Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogmoed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoogmoed

    Artikelnummer: LE003305
    Artikelnaam: Hoogmoed
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 103 gram
    Aantal Schoten: 36
    Effectomschrijving:
    Het meest foute trekje van de mens, maar ook hier heeft menigeen wel eens last van.
    Deze cake mag zich ook echt boven alle andere cakes van Nederland verheven voelen.
    We weten het, het mag niet, maar ook bij Marijn hebben ze wel eens last van dit foute trekje.
    Waarom, kijk zelf maar!!!

    Tijdsduur: 6-8 sec
    Stijghoogte: 20 meter
    Kartoninhoud 24 stuks
    Richtprijs: €15,50 (2015)



    Wij danken Witte Tentenverhuur voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:09.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    mooie cake, ben benieuwd hoe de knallen 'in het echt' klinken.
    lijkt me in ieder geval een toppertje

    Comment


      #3
      Wat een enorme vette bak en voor 11,50, geweldige prijs!

      Doet me een beetje denken aan Fallas, daar heb je ook zo blok dat alles in 1x de lucht in knalt.

      Comment


        #4
        desniettemin ik het label afgrijselijk vind

        vind ik dit een geweldige cake 36 (Binkie) Schoten in een keer de lucht in ? geweldig! scheelt weer doorlont werk en dat voor 11.50 inslaan als het aan mij lag.
        Staren word je stil van.

        Comment


          #5
          Whaha! Gaaf ding hoor! Lekker snel pompen.
          Ik wil de mensen er toch op wijzen dat deze cake 3 gram kruit per schot heeft. Dat kan nooit een knal als van een binkie opleveren, omdat de binkie 6 gram bevat. Daarnaast heeft deze nog een forse tail in het mooi spierwit. Dat kost ook weer kruit, dus ik verwacht helaas geen harde knallen. Maar dan neemt niet weg dat vanwege het hoge tempo, deze cake toch wel eens erg leuk kan gaan doordreunen
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #6
            Lekker finalebakkie. Volgens DarkSouls uitleg hoeven we niet te veel te verwachten van de knal, maar zo tegelijk en met die tails is dit toch heel lekker.

            edit: na 5x achter elkaar kijken besef ik me dat ik hier toch minstens een duo van moet hebben

            Comment


              #7
              MMM, dit ziet er al zeer leuk uit en ik kan nu al bijna zeggen dat hij op mn lijstje staat. Wat is nou 11,50 voor zoiets aparts, wat je niet in Nederland tegenkomt. Typisch iets voor Marijn

              Ben benieuwd hoe deze het op de demo gaat doen!

              Hoop stiekem toch nog wel op een grote broer hiervan met shots á la binkie.

              Comment


                #8
                Wauw, echt heel mooi die prachtige witte tails! Ben benieuwd hoe de knallen zijn, als die redelijk zijn komt hij zeker weten op mijn lijst!

                Comment


                  #9
                  WIHEOHEOHEOEHOEE EINDELIJK! Meer een mine met knallers dan een echte cake voor mij.
                  Mooi hoor, ik word er gewoon super blij van!

                  Comment


                    #10
                    Ik denk dat deze erg leuk is op uit te proberen. Maar toch blijft het daar wel bij, vind 11.50 te duur om "lekker" in te slaan. Wel erg leuk dat er van die felle witte tails bij zitten

                    Comment


                      #11
                      Echt super die witte tails! Ziet er echt goed uit in dit hoge tempo, en voor 11,50 kan dit haast geen miskoop zijn.
                      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        #12
                        ziet er lekker uit hopelijk verkopen ze die hier ook
                        Raaddebom.nl

                        Comment


                          #13
                          Hopsaaaaaa rammen maar! Complete escalatie. Kartoninhoud please!? Haha.

                          Comment


                            #14
                            Fantastisch nieuw product deze "Hoogmoed"
                            Dat geldt voor mij persoonlijk voor zowel de effecten, de prijs, het label en de productomschrijving
                            Het feest duurt slechts 5 seconden, maar je maakt wel indruk.
                            Ik zit er al aan te denken om er 3 tegelijk af te steken.
                            Het wordt weer een leuk oud en nieuw dit jaar!!

                            Comment


                              #15
                              Wat een heerlijk cake. Deze komt er zeker bij! En wèèr een origineel product van Marijn/Witte Tenten.
                              Laatst aangepast door Viva la Bang; 29 October 2010, 10:18.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X