon kijken tenslotte kan het niet blijven mis gaan!!
    We zullen de show op 1 september zeker weer vast komen leggen met een aantal mensen, ook ik geef het uiteraard nog een kans. Dit is pure onmacht op zo'n moment en ze verdienen (deze keer) oprecht een 2e kans voor deze show.

  14. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 maart 2007
    Locatie
    THG
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hoi,

    Is het trouwens al wel zeker dat de show 1 september geschoten gaat worden? Ik lees op de Duitse websites niets hierover... alleen het Stadsfeest is er 1 en 2 September maar overvuurwerk zie ik niets..

    Groet,
    Ray

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.891
    Thanks
    398
    428 waarderingen in 198 posts

    Arrow CrazyFireworks.nl

    Ben benieuwd wie de show gaat schieten ben zeker van partij
    Laatst gewijzigd door pyromaniac; 5 augustus 2007 om 10:04

Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •