Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Fan

    Artikelnummer: 1110
    Artikelnaam: The Fan
    Netto Kruitgewicht: 366 gram
    Aantal Schoten: 42
    Effectomschrijving: Brocade crown, mine
    Tijdsduur: 26 seconden
    Stijghoogte: 30 meter
    Richtprijs: € 39.95
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl


    The Fan, vuurwerk uit de Barely Legal collectie van Vuurwerktotaal. Art.nr. 1110.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 11 February 2014, 20:17.
    Staren word je stil van.

    #2
    Zeer mooie waaier. Groter en mooier dan verwacht.

    Comment


      #3
      dit was ook echt een topper, dikke 10 voor vuurwerktotaal

      Comment


        #4
        Zeker een mooie cake, een volle lucht en daardoor mooier dan veel i-shape cakes. Vrij kleine tubes, maar dat zag je zeker niet aan het effect af.

        Comment


          #5
          wat een top waaier! bleef maar door gaan!

          Comment


            #6
            Geweldige V-shape! Mooi tempo, grote effecten en ik denk dat je in deze prijscategorie geen betere kunt vinden.

            Comment


              #7
              Heerlijk zeg...Op het begin denk je, 'wat gaat dat ding traag zeg'. En daarna komt hij heerlijk op gang. 1 van de betere w-shape potten van Nederland.
              Groeten...:)

              Comment


                #8
                Jeee! Dikke topper! Leuke mines onder goede grootte, mooi gevulde goud/kleuren boeketten. Wat dit echt een topper maakt is het tempo; eerst een paar rijen in z-shape rustig één voor één, maar de laatste rijen in bruut snelle opvolging waardoor de lucht breed gevuld wordt. Met die prijs zeg ik; doen!

                Comment


                  #9
                  Voor mij was deze cake de verrassing van het jaar, vond hem echt supergaaf en hij voldeed boven verwachting. Mooie burst en super effecten, volgend jaar istie er weer bij!

                  Comment


                    #10
                    Mijn filmpje van de The Fan, volgens mij de waaier met de beste prijs/kwaliteit verhouding!

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #11
                      Bij mij ging hij iets te snel, maar wat een topcake!

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      https://www.youtube.com/simansays

                      Comment


                        #12
                        Deze cake was egt 1 van de uitblinkers in mijn Collectie! Volgend jaar kom deze ook zeker weer op mijn lijst te staan.

                        Hierbij een straatfilmpje van mij:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          ziet er wel leuk uit, mij lijken de effecten alleen wat klein? of lijkt dat maar zo op het filmpje?

                          Comment


                            #14
                            Dat lijkt maar zo, in het echt is het wel normaal. Ik was onder de indruk van deze cake vanwege het volle effect.

                            Comment


                              #15
                              Was de burstknal goed te noemen of ging het richting plofjes

                              Comment

                              Working...
                              X