Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 105
  1. #31
    VWC-Lid nielsjevuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2010
    Locatie
    Gotham Ciity
    Berichten
    276
    Thanks
    376
    112 waarderingen in 33 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door typhoon88 Bekijk bericht
    Ontopic.

    Ik weet niet echt wat ik moet zeggen van deze vlinders ik vind ze vrij wisselvallig. Ze klappen redelijk goed maar vandaag was er wel wat minder hij klapte heel dof en gaar en de hele huls lag er nog gewoon en het touwtje wat om de lont zit ook alleen de staart was weg en de lont.? :S En ze klappen volgensmij ook niet elke keer even hard.
    best raar,
    mischien productiefout??

  2. #32
    VWC-Lid sisser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Berichten
    490
    Thanks
    457
    417 waarderingen in 100 posts
    Geen problemen mee gehad, telkens weer een prima knal.
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

  3. #33
    VWC-Lid benbezig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 april 2010
    Berichten
    26
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    mooi uiterlijk
    waar is de knal mee tevergelijken?

  4. #34
    VWC-Lid knalvuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Berichten
    466
    Thanks
    68
    178 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benbezig Bekijk bericht
    mooi uiterlijk
    waar is de knal mee tevergelijken?
    Mij pakt het toch niet meer, al die nieuwe knallers.. 2 jaar terug was het echt spannend wanneer er een nieuwe knaller uit kwam; zal hij echt een flink stuk harder dan een goede nitraat gaan, of zal het een fikse domper zijn. Men wachtte dan ook met smart totdat er een filmpje op het net verscheen. Tegenwoordig als er een nieuwe knaller uit komt is het van, hey goh de hoeveelste is dit nu alweer sinds afgelopen jaar. het enige wat in mijn ogen verandert is de verpakkingshoeveelheid en de prijs.

    Om een paar voorbeelden te geven: The Mammoth, Bombero's, 'spaanse' Thunder cracker, Scorpio's, Supero's, Toffee's, 'spaanse' Thumping thunder, Mini-toffee, Mini-Supero, Flashing Cobra, Pyrostar Trueno, Original Trueno, En tsja zo kan ik nog wel effe doorgaan, wanneer stopt het ?

    En hoe kan er steeds bepaalt worden van: 'Oh deze moet ik echt halen want deze gaan me toch effe hard zeg' Volgens mij kan hier alleen achter komen door er met een decibel-meter erbij te gaan staan. Tuurlijk zullen sommige harder gaan dan anderen, maar waarom moeten er zoveel komen ? Als original met een 'Mammoth' komt moet Pyrostar weer een 'Bombero' komen, en wanneer pyrostar met een trueno komt moet original ook weer met een trueno komen.

    Tevens denk ik dat wanneer er zoveel knallers op de markt komen ( die in mijn ogen geen waarde toevoegen ) dat de klant alleen maar denkt 'Och ik neem ze alleen maar mee om te testen, ze zijn immers nieuw.' Wanneer men doorheeft dat een dergelijke knaller toch niet harder gaat dan een van de andere nieuwe knallers, zullen er ongetwijfeld producten niet meer -of weinig- verkocht gaan worden.

    Dus wat mij betreft hoeven er alleen nog maar knallers op de markt te komen die waarde toevoegen aan het assortiment. De Ugly Joe vind ik hier wel een perfect voorbeeld van moet ik zeggen. Of de Lady Cracker van Salon Roger, hetgeen wat die knaller zo aantrekkelijk maakt is de prijs. Vorig jaar slechts 5euro voor een doos van 20, en die trueno's hiero zijn alweer 3x zo duur terwijl je van de knal ( vermoed ik ) weinig tot geen verschil hoort.
    Wie is er immers zo gek om een doos van 20 knallers voor zo'n 20euro te halen afgezien van het alleen testen van dit spul ?
    Dan maak ik toch liever gebruik van een of andere actie waar je 5 pakjes TT's haalt voor zo'n 35/40euro.

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Film van een trueno.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  6. #36
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    @ Jawe, klinkt toch wel beter dan de thunder cracker die je net ook gepost hebt!

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 oktober 2010
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    6 euro is idd goed hahahahaha, mmmh maar zit toch te twijfelen wat ik aan spaanse knallers dit jaar koop. aangezien deze toch erg goed knallen!

  8. #38
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    6 euro? 20 Trueno's kosten 17,50.

  9. #39
    VWC-Lid vuurwerkteamzuid's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2010
    Locatie
    limburg-zuid
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    6 euro? 20 Trueno's kosten 17,50.
    konden ze beter 10st verpakking doen en die voor 8,25 verkopen want met zon 18 euro verpakking verkoopt het nietzolekker]

  10. #40
    VWC-Lid Denbosch's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik denk als je de staart eraf knipt en naast een mammoth/bombero/eenanderegekkespaansekanller dat het helemaal niet veel scheelt.. Ik snap trouwens ook niet waarom er maar 1.5G in zit? Stop er dan meteen 2G in voor dat geld!

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    17 waarderingen in 9 posts
    Is deze beter dan de Trueno van Pyrostar denken jullie?
    Ik denk persoonlijk dat deze harden is (beter afgewerkt).

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2009
    Berichten
    105
    Thanks
    292
    317 waarderingen in 68 posts
    Strijkkopje dat is dikke bullocks...Die van pyrostar is vandaag binnengekomen die heeft hoogst waarschijnlijk nog niemand getest/gehoord tegelijk met die van original. En over de afwerking en hard heid van de knal is ook dikke bullocks want dat maakt niet veel uit.
    Ik denk niet dat er veel verschil in de knallers gaat zitten, ondertussen moet toch wel zowat de grens gehaald zijn van de knallers kwa DB etc.

    veel liefs, whoep.

  13. #43
    VWC-Lid nielsjevuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2010
    Locatie
    Gotham Ciity
    Berichten
    276
    Thanks
    376
    112 waarderingen in 33 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whoep Bekijk bericht
    Strijkkopje dat is dikke bullocks...Die van pyrostar is vandaag binnengekomen die heeft hoogst waarschijnlijk nog niemand getest/gehoord tegelijk met die van original. En over de afwerking en hard heid van de knal is ook dikke bullocks want dat maakt niet veel uit.
    Ik denk niet dat er veel verschil in de knallers gaat zitten, ondertussen moet toch wel zowat de grens gehaald zijn van de knallers kwa DB etc.

    veel liefs, whoep.
    klopt, bijna al die spaanse knallers knallen zowat hetzelfde
    mammoth,bombero,trueno,supero,scorpio etc...

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    17 waarderingen in 9 posts
    Daar hebben jullie gelijk in, maar ik heb m'n vuurwerk al dus ga niet meer naar België en wou dus gewoon weten hoe ze knalden. Maar als iemand ze heeft gehoord, hoor ik het graag (misschien in vergelijking met Chooet Banger).

  15. #45
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Deze gaat een stuk harder dan de Choeet Banger, dat durf ik je op papier te geven.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •