Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena De Bunker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door mkievv Bekijk bericht
    Iemand die weet hoe het zit met controles in Baarle. Gebeurt dat nog regelmatig of is het eerder bangmakerij?
    Met alle respect hoor..
    Maar als je te bang bent voor contole,
    Kan je beter thuisblijven .
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
      Met alle respect hoor..
      Maar als je te bang bent voor contole,
      Kan je beter thuisblijven .
      Als het wel zo is ren je snel naar een andere straat waarbij je weer in Belgie zit

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
        Als het wel zo is ren je snel naar een andere straat waarbij je weer in Belgie zit
        Denk eerder dat hij bedoeld de politie auto controles op de wegen naar Baarle.

        Maar ik denk dat die net als de grote alcohol controles zelden meer voorkomen ivm de verspreiding van nieuws via sociale media.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
          Met alle respect hoor..
          Maar als je te bang bent voor contole,
          Kan je beter thuisblijven .
          Vind ik een beetje onzin om te zeggen. Je bent toch gek als je naar een dorp ga waar heel veel controles zijn.
          ☞M~PYRO☞

          Comment


            In Baarle zelf heb ik nog nooit een controle voor vuurwerk gezien of meegemaakt. Wel in Alphen en in Chaam. De winkels weten dit overigens meestal al snel en brengen hun klanten hiervan op de hoogte. Dan wordt je geadviseerd om een andere route te rijden.

            Comment


              in baarle zijn zeker wel controles geweest in het verleden. Helemaal toen de zena trophy in baarle plaats vond. Echter voor zover ik weet de laatste jaren niet meer. rijd gewoon terug via poppel

              Comment


                Ik woon in baarle Nassau en heb hier al 3 jaar geen controlle gezien van de nl politie. Enkel een controlle 2 jaar terug door de belgidche politie ivm de 1 kilo regel, maar dat probleem is al opgelost. Je kunt dus met een gerust hart komen shoppen!

                Comment


                  Haha, bedankt voor de reacties. Het is niet dat ik bang ben om te gaan, maar ik zou het idd niet prettig vinden als ik net 10 minuten onderweg ben en ik de kofferbak open mag maken voor onze vriendelijke vrienden. Dan kan ik beter van tevoren even lobbyen hier op het forum .
                  🧨

                  Comment


                    Hetzelfde geldt voor Maaseik. Er schijnt een beruchte plek voor de brug te zijn maar ben er al paar keer langs geweest en nog nooit wat gezien. Maar nu moet ik zeggen dat ik daar in December nooit kom.

                    Comment


                      De Funke filmpjes:
                      alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                      Comment


                        mooi boxen zijn dat zeg, kost dat??

                        Comment


                          Goedenavond alle,

                          Ik wil de medewerkers van Zena de Bunker aller eerst hartelijk bedanken, omstreeks 15:30 heb ik contact opgenomen en gevraagd wat de status van de Funke boxen was, op dat moment van bellen was alles nog voorradig op de Supernaut 1 na. Medewerker kom mij wel vertellen dat er nog eenmalig een vrachtwagen met voorraad onderweg was en deze zou omstreeks 17:00 arriveren. Ik heb de medewerker vriendelijk gevraagd 2 paranoids en 1 Supernaut 1 appart te leggen voor mij, dit ivm dat ik niet het risico wou nemen daar aan te komen en dan met lege handen zou komen te staan. Dit was geen probleem!

                          A fijn omstreeks 15:40 zat ik in de auto richting Baarle ik zat nog geen 10 minuten in de auto en zag de bui al hangen, het was onwijs druk op de weg. Uiteindelijk omstreeks 17:30 uur wederom contact opgenomen met Zena en medegedeeld dat ik echt onderweg was maar echter in de file stond, dit was geen probleem.

                          Eindelijk na ruim 3 uur in de auto gezeten te hebben waarvan ruim 2 uur in de file arriveerde ik rond de klok van 19:00. Er stonden wat mensen binnen die allemaal nadrukkelijk vroegen naar de Supernaut 1 en de Paranoid, deze kregen echter als antwoord dat ze uitverkocht waren. De teleurstelling was groot en even liepen ook de zenuwen bij mij hoog op, maar niets was minder waar mijn 3 pareltjes stonden klaar (WAARVOOR DANK ZENA) jullie hadden die natuurlijk niet hoeven te doen, maar absolute klasse.

                          Uiteindelijk 1 Paranoid vervangen en daarvoor in de plaats genomen de Corrola Blue, niet zo zeer voor mijzelf maar omdat er een andere jongen stond ( ook zeker een liefhebber en denk wel member op het forum) welke er net naast gegrepen had. De laatste Paranoid dus aan deze jongen gegunt en hem blij gemaakt.

                          Voor de mensen welke nog willen gaan, de Supernaut en Paranoid zijn dus niet meer voorradig in BAARLE.

                          Nogmaals hartelijk dank Zena voor de service.
                          16e jaar op vuurwerkcrew!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                            Goedenavond alle,

                            Ik wil de medewerkers van Zena de Bunker aller eerst hartelijk bedanken, omstreeks 15:30 heb ik contact opgenomen en gevraagd wat de status van de Funke boxen was, op dat moment van bellen was alles nog voorradig op de Supernaut 1 na. Medewerker kom mij wel vertellen dat er nog eenmalig een vrachtwagen met voorraad onderweg was en deze zou omstreeks 17:00 arriveren. Ik heb de medewerker vriendelijk gevraagd 2 paranoids en 1 Supernaut 1 appart te leggen voor mij, dit ivm dat ik niet het risico wou nemen daar aan te komen en dan met lege handen zou komen te staan. Dit was geen probleem!

                            A fijn omstreeks 15:40 zat ik in de auto richting Baarle ik zat nog geen 10 minuten in de auto en zag de bui al hangen, het was onwijs druk op de weg. Uiteindelijk omstreeks 17:30 uur wederom contact opgenomen met Zena en medegedeeld dat ik echt onderweg was maar echter in de file stond, dit was geen probleem.

                            Eindelijk na ruim 3 uur in de auto gezeten te hebben waarvan ruim 2 uur in de file arriveerde ik rond de klok van 19:00. Er stonden wat mensen binnen die allemaal nadrukkelijk vroegen naar de Supernaut 1 en de Paranoid, deze kregen echter als antwoord dat ze uitverkocht waren. De teleurstelling was groot en even liepen ook de zenuwen bij mij hoog op, maar niets was minder waar mijn 3 pareltjes stonden klaar (WAARVOOR DANK ZENA) jullie hadden die natuurlijk niet hoeven te doen, maar absolute klasse.

                            Uiteindelijk 1 Paranoid vervangen en daarvoor in de plaats genomen de Corrola Blue, niet zo zeer voor mijzelf maar omdat er een andere jongen stond ( ook zeker een liefhebber en denk wel member op het forum) welke er net naast gegrepen had. De laatste Paranoid dus aan deze jongen gegunt en hem blij gemaakt.

                            Voor de mensen welke nog willen gaan, de Supernaut en Paranoid zijn dus niet meer voorradig in BAARLE.

                            Nogmaals hartelijk dank Zena voor de service.
                            maw, baarle de bunker is leeg?

                            Heeft de (TABAK-O-THIEK) ook voorraad?

                            Comment


                              Even tussen al het Funke geweld door...
                              Iemand enig idee of de Big 3 pijlen nog verkocht worden?
                              Zie ze al een tijd niet op de website...
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                Ik vind zoiezo dat zena weinig pijlen heefd

                                Comment

                                Working...
                                X