Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Party Max Vuurwerk Hulst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door 1a2b Bekijk bericht
    Komt steeds vaker voor, een winkel de hemel inprijzen als zogenaamd klant zijnde.
    Wat is er zo raar aan dat je een winkel als deze de hemel in prijst. Is de enige winkel in Zeeland met een goede collectie afgezien van Brammetje dump. Zeker in Zeeuws Vlaanderen is er echt geen betere winkel wat betreft de collectie.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
      Wat is er zo raar aan dat je een winkel als deze de hemel in prijst. Is de enige winkel in Zeeland met een goede collectie afgezien van Brammetje dump. Zeker in Zeeuws Vlaanderen is er echt geen betere winkel wat betreft de collectie.
      Wel als je dat als dat doet als zogenaamd klant zijnde, terwijl het volgens mij de verkoper zelf is.

      Maar inderdaag mooie collectie.

      Comment


        #33
        Jorisman, Jaco en ik zijn hier inderdaad werkzaam.
        Onze baas/werkgever is niet actief op de fora.
        Wr hulst is dan ook niet voor ons werkzaam.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door 1a2b Bekijk bericht
          Komt steeds vaker voor, een winkel de hemel inprijzen als zogenaamd klant zijnde.
          Zou het eens met je willen zijn, maar de mensen van deze winkel kennen mij als klant-zijnde. Gezien ik hier stage gelopen heb, vind ik het helemaal niet erg om ze een beetje de hemel in te prijzen. ;)
          Ik kan je er wel van verzekeren dat ik hier niet werk.

          Comment

          Working...
          X