Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 57
  1. #1
    VWC-Lid acyrus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Berichten
    550
    Thanks
    81
    788 waarderingen in 201 posts

    Dreamfireworks / Frits Pen vuurwerk

    Ik vroeg me af of Dreamfireworks / Frits Pen vuurwerk dit jaar nog gaat verkopen? De website is offline (krijg een melding dat de website schade kan toebrengen aan mijn computer).

    Iemand die meer info heeft?

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Frits Pen zit tegenwoordig bij Bonfireworks. De collectie van Dreamfireworks valt daar nu ook onder. Meer info vind je in het subforum bonfireworks.

  3. #3
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Deze vraag is meer gericht op de winkel van Frits Pen. Ik denk dat ze dit jaar het volledige assortiment van Bonfireworks gaan verkopen aangezien Frits Pen medeeigenaar is van Bonfireworks.

  4. #4
    VWC-Lid acyrus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Berichten
    550
    Thanks
    81
    788 waarderingen in 201 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    Frits Pen zit tegenwoordig bij Bonfireworks. De collectie van Dreamfireworks valt daar nu ook onder. Meer info vind je in het subforum bonfireworks.
    Dankje, maar dat wist ik al en het was niet mijn vraag. ;)

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    moest vwc even weg doen want zit op mn werk dus kon mn verhaal niet afmaken maar heeft ruben het verhaal aangevuld.

  6. #6
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Al met al nog geen info over de winkel van Frits Pen?

    Vorig jaar hadden ze behalve Bon ook Marijn dacht ik.
    Wat ze verder nog hadden weet ik al niet eens meer...
    Wel weet ik dat ze een leuke korting hadden de eerste week/weken.
    Hopelijk nu weer

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Ik vond het een zootje afgelopen jaar, ik kwam hier voor het eerst. Er was totaal geen interesse vanuit hun kant in het consumentenverkoop gedeelte. Er was geen normale bestellijst in te vullen, het werd op 1 of ander kladbriefje geschreven. Ik moest ook nogeens een kwartier wachten hierbij terwijl er verder niemand anders was. Ik kreeg een cake gratis bij mijn bestelling die je normaal krijgt bij een 60+ besteding en ik voor meer dan 200 euro besteld had met het excuus dat die anderen op waren, daar heb ik dus niks mee te maken... zij geven je dan gerust een goedkoop ***potje gratis. Dit is dus de laatste keer dat ik hier kom, dit is een schande voor de vuurwerkverkoop. Ik ga voortaan lekker naar Valk/Vuurwerkdiscount/Harings

    MAZZEL!!!!!

  8. #8
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Oke, dat klinkt beroerd inderdaad.
    Dan heb je net de verkeerde achter de balie getroffen denk ik.
    Had er zelf wel een positieve ervaring mee.

  9. #9
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Afgelopen week een bezoekje gebracht aan de shop en ze zijn inderdaad al volop bezig met voorbereidingen. In de winkelbunker zag ik verschillende merken artikelen liggen, maar Bonfireworks zal inderdaad de boventoon voeren, denk ik.
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  10. #10
    VWC-Lid acyrus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Berichten
    550
    Thanks
    81
    788 waarderingen in 201 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
    Afgelopen week een bezoekje gebracht aan de shop en ze zijn inderdaad al volop bezig met voorbereidingen. In de winkelbunker zag ik verschillende merken artikelen liggen, maar Bonfireworks zal inderdaad de boventoon voeren, denk ik.
    Als ze net als vorig jaar (20% was het geloof ik?) korting geven, dan kan Dream op een leuke bestelling rekenen.

  11. #11
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    vreemd dat hun website nog steeds vette malware/trojan/virus waarschuwingen geeft..

  12. #12
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Wat ik weet is dat ze vorig jaar ook zena in hun collectie hadden, naast bon en marijn..op zich best wel een nette collectie inclusief 20% korting in de voorverkoop.

  13. #13
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.406
    743 waarderingen in 262 posts
    Ze hadden een stuk of 10 producten van Zena, maar ja, dat was vorig jaar....
    Wat veel belangrijker is, wat doen ze dit jaar?
    We horen/zien niets van Dream/Frits Pen uit en de site geeft idd virus/malware waarschuwingen. Komt op mij over als erg onprofessioneel.
    Ik en velen weten helaas niet waar we aan toe zijn en gaan dus maar ergens shoppen, jammer.

  14. #14
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
    Ze hadden een stuk of 10 producten van Zena, maar ja, dat was vorig jaar....
    Wat veel belangrijker is, wat doen ze dit jaar?
    We horen/zien niets van Dream/Frits Pen uit en de site geeft idd virus/malware waarschuwingen. Komt op mij over als erg onprofessioneel.
    Ik en velen weten helaas niet waar we aan toe zijn en gaan dus maar ergens shoppen, jammer.
    Mmm ... Dat vind ik niet helemaal eerlijk van je, MjB.

    Zoals je weet is Frits Pen nog steeds verbannen van Vuurwerkcrew. Hij KAN dus niet zelf reageren op vragen en kan ook geen mededelingen doen over zijn website. Ik vind dan ook dat je iemand die zich niet kan verdedigen niet hoort aan te vallen.

    Ben het overigens wel met je eens dat de website al lang weer up had moeten zijn, maar misschien ligt de focus wel ergens anders momenteel. Dat weet ik ook niet.

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  15. #15
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.406
    743 waarderingen in 262 posts
    Nu je het zegt heb ik daar inderdaad een tijd geleden wel eens iets over gelezen... maar had hier niet bij stil gestaan. Excuus.

    Laten we het dan zo zeggen; vorig jaar was hij dusdanig druk dat de site erg lang incompleet was. Nu is er dus helemaal niets.
    Volgens mij is zijn website een beetje een stiefkindje/bijzaak geworden.

    Vooral jammer voor ons denk ik. Ik heb hier vorig jaar met plezier van de 20% korting gebruik gemaakt

    Bovendien zijn er meer vuurwerk websites waar Frits zich kan melden, bijvoorbeeld AVP. (of is hij daar ook verbannen?)

    En dat is mijn mening

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •