Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Best of 7 rows

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heb hem besteld, vond hem eigenlijk te duur maar met 30% korting is het wel heel erg aantrekkelijk om hem erbij te nemen.

    Comment


      #17
      Jezus mensen, wat een cake is dit. Wel binnen 25 sec leeggeknald maar het geld dubbel en dwars waard. Super harde burstknallen en de effecten groots. Volgend jaar neem ik hem weer!

      Comment


        #18
        Best of Seven Rows geschoten op 12-12-2009 Gelderse Vuurwerkhal demo te Dieren

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #19
          heb deze cake ok besteld. Op de filmpjes is hij mooi, laat staan voor je deur.

          Comment


            #20
            prima cake voor een nette prijs
            don't worry im fireworks crazy!!!

            Comment


              #21
              deze is zeker wel spectaculair. gister gezien en ik vind dit een hele mooie cake.

              Comment


                #22
                Erg mooi inderdaad, wat een prachtige grote boeketten. De crackling finale vind ik ook erg goed, in het echt veel beter dan op de film!

                Comment


                  #23
                  Demo Balk 2009: Best Of 7 Rows (www.vuurwerkbieb.nl)

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #24
                    Heb deze cake vorig jaar gehad, en moet zeggen ik vind hem het geld zekers waard
                    De hele straat stond te kijke toen hij de lucht in ging

                    Comment


                      #25
                      deze zat bij mij en michael / pyromaniac in de collectie en het was onze opening om 12 uur .
                      gelijk waren de ogen uit de buurt op ons gericht haha .
                      wat 'n kracht hier achter zit wordt je gewoon bijna bang van , superrr .
                      dikke aanrader !
                      www.thundershow.nl

                      Comment


                        #26
                        Ik vind dit echt een heerlijk blok. Ik houd van fanshapes en deze cake heeft daarnaast ook keiharde burstknallen en grote boeketten. Ik vond deze cake echt heerlijk klinken, 7 harde klappen tegelijk. Jammer dat Vuurwerkland Steenbergen hem niet in de collectie had zitten, want 55,00 euro ga ik niet betalen voor een 500grammer. Met 35% korting zou ik deze cake hebben aangeschaft.
                        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                        Comment


                          #27
                          Ik zit nou even op onlinevoorverkoop.nl te kijken het blijk dat deze goedkoper is geworden want nou staat prijs van 50 euro

                          Comment


                            #28
                            Best of seven rows is dit jaar op de folder een actie artikel. Deze prijs is invulbaar voor de dealer zelf.

                            I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!

                            Cees

                            Comment


                              #29
                              Dan zit ie dit jaar weer in mijn showtje. Echt een superblok!
                              Hoop trouwens niet dat ie eruit gaat en daarom goedkoper is geworden?

                              Cameo
                              -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                              Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                              Comment


                                #30
                                Het zit zo: De importeur heeft deze (te) ruim op voorraad en kan vanaf volgend jaar alleen nog vuurwerk met CE keurmerk uitleveren.

                                Als verkooppunt hebben we ook nog 2011 als overgangs jaar. Vanaf 2012 mag alleen nog vuurwerk worden verkocht met CE keuring.

                                Of deze uit het assortiment gaat is afwachten.

                                I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!

                                Cees

                                Comment

                                Working...
                                X