Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X78 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    X78 [Uitloop]

    Artikelnummer: 3578
    Artikelnaam: X78
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 30
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 69,95



    Laatst aangepast door omepje; 15 September 2013, 21:23.

    #2
    Schitterende blinkers, jammer dat er net niet iets meer tempo in zit, waardoor de lucht echt van links naar rechts gevuld raakt.
    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

    Comment


      #3
      Ik vind het tempo zo juist lekker, fijn lang genieten van de mooi grote boeketten. Zeker dat finalesalvo blijft lang hangen zeg...wauw.

      Comment


        #4
        Het tempo heeft juist wel iets. Groote boeketten waar je langer van geniet!

        Comment


          #5
          Geweldige fan-shape,die z,n prijs in mijn ogen zeker waard is. Grote volle boeketten,die ook weer netjes zijn uitgevoerd.
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            #6
            Mooi tempo, mooi uitgewerkte effecten, en een mooie finale.
            Gewoon een mooie cake dus!

            Comment


              #7
              Wat een geweldig mooi blokje. Maar wel aan de dure kant. Maar als mijn buurman deze heeft, dan zal ik hard lachend toekijken hoe deze de lucht in gaat!

              Comment


                #8
                Hard lachen ? waarom is is gewoon een donders geile bak en als je die zelf mag bemachtigen dan ben je juist Trots!!!
                Laatst aangepast door Kl0otVi0ol; 9 November 2010, 17:17.

                Comment


                  #9
                  Filmpje zal wel uit china komen, effecten zien er verdacht goed vol uit. Lijkt me eerder 20 gram per tube wat erin zit.

                  Comment


                    #10
                    Ik geloof er ook geen ruk van dat de effecten in de Nederlandse uitvoering ook maar in de buurt komen van die in het filmpje.
                    Mocht dit wel zo zijn hebben we hier te maken met een nieuw hoogtepunt op het gebied van het consumenten vuurwerk in Nederland.
                    Maar goed, ik hoop dat ze deze op de demo schieten begin december, dan kan ik deze cake echt beoordelen

                    Comment


                      #11
                      ze schieten hem:

                      6 december : rijkse vuurwerkhal
                      10 december: abcvuuwerk arkel
                      VUURWERK BRUCHEM

                      Comment


                        #12
                        is er al wat bekend over de cake in het "echt" ?

                        Comment


                          #13
                          Nee hoor, zoals elk jaar vinden de heren van Cafferata het erg leuk om alles geheim te houden, heel jammer voor ons freaks. Aan de andere kant vind ik het altijd weer leuk om iets te kopen waarvan ik niet weet of het een topper is of niet. Dus ik doe maar weer de gok, vorig jaar zijn de showtimecakes tenslotte ook erg goed bevallen.

                          Comment


                            #14
                            naja geheim houden houdt in ieder geval voor mij dan in dat ik hem links laat liggen, heb naar demo's zitten zoeken waar hij geschoten zou moeten zijn maar beeldmateriaal niet kunnen vinden helaas.

                            Comment


                              #15
                              Hij is net als de rest van de nieuwe cakes van de Explosion line nergens geschoten, ben heel benieuwd of ze wel binnengekomen zijn

                              Comment

                              Working...
                              X