Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freedom

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Freedom

    Artikelnummer: 4210
    Artikelnaam: Freedom
    Netto Kruitgewicht: 120 gr.
    Aantal Schoten: 8 Schots
    Effectomschrijving: silver tail to red and purple palmtree, silver and green strobe
    Tijdsduur: +- 10sec.
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Formaat: 13cm hoog
    Richtprijs: €12,95
    Verpakkingseenheid: 24/1

    Demo 2011:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Hardix demo 2009. Je ziet hier 3 stuks. Adviesprijs 2009: € 10,50



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door bassie1978; 20 September 2011, 10:21.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Ik vindt dit een van de beste potten uit deze collectie.
    Weliswaar maar 8 shots, maar wel met maximale kruitvulling
    En de prijs is in verhouding laag. Goed betaalbare pot.
    Mooie effecten.

    Comment


      #3
      Dat is zeker een mooie cake! Lekkere grote effecten.

      Zelf vind ik 8shots wel erg weinig maar anders zit je weer met de kruitvulling.

      Bedankt voor het uploaden!

      Comment


        #4
        dit is een top potje die ik zeker weten aan ga schaffen.. ik denk een stuk of 5 zelfs. dit is spul van de bovenste plank als je het mij vraagt hoor... zal er vet uit zien toch 5 stuks tegelijk...

        Comment


          #5
          Ook dit is weer een toppertje.
          Ik vind bijna alle cakes van HARDIX geweldig, ook de kleine potten met 8 shots zijn allemaal prachtig.
          Ook hier zijn de effecten weer erg duidelijk en fel.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            En met geweldige burstknallen voor zo'n klein potje.
            Er circuleren meer video's van dit potje (zie ook FPM). Vorig jaar werd onder meer ook in Rijswijk bij de demo een drietal van deze potjes afgeschoten. Voor mij een van de verrassingen van vorig jaar, hoewel toen al niet nieuw meer. Topper!

            Comment


              #7
              Film van de demo van Hardix uit 2006 is toegevoegd.

              Comment


                #8
                Even het kwijl van mn kin wegwerken

                Dit is echt een lekkere pot. Ik sta er regelmatig van te kijken dat sommige kleine potjes de grotere totaal van het speelveld af blazen qua uitwerking en dan hebben we het nog niet eens over de prijs.

                Zo maar eens kijken of er nog een dealer in de omgeving zit die dit potje verkoopt.
                Don't drink and drive.....Smoke and fly

                Comment


                  #9
                  Dat filmpje geeft wel mooi weer hoe groot het effect van dit product wel niet is zeg. Dit zet mij toch aan het twijfelen of ik deze dit jaar ook niet eens zal moeten proberen.

                  Comment


                    #10
                    Zo, dit ziet er zeker goed uit, maximaal aantal grammen, grote boeketten met fijne blinker en vooral een palm die goed uitkomt.
                    Een cake van 8 schoten, adviesprijsje van zo'n 9,- in 2006, ja, dit is naar mijn mening gebaseerd op de film een 100% aanrader zeg!

                    Comment


                      #11
                      Ja het is bijna onnodig om te zeggen ondertussen maar dit is echt een toppertje!
                      Mooie palm een keer geen crackling en goed gevuld effect!
                      En dan voor zo een prijs!
                      Plak er een aantal achter elkaar en je hebt een geweldige 500 grammer voor een heeele mooie prijs!
                      Super!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                        Dat filmpje geeft wel mooi weer hoe groot het effect van dit product wel niet is zeg. Dit zet mij toch aan het twijfelen of ik deze dit jaar ook niet eens zal moeten proberen.
                        Ik heb deze dus besteld, ik ben naar aanleiding van de filmpjes echt overtuigd geraakt.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          Ik heb deze dus besteld, ik ben naar aanleiding van de filmpjes echt overtuigd geraakt.
                          Ben benieuwd naar je mening ik had hem op mijn lijstje staan bij een andere winkel maar vanwege omstandigheden is mijn budget omlaag gegaan en heb ik voor een andere winkel gekozen vanwege de lage prijzen van klein spul.
                          Door de filmpjes was ik ookh elemaal overtuigd ikd enk dat die zeker zijn geld waard is!

                          Comment


                            #14
                            Wat een grove boeketten komen hier van af zeg. Wat je op de filmpjes ziet, is werkelijk wat je krijgt.

                            Geweldig gewoon, en dat voor nog geen 10 euro en een klein potje.


                            Mochten jullie ooit nog eens twijfelen, kijk dan goed naar de demofilms van vuurwerkcrew.nl. Op basis hiervan kan je toch een heel eind komen. Ben je dan nog aan het twijfelen, ga dan zelf eens naar een demoshow zou ik zeggen.

                            Ik ben blij dat ik beide opties gebruikt heb om tot de stap te komen deze aan te schaffen.
                            Laatst aangepast door Jupilerfreak; 4 January 2008, 09:21.

                            Comment


                              #15
                              Erg mooie cake hoor, alleen hij heeft twee kleine nadelen:
                              - het effect is steeds het zelfde
                              - hij is een beetje aan de korte kant
                              Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel:
                              - er komen erg grote boeketen van af
                              - de prijs is erg goed
                              Laatst aangepast door DeDeu122; 25 June 2008, 11:45.

                              Comment

                              Working...
                              X