Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena De Bunker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Het was uiteraard weer gezellig bij Toon,nog bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere koffie. Gerco bedankt voor de leuke verslag.
    Even ook nog dit erbij,verleden jaar hadden ze tegen de einde van het jaar de hal omgetovert met muziek en alles.
    Deze jaar zijn ze wellicht weer van plan het te organiseren.
    Zodat een bezoek aan de bunker een feestje wordt.
    Een paar foto's van hoe die ruimte nu is.




    Laatst aangepast door jawe; 22 February 2011, 00:29.

    Comment


      #17
      Hier een link naar mijn vimeo account, waar meerendeels producten van Zena de Bunker op staan. Is wel leuk om even te kijken. Meerdere filmpjes komen later in het jaar.

      Join the web’s most supportive community of creators and get high-quality tools for hosting, sharing, and streaming videos in gorgeous HD with no ads.

      Comment


        #18
        Zena Vuurwerk
        Meimaand 'Vuurpijlenmaand'. 25% korting op alle vuurpijlen!!
        Alleen op zondagen bij: Zena "De Bunker"
        Klokkenstraat 6a.
        Baarle-Hertog.

        Dus ook tijdens de meimeeting... maar dan hebben we nog meer leuke dingen

        Bericht van Toon op Facebook

        Comment


          #19
          Quote van twitter en hyves.

          Zondag 1e pinksterdag zijn we gewoon open, #Zena"DeBunker" klokkenstraat 6a Baarle-Hertog/Nassau #koffie = #gratis, #vuurwerk = #feest


          Voor diegene die het willen weten, ik ben niet alleen zondag open maar ook maandag, alleen dan van 10 tot 12. Het is 2 uurtjes maar beter dan niks. Klokkenstraat 6a Baarle-Hertog
          Speel de leukste social, behendigheid en puzzel-spellen met je vrienden gratis op Hyves Games!

          Comment


            #20
            Zenavuurwerk

            #Juli = #vuurwerk elke donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag open, 10u - 17u. #ZenaDeBunker, klokkenstraat 6a, baarle-hertog...
            Tweet vanaf het Zenavuurwerk-account

            Comment


              #21
              Topper... Klaar voor een bezoekje

              Comment


                #22
                Ben benieuwd naar de nieuwe producten.

                Comment


                  #23
                  Ik heb 2x goed en 1x slecht nieuws.
                  Het 1e goede nieuws is dat ik op vakantie ga, en het 2e is dat de winkel gewoon open is op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondagen (In Juli).

                  Het slechte nieuws is dat de 24e m'n vakantie weer voorbij is.

                  Voor diegene die dat willen ben ik via sms te bereiken op het nr: 0032-479-264-903... dit is ook het mobiel nummer van Zena De Bunker maar ik heb het doorgeschakeld naar de vaste lijn.
                  Dus als je dit nummer belt krijg je iemand van de winkel, en als je het sms't krijg je antwoord van mij.
                  Niet vragen per sms naar voorraad, want dat kan ik vanuit Spanje niet zien.

                  De planning is ook met de auto naar spanje te gaan, dus wellicht neem ik nog wat Spaanse spullen mee terug.
                  Vorig jaar had ik een soort Thundering heaven van 50 schots gekocht en toen ik hem aanstak knalde alle 50 schots in 1 x de lucht in en knalde alle 50 tegelijk... Zoiets.

                  Grtz Toon.

                  Comment


                    #24
                    Geniet van je Vakantie Toon,
                    Zoiets heeft iedereen gewoon nodig !

                    Veel plezier in Spanje
                    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                    Comment


                      #25
                      Fijne vakantie Toontje.Geniet er van! (neem je een aanhanger mee?)
                      Word lid van de [B]LVC.[/B]

                      Comment


                        #26
                        Fijne vakantie Toon,veel plezier en knal ze!.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Corné Bekijk bericht
                          Fijne vakantie Toontje.Geniet er van! (neem je een aanhanger mee?)
                          Hoeft niet persé, als hij met de caravan gaat kan hij die ook vol gooien...
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            Wat zijn echte aanraders om hier te halen? Ik ben namelijk van plan volgende week hier heen te gaan.
                            Groeten

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door de knaller Bekijk bericht
                              Wat zijn echte aanraders om hier te halen? Ik ben namelijk van plan volgende week hier heen te gaan.
                              Het hele assortiment kan ik je bijna aanraden maar de toppertjes zijn naar mijn idee tog wel :
                              de messier's
                              butt flower
                              treuno
                              the mammoth
                              jupiter collectie
                              uranus C
                              china girl
                              pluto
                              black salute
                              hindoe 4000/3000
                              100K
                              mascleta (als je budget het toe laat)
                              tracca
                              en ja zo kan ik nog wel doorgaan maar je ziet het in de winkel zelf wel genoeg aanbod en bijna alles is wel aan te raden ;)
                              hoop dat je er wat aan hebt veel plezier groeten jatrovka.

                              Comment


                                #30
                                Dankje. Ik ga eens kijken wat mijn budget wordt. Maar in ieder geval bedankt.
                                Groeten

                                Comment

                                Working...
                                X