Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena "Tabac-o-tiek"

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Iemamd nog een actuele verkooplijst of info hoe het met de voorraad is tov vorig weekend?

    Comment


      Tabak-o-thiek qua assortiment, personeel en acties naar mijn mening de beste winkel van Baarle

      Comment




        !!OPEN VANDAAG!!! Laatste dag om vuurwerk in te kopen! Al onze Zena winkels zijn vandaag open tot 17u!
        HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

        Comment


          Het nieuwe seizoen staat voor de deur en vanaf a.s. Zaterdag zijn we ieder weekend weer open!
          Vanaf 1 oktober weer dagelijks.

          En ook nu al hebben we dikke acties in de winkel.

          Tot snel in Tabac-O-Thiek

          Comment


            vanaf wanneer komt Funke weer?

            Comment


              En als jullie die dikke acties nou eens bekend zouden maken hier op het forum. Niet iedereen woont om de hoek en moet toch een eind rijden

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                En als jullie die dikke acties nou eens bekend zouden maken hier op het forum. Niet iedereen woont om de hoek en moet toch een eind rijden
                Dat is zeker een goede, vind de communicatie best slecht. Ik denk dat ze juist meer klanten trekken als ze de aanbiedingen delen.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  Precies. Het lijkt wel of ze een beetje gemakzuchtig zijn geworden... klanten komen toch wel vooral richting het einde van het jaar zullen ze wel denken

                  Comment


                    Dat is ook niet de Belgische mentaliteit/manier van zaken doen. Meer relaxed en erg alles op zijn beloop laten. Kleine ietwat overdreven impressie:

                    Gezelligskes met een bakske koffie of n pilske, lekker keuvelen! We babbellen wat en de prijskes komme wel gjoed of we flanse te plekke wel een mooi pakketske voor meneerke bij mekaar wel?


                    Dat dus, als jullie snappen wat ik bedoel! Hele andere sfeer ook in Baarle, ik kwam er graag.

                    Kortom: gewoon altijd bellen kort voor vertrek om teleurstellingen te voorkomen. En als het prijsverschil met Nederlandse freakacties alleen maar groter wordt ja, dan verlies je de freaks als klanten.
                    En ook in Belgie hebben ze de freaks puur bekeken niet nodig.
                    Wij blijven een klein percentage van de omzet! Vergeet dat niet!

                    Comment


                      Ja maar verkoop is verkoop, wij hoeven toch geen leuke plaatjes met producten en dikgedrukte prijzen.
                      Alleen een simpele lijst met de acties is al voldoende.
                      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                      Comment


                        Actie actie actie.. precies daarom zetten ze het niet online. Anders komt iedereen enkel voor de tegoedkope ekties waar keen fluit op wordt verdiend.
                        Nu komt de gewone niet zeuren de burger en neemt zoon aktie mee als extraatje. Marketing noemen ze dat.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          Actie actie actie.. precies daarom zetten ze het niet online. Anders komt iedereen enkel voor de tegoedkope ekties waar keen fluit op wordt verdiend.
                          Nu komt de gewone niet zeuren de burger en neemt zoon aktie mee als extraatje. Marketing noemen ze dat.
                          En dus kost dat dan de freaks als klanten want die houden het dan bij freakacties in eigen land...

                          Maar wat boeit dat als 2% van je klanten betreft!

                          Comment


                            Ik snap dat de freaks een klein percentage betreft, maar de gewone consument is ook niet gek en wordt steeds prijsbewuster. Ik krijg bijv regelmatig de vraag van collega’s/vrienden wat uit België de moeite waard is en waar ze het beste naar toe kunnen rijden. Nou is mijn antwoord steeds vaker dat ik puur voor de sfeer/nostalgie een ritje zou overwegen maar voor de producten/prijzen ze het niet hoeven doen

                            Comment


                              Inderdaad. Voor de sfeer misschien nog eens een bezoekje, maar voor mijn aankopen blijf ik in Nederland op de freaksites....

                              Comment


                                Dat weten wij allemaal maar de meeste Nederlanders denken dat het vuurwerk in belgie beter en veel goedkoper is. Dat zit er heel diep in en daar kan zena prima op teren. Al die funke bakken hadden ze afgelopen jaar ook zonder een enkele actie kunnen verkopen, je mag bijna blij zijn dat ze af en toe nog wat doen.

                                Comment

                                Working...
                                X