Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Best of 7 rows

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    WTF!! Dat zag ik zojuist ook. Terwijl mevr. Ras daarstraks nog aan mij bevestigd heeft dat de prijs van € 25,00 klopte! Ik ga ze morgen nog ff een keer bellen!!

    En het stond er toch echt (5e aanbieding van onder):

    Laatst aangepast door gizmo75; 23 November 2010, 00:25.
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
      WTF!! Dat zag ik zojuist ook. Terwijl mevr. Ras daarstraks nog aan mij bevestigd heeft dat de prijs van € 25,00 klopte! Ik ga ze morgen nog ff een keer bellen!!

      En het stond er toch echt (5e aanbieding van onder):

      image
      Idd ik las hetzelfde. Dit is wel heel vaag?
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #48
        Zojuist weer contact gehad met mevr. Ras. Ze heeft haar welgemeende excuses aangeboden voor de verwarring. In het contact van gisteren dacht ze dat ik het over een andere aanbieding had, ondanks dat ik er 3x naar gevraagd had. Ik mocht van haar aangeven dat mevr. Ras al wat ouder is en dat het daarom niet allemaal even snel en scherp meer gaat.

        De prijs op bestelvuurwerk.nl is dus toch wel de juiste, net als die in de folder oftewel € 47,50.
        Laatst aangepast door gizmo75; 23 November 2010, 15:17.
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #49
          Hahahaha Doe mij maar een raspatat

          Comment


            #50
            mooi maar? ik vind de kleur iets mider dat wat ik gezien heb dus ik vind hem niet zo heel mooi als ik het moet zeggen srry (H)

            Comment


              #51
              Prachtige fanshape! Mooie kleurcombi's, goede grootte en vorm boeketten, perfect tempo. De prijs had van mij best een tientje lager mogen zijn maar is zeker niet té hoog voor deze topper!

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Prachtige fanshape! Mooie kleurcombi's, goede grootte en vorm boeketten, perfect tempo. De prijs had van mij best een tientje lager mogen zijn maar is zeker niet té hoog voor deze topper!
                50 euro voor de cake is echt teveel! 40 is wel mooie prijs.
                Vuurwerk, I Love It!!!

                Comment


                  #53
                  Een Nederlandse topwaaier. De favoriet van mijn vrouw, al sinds zijn introductie. Heb 'm tijdens de demo afgelopen zaterdag ook weer vast mogen leggen; heerlijk

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                  Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                  Comment


                    #54
                    vandaag op de demo mogen aanschouwen, topper! goeie burst, lekker tempo, goe gelijk, en flinke boeketten, echt een aanrader!

                    Comment


                      #55
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      vuurwerkbieb

                      Comment


                        #56
                        Wat een schreeuwende kinderen zeg, 'die moet ik hebben' enzo, waren dat kindjes van 12 ofzo? (zo klinkt het echt!)

                        Maar wel nice deze, enkel de prijs niet, voor 40,- had ik hem gekocht als finale

                        Comment


                          #57
                          kben hier bij geweest en stond naast de filmer van vuurwerkbieb zelf en iriteerde me er mateloos aan maar t blijven kinderen en die zijn nou eenmaal entoushast maar back ontopic: topcake ok hij kost 50.00 euro maar dan haal je ook echt een topcake in huis

                          Comment


                            #58
                            heb hem ook besteld na alle lovende berichten en filmpjes.
                            eerst the fan, en dan deze erachteraan knallen .
                            moet goedkomen toch.
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              #59
                              *Deze Moet Ik Hebbuh!!!!* LOL! prachtig die kids maar blijven wel irritant ^__^
                              Vuurwerk, I Love It!!!

                              Comment


                                #60
                                Filmpje van de Best of 7 Rows jaarwisseling 2010-2011:

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Laatst aangepast door Thecrow; 3 January 2011, 16:08.

                                Comment

                                Working...
                                X