Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 105
  1. #16
    VWC-Lid roelwijngaarden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2007
    Berichten
    400
    Thanks
    537
    1.213 waarderingen in 220 posts
    Mooi, de verhouding gipsloos/gipsbom word zo steeds beter, maar ja; wat mij betreft kunnen alle gipshoudende knallers uit de handel (en door naar het museum ). Er zijn zoveel loei hard knallende alternatieven tegenwoordig, oke; ik laat de prijs dan even buiten beschouwing, dat wel.
    Verder wat hindoerol zegt. Variatie is toch veel belangrijker dan de hardste? Ik zou het liefst van elk type één pakje stoken, van babyscheet t/m de bombero bijvoorbeeld.
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

  2. #17
    Banned
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Berichten
    46
    Thanks
    1
    22 waarderingen in 7 posts
    Weer een spaanse knaller, weer zonder gips, weer met goede kwaliteit flash en een lang stuk lont, en weer de vele reacties dat het te duur is.
    Tuurlijk mag je zeggen dat je het een dure prijs vind, alhoewel het toch een van de goedkoopste in zijn soort is zoals eerder is vermeld, maar niemand staat te wachten op een topic waar nu zn 90% van de reacties is dat het te veel geld kost.

    Maar wat ik eigenlijk ook niet snap, toen de trueno no3 en no4 er uit gingen leek het wel of de wereld verging, geen harde spaanse knallers meer, iedereen wou zo nodig dat het terug kwam, het begon met de Toffee, en het werden steeds meer, nu hebben we een breed assortiment aan knallers en is het ook niet goed,ik geef toe dat het misschien te veel zijn maar dat ligt voornamelijk aan de prijs, maar tegenwoordig wordt alles duurder en voor kwaliteit moet men betalen, het zijn niet de goedkope thumping thunders meer, de kwaliteit daar van is namelijk ook ver te zoeken en dat hoor je ook aan de knal.
    ik hoop dat de eindeloze discussie nou eens kan ophouden met het gezeur dat het te duur is en dat het te veel is, waar vraag is, is aanbod.
    Laatst gewijzigd door barrett rifles; 21 november 2010 om 15:03

  3. #18
    VWC-Lid Rembo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    333
    Thanks
    8
    26 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meerval Bekijk bericht
    off: Zaten er geen 25 in een doos? Of was dat alleen de NO3?

    on:

    Als ze in de richting knallen van een NO3 dan is dit in mijn ogen een toppertje.

    Alleen word het allemaal wel wat verwarrend, ik zag ergens een topic over de Trueno van Pyrostar. Allemaal dezelfde namen
    Ow ja sorry je hebt gelijk. Er zaten er inderdaad 25 in!
    H.C. Pyrotechnics

  4. #19
    VWC-Lid UltraCorez's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2009
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    12 waarderingen in 6 posts
    Hmm ik had toch liever deze verpakking gezien:




  5. #20
    Banned
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Sittard/Leiden
    Berichten
    360
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corné Bekijk bericht
    Deze zijn 0.875 per knal.Zo ongeveer de goedkoopste in deze vorm.
    Foutje van mijn kant dan want ik las ergens dat ze 25 per 20 jaren maar dat klopt dus niet. Dan heb ik niets gezegd



    Edit: Al gevonden 17,50 per doosje

  6. #21
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barrett rifles Bekijk bericht
    Verhaal

    Ik snap je punt en het heeft zeker een kern van waarheid, want ik ben het ook met je eens.

    Maar mensen reageren zo omdat er een overvloed aan fenix nitraten zijn, die zeker te vergelijken zijn met de ricasa no3. Die de meeste of zelfs alle knallers uit het belgische assortiment knallen. Ja, er zit gips en dergelijke in maar het verschil is prijs is zo hoog dat het bijna logisch is dat je daarvoor kiest.

    Maar dat terzijde. Ik hoop dat deze knaller gewoon echt goed is, en de supero eruit blaast. Want dan is dit gewoon een aanwinst aan het belgische assortiment. De kwaliteit/prijsverhouding is dan gewoon het beste!

  7. #22
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UltraCorez Bekijk bericht
    Hmm ik had toch liever deze verpakking gezien:

    image


    Haha, erg mooi nagemaakt UltraCorez

    Ik vind alles aan deze knaller erg mooi, alleen had de verpakking van mij wel wat anders gekunt. Nu lijkt het precies op de Thunder cracker en op de Mammoth, ipv een knaller die uit Spanje komt. Maar verder vind ik het een leuke toevoeging aan het assortiment van Original, vooral als ze lekker hard klappen!!(beter als de mammoth)

    grtz

  8. #23
    Banned
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Berichten
    46
    Thanks
    1
    22 waarderingen in 7 posts
    Ik heb gelezen dat de des betreffende treuno niet helemaal van original is maar van een andere importeur (zal de naam wel niet noemen) hier uit blijkt dat het om een omlabeling van original is, en het waarschijnlijk ook nog eens om het kleine broertje lijkt te gaan, er bestaat dus nog een grotere variant (blijkt uit verpakkingseenheid, grote broer 10, kleine broertje 20)
    hoe en wat zal ik verder wel niet posten maar ik zou toch graag wat opheldering willen hebben...

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2006
    Berichten
    270
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barrett rifles Bekijk bericht
    Ik heb gelezen dat de des betreffende treuno niet helemaal van original is maar van een andere importeur (zal de naam wel niet noemen) hier uit blijkt dat het om een omlabeling van original is, en het waarschijnlijk ook nog eens om het kleine broertje lijkt te gaan, er bestaat dus nog een grotere variant (blijkt uit verpakkingseenheid, grote broer 10, kleine broertje 20)
    hoe en wat zal ik verder wel niet posten maar ik zou toch graag wat opheldering willen hebben...
    Maar dit verhaal is wel helder dan?
    'War does not determine who is right, only who is left.'

  10. #25
    VWC-Lid ColourThunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    74
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barrett rifles Bekijk bericht
    verhaal
    Je moet je wel bedenken dat alle belgische knallers nu fors weerstand krijgen van oostblok knallers als de Fenix. Een veel betere knal/prijs verhouding zal je moeilijk vinden. Nederlanders vergelijken nou eenmaal graag en dan is de vergelijking 17.5/20st. vs. 5/20st. niet zo moeilijk. Mensen zullen de knaller uit nieuwsgierigheid kopen maar als je echt veel wilt verkopen van een dergelijke knaller moet de prijs toch echt omlaag.

    edit: masterBSC heeft al een bericht in dezelfde lijn gepost, moet overigens offtopic zeggen dat de Fenix toch meer naar de no4 neigt hoor.
    sqrt(-1)

  11. #26
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    Eigenlijk is het geen directe concurrent omdat de Belgische knallers gewoon vlak over de grens in bevoegde winkels te koop zijn. Fenixnitraten zijn alleen of in Polen te koop òf je moet ervoor in het illegale circuit zijn. Sommige mensen kopen vuurwerk gewoon in een winkel en willen goedgekeurd vuurwerk hebben.
    In Polen lijken mij de veiligheidsvoorschriften soepeler dan in België.

  12. #27
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Mooie knaller! maar is dit niet gewoon een Traca vlinder los gehaald?
    zo komt het op me over!

  13. #28
    VWC-Lid landinho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Locatie
    Midden van het land
    Berichten
    354
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Deze ziet er toch machtig uit!
    Lijkt vooral veel op The Mammoth, en die knalt echt zeer hard!

    Jammer dat TM en Trueno zo duur zijn.
    Benieuwd naar mensen die dit product hebben meegemaakt en ervaringen.

  14. #29
    VWC-Lid ColourThunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    74
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
    Eigenlijk is het geen directe concurrent omdat de Belgische knallers gewoon vlak over de grens in bevoegde winkels te koop zijn. Fenixnitraten zijn alleen of in Polen te koop òf je moet ervoor in het illegale circuit zijn. Sommige mensen kopen vuurwerk gewoon in een winkel en willen goedgekeurd vuurwerk hebben.
    In Polen lijken mij de veiligheidsvoorschriften soepeler dan in België.
    Tuurlijk maar ontiegelijk veel mensen halen wél bij dat illegale circuit. Ik doe het zelf allebei, bels maar ook andere landen, en dan zal ik dus nooit zo'n dure knaller kopen en dat is zonde want het zou juist leuk zijn om veel verschillende knallers te hebben. Maar goed, maakt ook nie uit.

    Lekker ontopic nu!
    sqrt(-1)

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 november 2010
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ontopic.

    Ik weet niet echt wat ik moet zeggen van deze vlinders ik vind ze vrij wisselvallig. Ze klappen redelijk goed maar vandaag was er wel wat minder hij klapte heel dof en gaar en de hele huls lag er nog gewoon en het touwtje wat om de lont zit ook alleen de staart was weg en de lont.? :S En ze klappen volgensmij ook niet elke keer even hard.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •