Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 38

Discussie: X70 [Uitloop]

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2007
    Berichten
    315
    Thanks
    68
    227 waarderingen in 58 posts
    hij was mooi, echter gingen de boeketten niet per salvo zoals je wel ziet op het filmpje.

  2. #17
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Langekasper Bekijk bericht
    Ik vond deze cake een beetje een tegenvaller . de boeketten waaren prima qua groote maar het tempo zoals op het filmpje was echt ver te zoeken. Filmpje volgt nog
    ik durf het bijna niet te vragen...

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Goed punt, Ik ben ook benieuwd naar een straatfilmpje;-)
    Wat ik vind begin filmpje zag, zag er best goed uit, maar zelf vond ik de crackling finale niet echt mooi. Daar moet je denk ik van houden. Niet dat ik crackling niet mooi vind, maar vond em bij deze pot niet echt mooi.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  4. #19
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Ik ben ook erg benieuwd naar een straatfilmpje! 1e filmpje ziet er zeer goed uit!

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 augustus 2009
    Berichten
    136
    Thanks
    104
    197 waarderingen in 24 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    ik durf het bijna niet te vragen...
    bij deze

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    de credits gaan niet uit naar mijn cameraman die niet weet hoe hij een camera vast moet houden
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 23 augustus 2011 om 22:28

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nou, dit is dus niet die pot wat wij in het begin kunnen zien. Gelukkig niet gekocht, de reactie van de importeur dat het filmpje authentiek zou zijn is gewoon een fabeltje. Hij heeft z'n centjes nu toch wel al in zijn zak. Oke, deze pot is mooi maar niet hetzelfde en al helemaal geen 55 euro waard. Daarvoor is hij te sloom om het maar zo even te zeggen.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Klopt helemaal Grizmo, Deze hele lijn beloofde veel, maar viel eigenlijk gewoon bar tegen. Er is zat beter te krijgen voor veel minder geld.

  8. #23
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Niet alleen tempo zijn anders, maar de effecten ook veel magerder dan in het Chinese filmpje. Zie die palms in 't 2e effect die in 't 1e filmpje zo vet zijn; 3 magere sliertjes... De prachtige zeeblauw/rode combi; misvormd boeket met een paar kleurenpareltjes, rood moet je ertussen zoeken... Dit is inderdaad een teleurstelling, terwijl kleinere potjes uit de lijn het toch goed schenen te doen. Ik kijk nu wel uit voor ik een dikke smak geld uitgeef voor een kat in de zak.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Klopt helemaal Grizmo, Deze hele lijn beloofde veel, maar viel eigenlijk gewoon bar tegen. Er is zat beter te krijgen voor veel minder geld.
    Heb je ervaring , of concludeer je uit 1 straat filmpje dat de hele lijn slecht is?
    Ik vind het zelf wel een mooi potje eigenlijk.
    Mooie diversiteit aan effecten.
    Oh en ze staan er trouwens wel wat vanaf, als je deze 6 meter vanaf je bekijkt, zal het heel anders op je af komen, tevens ook op de camera.
    Het leven is een feest!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Van deze lijn had ik de 62,65,70 en 78 en vond het middelmatige cakes. De kleuren waren vaag, effecten niet groot en de blinkers die er op t filmpje zo mooi uitspringen heb ik al helemaal niet gezien.

  11. #26
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Die mist doet het effect op dat filmpje in ieder geval ook geen goed.
    Goed dat er reacties zijn die beweren dat deze pot het geld niet waard is. Goed aangedaan om deze dus niet te kopen.

    Vond helaas bij enkele andere cakes van Cafferata het tempo en boeketgroote wat tegenvallen. De pot met 300 fluiters was een ramp. Wel heel opvallend wat mij betreft, want normaal heeft Cafferata best goede producten (die wel aan de prijs zijn).

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2011
    Berichten
    10
    Thanks
    4
    0 waarderingen in 0 posts
    Het is natuurlijk altijd smaak met vuurwerk, ik persoonlijk hou erg van goud, en blauw. Ik was zelf ook op de product show van cafferata waar het filmpje van hierboven ook vandaan komt.

    Ik vind dit zelf een erg mooie cake, de effecten zijn mooi verschillend en passen goed bij elkaar. je krijgt misschien een verkeerde indruk als je ziet dat er 2 tegelijk geschoten worden, maar los zijn ze ook erg mooi. en die heldere kleuren die je op het filmpje ziet kloppen zeker, je ziet de effecten ook erg goed. vandaar dat ik dit ook zo'n mooie cake vind. er is zeker goed over na gedacht over deze cake en dat zie je er duidelijk aan terug.

    Groetjes, Arie

  14. #29
    VWC-Lid !-Joost-!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Locatie
    Noord-..........
    Berichten
    623
    Thanks
    114
    230 waarderingen in 124 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smeagol93 Bekijk bericht
    Het is natuurlijk altijd smaak met vuurwerk, ik persoonlijk hou erg van goud, en blauw. Ik was zelf ook op de product show van cafferata waar het filmpje van hierboven ook vandaan komt.

    Ik vind dit zelf een erg mooie cake, de effecten zijn mooi verschillend en passen goed bij elkaar. je krijgt misschien een verkeerde indruk als je ziet dat er 2 tegelijk geschoten worden, maar los zijn ze ook erg mooi. en die heldere kleuren die je op het filmpje ziet kloppen zeker, je ziet de effecten ook erg goed. vandaar dat ik dit ook zo'n mooie cake vind. er is zeker goed over na gedacht over deze cake en dat zie je er duidelijk aan terug.

    Groetjes, Arie
    Je promoot cafferata wel iets te erg hoor?
    Waar ben je mee bezig, serieus? xD
    December here we come!

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2011
    Berichten
    10
    Thanks
    4
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik ben zelf helemaal weg van cafferata, al sinds jongs af aan. bij ons in de buurt heb je niet zo veel andere goede merken. het is meer lesli. en daar ben ik totaal geen fan van. dus vandaar

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •