Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [FOTOS & VIDEO] Brussel 50jr Europa, Atomium

    Zoals in een ander draadje te lezen was. is er vanop het atomium een vuurwerkshow geschoten op muziek. Het wa sgeen lange show. Toch was de show goed op muzeik geschoten. en zijn er desondanks een paar leuke fotokes geschoten:




    Atomium by night



















    Natuurlijk is er ook een video , en speciaal voor Firespree heb ik er een introotje voorgebakken, je kunt het filmpje *HIER* bekijken. Meer fotos zijn natuurlijk in het foto album te bekijken. veel kijk plezier!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Mijn dank is groot RedBaron!
    Ziet er weer erg gelikt uit!!!
    Showtje is zeker niet verkeerd maar zaten wat mij betreft wat schoonheidsfoutjes in met andere kleur mines en candles die op een verkeer moment afgaan maar ondanks dat een hele leuke show!
    Bovenal een heel verrassend nummer gekozen!!! Erg leuk om te zien dat ze ook een wat anders proberen!
    Grotendeels is mooi op de muziek getimed en ziet er erg strak uit!!!
    Overall heel leuk filmpje en RedBaron heeft met zijn introotje er toch nog een heeeeeel geslaagd showtje van gemaakt
    Bis bis bis

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ben het volledig met andere liefhebber Firespree eens.
    Totaal andere show dan wat we gewend zijn. De show is vrij kort, maar loopt heel mooi op maat met de muziek. Heerlijk nummer overigens.
    Ja en de beeldkwaliteit van de film en de intro zijn weer perfect.
    Mooi gedaan Red Baron. Compliment ook weer voor de prachtige foto,s
    Ik hoop dat je met deze film Omepje weer wat op kunt vrolijken.

  4. #4
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Nouja, de intro is in ieder geval nog een goedmakertje. De show zelf vind ik niet bepaald goed, hij was zeer kort en had weinig variatie, op de muziek is dan wel weer netjes gedaan. Het is op zich ook wel leuk om een keer te zien, maar zoiets moet je doen met erachter (lees: boven) wat mooie bommen als opvulling en variatie.
    Geen kritiek op het schietende bedrijf, hetgeen is neergezet is netjes. Ik ga er maar van uit dat de opdracht zo was...

    Dit was dus ter gelegenheid van het 50-jarig EU-bestaan, als je dan kijkt naar wat ze neerzetten vind ik het echt een schande. Terecht dat mensen die van ver kwamen klaagden, je mag toch meer verwachten bij zo'n viering...

    Even over de foto's, grote klasse, prachtige plaatjes weten te maken. Zelfs die eerste zonder vuurwerk, lijkt wel animatie, heel gaaf.

  5. #5
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ja dit maakt het inderdaad een beetje beter Moontan haha

    Maar ik ben het helemaal eens met mattenfreak.
    Ik had er gewoon meer van verwacht.

    Als er iets te vieren valt i.v.m. een 50 jarig bestaan had ik meer verwacht, maar goed valt niet meer aan te doen.

    Bedankt voor de foto's en het filmpje RedBaron

    Groeten Omepje

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •