Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Fantasy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Big Fantasy

    Artikelnummer: DF1003
    Artikelnaam: Big Fantasy
    Netto Kruitgewicht: 450 gram
    Aantal Schoten: 36
    Effectomschrijving: Golden mines to golden brocade to red and purple
    Richtprijs 2011: €37,95

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.







    Deze cake valt onder de nieuwe 'Dream Fireworks collectie'.
    Laatst aangepast door FireDragon; 28 September 2011, 19:19. Reden: Adviesverkoopprijs voor 2011 toegevoegd

    #2
    Chinese sample


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Zo zou die helemaal te gek zijn
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #3
      Ze lijken in de verre verste niet op elkaar. Ik vind de kleuren op de NL versie goed overkomen, maar de boeketten lijken me wat aan de kleine kant..
      Even afwachten hoe deze op de demo's bevalt. Ik houd hem in elk geval in mijn achterhoofd want de kleurencombinatie vind ik steengoed!

      Comment


        #4
        Onduidelijk.
        Mocht ik het zeker weten, dan zal ik hem opnieuw plaatsen.
        Laatst aangepast door stefantvs; 2 December 2010, 22:40.
        http://www.stefandrukker.nl

        Comment


          #5
          Op hem filmpje van Stefan vind ik hem steengoed! Alleen worden er wel twee geschoten, of niet?
          Ik snap alleen niet wat dat filmpje in de openingspost te maken heeft met deze cake, hij lijkt er totaal niet op!

          Comment


            #6
            Heey Johan , het klopt ze zijn per 2 geschoten.
            Bij mijn post staat : wel goed niet goed... ik weet het niet.
            Ik denk dat het een beetje onduidelijk was wat ik er nou mee bedoel

            Ik weet namelijk niet zeker als dit nou de Big Fantasy is of de gewoone Fantasy ?
            Maar die lijkt er ook niet echt op..... + de presentator riep toch echt iets van fantasy.

            Sorry voor de verwarring.
            Gr stefan
            http://www.stefandrukker.nl

            Comment


              #7
              Aan het aantal schoten gezien moet het wel de big Fantasy zijn.

              Comment


                #8
                Geen van beide filmpjes is de Fantasy uit de Oriental Collection. Ik dacht altijd dat de film in de openingspost de Big Fantasy is (zo was hij vorig jaar ook bij Frits Pen zelf te koop) maar met die effectomschrijving erbij begin ik ook in verwarring te raken...

                Comment


                  #9
                  Heb even het filmpje verwijderdm k ga ff kijken welke cake dit nou is. Dit om discussies te verkomen :-)
                  http://www.stefandrukker.nl

                  Comment


                    #10
                    Deze werd inderdaad aangekondigd als de Big Fantasy en per twee geschoten. Leek qua effecten wat meer op het sample filmpje dan op de productfilm, maar ook niet echt identiek. Helaas geen paars gezien, in de kleine dwarrelende effecten wel groen en rood en ik meen wat blauw, als ik goed heb opgelet...

                    Blijft dus nog wat onduidelijk wat mij betreft.
                    Laatst aangepast door LMFR; 2 December 2010, 22:49. Reden: de productfilm i.p.v. het...

                    Comment


                      #11
                      Filmpje gevonden van de demo in Pijnacker.
                      Op 5:55 zie je er twee.

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #12
                        Mooie heldere kleuren die naar beneden vielen.
                        Toch niet echt geweldig qua spektakel.
                        Geen slechte cake, ook zeker geen topper.

                        Comment


                          #13
                          Voor de duidelijkheid, het is dus de Cake uit het fimpje van de Chinese sample, precies hetzelfde als de Golden Wave King Blink and Leaves van Showtime, alleen dan 20 euro goedkoper, ik vind m geweldig.

                          Comment


                            #14
                            Ik schoot er twee tegelijk en het was echt een fantastische cake. Mooie grote willows met daarin falling leaves, geschoten in een behoorlijk straf tempo. De cake is in 20 seconden leeg, maar geeft zodoende een constant gevulde lucht. Zeker een publiekstrekker.

                            Comment


                              #15
                              Deze had ik ook, 29,95 betaald. Superding!

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X