Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 55 van 55
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Berichten
    116
    Thanks
    33
    66 waarderingen in 28 posts
    Bij deze een pluim voor deze winkelik kom hier al jaren en ze zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam, ze zullen je altijd even helpen met het vuurwerk naar de auto te brengen. Dit jaar voor het eerst een box niet bij de levering gehad, ik werd netjes via de mail op de hoogte gehouden wanneer hij binnen was. Ik zou zeggen tot volgend jaar!!

  2. #47
    VWC-Lid Webber84's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Berichten
    456
    Thanks
    244
    268 waarderingen in 84 posts
    Afgelopen jaar voor het eerst besteld, toch wat probleempjes met de levering. Waar de winkelier natuurlijk niksaan kan doen. Alleen ben ik toch wat betere service gewend betreft een vervangend product. Als je een product koopt in de voorverkoop met een actie, dan wil ik graag een vergelijkbaar product en niet een product van minder kwaliteit/ kruit etc. En als je daar iets van zegt moet ik dat maar met de importeur zelf regelen. Kennis van de soorten vuurwerk en producten had de medewerker in de winkel ook niet, hij kon me niet adviseren voor een bepaald product wat ik zocht. Dat heeft me er toe doen besluiten hier niks meer te kopen. Het is niet alleen maar vuurwerk uitleveren / verkopen vanuit de plaatjes op de verpakking. Je moet ook zorg dragen voor goede kennis van je medewerkers en service.
    #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2015
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    98
    Thanks
    31
    35 waarderingen in 19 posts
    Dat zou idd jou mening kunnen zijn. Maar ik kom hier al jaren en altijd perfect en goed geholpen. Indien het product niet geleverd kon worden altijd een uitstekend vervangend product ervoor in de plaats gekregen.
    Over het geen dat er geen kennis is in de winkel vind ik het een beetje raar aangezien de gehele familie vuurwerk liefhebbers zijn en je ook echt wel kunnen helpen.

  4. #49
    VWC-Lid pyroteamzuid's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2006
    Locatie
    Zuid-limburg
    Berichten
    412
    Thanks
    1
    127 waarderingen in 55 posts
    Online bestel winkel is weer open
    https://stienenfireworks.nl/

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2015
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    98
    Thanks
    31
    35 waarderingen in 19 posts
    Erg jammer, vandaag krantje ontvangen. Kijk ik online zijn er veel dingen al niet meer verkrijgbaar.

  6. #51
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro046 Bekijk bericht
    Erg jammer, vandaag krantje ontvangen. Kijk ik online zijn er veel dingen al niet meer verkrijgbaar.
    Ja ik ook vandaag krantje ontvangen...grappig dat er singelshots te koop zijn haha..offtopic maar dat sparkles stelt niks meer voor...

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2015
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    98
    Thanks
    31
    35 waarderingen in 19 posts
    Sinds sparkless idd weco is gaan verkopen kom ik er ook niet meer.

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Werkelijk? Wachten jullie op een krantje om dan pas te gaan bestellen? haha, dat is een goeie!

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2015
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    98
    Thanks
    31
    35 waarderingen in 19 posts

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Werkelijk? Wachten jullie op een krantje om dan pas te gaan bestellen? haha, dat is een goeie!
    Zie je mij dat schrijven? Het gaat zich erom dat ze reclame maken en het niet hebben.

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro046 Bekijk bericht
    Zie je mij dat schrijven? Het gaat zich erom dat ze reclame maken en het niet hebben.
    Nah ja, het is de manier waarop je het schreef. "Erg jammer.. " daaruit maak ik op dat je iets had willen bestellen dat er niet meer was.

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •