Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top level [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Top level [Uitloop]

    Artikelnummer: 2465
    Artikelnaam: Top Level
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 19 schots per cake
    Effectomschrijving: 19 schots cake met veel stijghoogte exclusieve effecten en harde knallen
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 37,50 per stuk







    Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 May 2017, 20:49.

    #2
    Filmpje:

    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

    Comment


      #3
      Er zitten hier echt mooie cakes bij zeg. Wow.

      Comment


        #4
        de cakes kosten in totaal zo n 225 .
        het is een mooie pakket maar wel vrij prijzig
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
          de cakes kosten in totaal zo n 225 .
          het is een mooie pakket maar wel vrij prijzig
          wij hebben een dealer waar deze als pakket te koop staat voor 187,50. zie hier:

          Comment


            #6
            wil ze wel in het echie zien en niet alleen op van die Chinese filmpjes waarbij ik mij afvraag of daar wel de juiste kruit hoeveelheid is gehanteerd.............

            Comment


              #7
              het lijkt wel, of dat filmpje vertraagd is, zodat het effect langer blijft hangen
              https://youtube.com/c/EindjePyro

              Comment


                #8
                pfff wat een hoop negatieve mensen zitten hier toch op! je moet nog blij wezen dat er nog een filmpje is. Zucht...
                Laatst aangepast door Kl0otVi0ol; 26 November 2010, 21:14.

                Comment


                  #9
                  2 stuks top level:

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Vond de rechter goed te pruimen!
                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    #10
                    het lijken wel opgevoerde extreme salutes, bij top vuurwerk rotterdam verkopen ze ze nu ook alleen staan ze niet in de folder, ik heb er eentje besteld om uit te testen

                    Comment


                      #11
                      Dit lijken wel Showtime cake effecten maar dan geschoten in een normaal tempo. Die dahlia's zitten volgens mij ook in de nieuwe Color dahlia en blink en de brocade to color in de..well..brocade to color. En als dit filmpje een indicatie is voor de kwaliteit voor de rest uit de serie, denk ik dat die ook best te pruimen zijn.

                      Comment


                        #12
                        ik had 1x de top level V cake, echt een mooie cake al zeg ik het zelf alleen vind ik 37,50 net iets te duur voor maar 16 shots

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          Op dat filmpje van anthony vind ik 37,50 zelfs veel te duur, de brocades zijn wel mooi maar die andere effecten vind ik echt bagger, dat dat in een pot van die prijs zit
                          conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door xavilolo Bekijk bericht
                            Op dat filmpje van anthony vind ik 37,50 zelfs veel te duur, de brocades zijn wel mooi maar die andere effecten vind ik echt bagger, dat dat in een pot van die prijs zit
                            Dat noemen ze nou falling leaves. Als je daar niet van houdt, tja dan moet je cake IV niet kopen. Zelf vind ik het wel mooi, maar het tempo had wat hoger gemogen.

                            Comment


                              #15
                              Die falling leaves blijven goed lang hangen zeg! topkwaliteit!

                              Comment

                              Working...
                              X