Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chooęt Mega Shock Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door CrazyFireworks
    Weet iemand misschien of de verpakkingseenheid is veranderd van deze Mega Shock? Bij mijn dealer staat 48 stuks voor maar € 10,- Lijkt me wel erg goedkoop of juist niet

    Linkje: http://www.veluwvuurwerk.nl/vuurwerk...*%20NIEUW%20**
    Ze zitten per 16 in een doosje.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #17
      Dit jaar zijn ze vernieuwd door de toevoeging van een mine, de lichting die ik namelijk vorig jaar had had dit namelijk niet, erg leuk om te zien en vooral een mooi vol boeket met een harde knal, aanraders.

      Comment


        #18
        Dit zijn echt geweldige single shots, mijn favorieten! Ze gaan hard maar wat met name zo gaaf aan deze dingen zijn is het boeket! dat is echt super mooi voor zo'n singleshot! Elk jaar weer standaard in mijn collectie!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door barrett rifles Bekijk bericht
          Dit jaar zijn ze vernieuwd door de toevoeging van een mine, de lichting die ik namelijk vorig jaar had had dit namelijk niet, erg leuk om te zien en vooral een mooi vol boeket met een harde knal, aanraders.
          Hmm zo te lezen had ik een oude versie dan!

          Vond het iniedergeval erg mooi single shots. Groot boeket welke schaars is onder de mortiertjes. Ik vond ze de prijs wel waard.

          Comment


            #20
            Een vriend van me had deze single shots gekocht de nieuwe versie zo te horen want ze hadden een mine en een mooi boeket. Zeker aanraders de mine is een leuke toevoeging en de knal is goed als de prijs 10,- euro blijft zal ik volgend jaar zeker 1 pakje kopen.

            Comment


              #21


              www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

              Comment


                #22
                2010-2011


                2011-2012


                www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                Comment


                  #23
                  Ik had ze dit jaar ze zijn allemaal erg mooi zeker een aanrader.
                  Wat wel gebeurde bij mij was dat er iets mis ging en de tube kwam toen een meter van de grond en ontplofde mid air dus altijd goed afstand

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door barrett rifles Bekijk bericht
                    Dit jaar zijn ze vernieuwd door de toevoeging van een mine, de lichting die ik namelijk vorig jaar had had dit namelijk niet, erg leuk om te zien en vooral een mooi vol boeket met een harde knal, aanraders.
                    Kan me geen mine voor de geest halen.. De enige mine in een singleshot die ik heb gezien was bij de sick6. Heb er vorige week nog een afgestoken en kan me er echt niks van heugen!

                    Kan iemand bevestigen dat er mines bij de versie 2011-2012 zit?

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                      Kan me geen mine voor de geest halen.. De enige mine in een singleshot die ik heb gezien was bij de sick6. Heb er vorige week nog een afgestoken en kan me er echt niks van heugen!

                      Kan iemand bevestigen dat er mines bij de versie 2011-2012 zit?
                      Dit klopt deze had een mine, bewijs :

                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        #26
                        Effectomschrijving: Tail to Bang
                        Tijdsduur: kort
                        Stijghoogte: 12-15 meter

                        Haha, brilliant. Tijdsduur: kort

                        Voor de rest, afgelopen jaar 1 doosje gehad, gingen echt heel goed vond ik. Geen weigeraars lekkere klap, meer sier als mijn knock outs.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak
                          Kijk aan, thanks! Ga er binnenkort maar weer eens testen en er goed op letten!
                          Het kan natuurlijk zijn dat je nog een doosje van de 2010 versie hebt!
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                            Het kan natuurlijk zijn dat je nog een doosje van de 2010 versie hebt!
                            ik had blijkbaar de 2010 lekker zonder mine veel beter

                            Comment


                              #29
                              De keuze is reuze hier in de omgeving, heb echt geen idee welke ik nou moet nemen lol.

                              Detonators voor 2 eu per pakje van 6
                              Black Burst voor 3,75 per pakje van 6 (slechte verhalen dus die laat ik wel staan)
                              Chooet mega shock box per doosje 16 st 10 eu
                              Thunder King Big Shopper per doosje 32st 12,95
                              Thunder King Max per pakje 6st 3,99
                              Bulkpack Singleshot per doosje ?st 10 eu
                              Asian Thunder Bulkpack 50st 25,95
                              Asian Thunder per pakje 10st 5,95

                              Pffff
                              vroeger kon je hier nog de originele Thunderkings krijgen, daarna iets verder weg de binkies, toen was de keus nog makelijk... nu zijn de allebei verdwenen in de buurt en ken ik weer op zoek naar een vervanger.

                              twijfel eigenlijk het meest tussen Asian Thunders en de chooets

                              Comment


                                #30
                                Door een foutje hebben een maat en ik een karton van deze mee gekregen in plaats van de sick6
                                We kwamen er ook pas thuis achter.
                                Maar zo te zien zijn dit ook toppertjes

                                Comment

                                Working...
                                X