Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X50 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Blink Fan is inderdaad ook een schitterende cake ! Mooier dan deze vind ik zelf, meer boeketten voor dezelfde prijs. Eerste crackling staarten, dan gewone boeketten, dan crackling en schitterend beëindigt met chrysanthemum !

    Weet dat dit niet in dit topic hoort maar er is, zoals 'Richardus' al zegt, geen topic hierover. Helaas!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
      Ik hoop dus niet dat het een china movie is. Ik vind het echt een supper cake voor dat geld !

      Ik hoop dat ik eraan kan komen dit jaar
      Denk dat het wel degelijk een China movie is. Sommige filmpjes op de site van vuurwerktoppers beginnen met een aankondiging van Freakpyromaniacs. Dit zijn wel demo filmpjes. Volgens mij is het zo dat alle filmpjes die met het Cafferata beginnen China movies zijn.
      conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

      Comment


        #18
        Jongens, even serieus ik geloof me ogen niet... en 'nee' dit is niet overdreven! Waar zie je nog voor € 15.00 z'n cake en dan ook nog is in een waaier. De crackling klinkt ook erg hard op het filmpje, TOP product... Zeker de moeite om hier een stukje voor te rijden!

        Vriendelijke groet.
        Laatst aangepast door Cor; 25 November 2010, 10:17.
        Een echte Leerdammer eet kaas.

        Comment


          #19
          kan het bijna niet geloven, zo'n mooie pot! Dat voor een lekker prijsje. Hopelijk gaan ze het in de buurt verkopen. Is een mooie cake om overdag tussendoor te doen.

          Comment


            #20
            Vanmiddag ga ik deze even bestellen, het word er minimaal 1, zou er het liefst 3 van kopen want dat staat op mijn wishlist maar even kijken of ik dan alles nog wel kan bestellen i.v.m. budget.

            Ik zal kijken of er een mogelijkheid is om er foto's van te maken.

            Comment


              #21
              Heb hem vanavond afgestoken, want een waanzinnige pot voor die prijs....volgend jaar ga ik er echt een paar meer van halen, nu maar twee stuks gehaald....jammer. Echt een absolute topper.....!

              Comment


                #22
                Wow, wat een geweldig pot is dit.

                Ik had er eentje besteld, volgend jaar neem ik er beslist minimaal 5.

                Echt een fantastisch ding, en dan te bedenken dat deze pot maar 16 euro kost!

                Dat is pas waar voor je geld!

                Ik had meerdere 500-grammers, maar deze pot vond ik toch de topper van de avond.

                Comment


                  #23
                  Echt een supervet ding!volgend jaar zeker meer dan eentje,volgens mij heeft mijn vader deze ook gefilmd,filmje volgt dan zo snel mogelijk.
                  [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                  Comment


                    #24
                    We moeten niet té enthousiast doen, anders verhogen ze straks de prijs nog flink.

                    Comment


                      #25
                      Prachtige cake was dit voor zijn geld!
                      Weet niet of ik een productiefoutje had, maar bij mij begon ie met de finale schoten en ging dus compleet omgekeerd
                      Maar dat mocht de pret niet drukken! Wat een topcake, super uitgewerkte tails met goede cracklingmines!!
                      Super!

                      Comment


                        #26
                        Ik vond deze waaier toch een beetje tegenvallen, maar ja, wat verwacht je voor 15,-. In vergelijking met het filmpje vond ik hem veel minder hoog gaan. En het is en blijft gewoon een crackling cake, niet meer, niet minder. Leuk voor erbij, maar niks speciaals.
                        [URL="http://forum.vuurwerkcrew.nl/showpost.php?p=349776&postcount=15"][B]Hansiepower's dummiecollectie.[/B]<Klik! [/URL]

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                          Prachtige cake was dit voor zijn geld!
                          Weet niet of ik een productiefoutje had, maar bij mij begon ie met de finale schoten en ging dus compleet omgekeerd
                          Maar dat mocht de pret niet drukken! Wat een topcake, super uitgewerkte tails met goede cracklingmines!!
                          Super!
                          Heb je niet de 2e lont aangestoken? Die zitten namelijk op veel cakes van cafferata !

                          Ik vond het een prima cake. Heb er dan ook flink van genoten. Mooie crackling mines en goede crackling tails. De finale is ook top. Vind maar eens zulke mooie waaiers voor slechts 15 euro. Zowat de enige die zulke heeft is Cafferata. Die ook nog de Blinkfan hebben. Verder zie ik ze heel weinig. Jammer. Want ik vind het heel gaaf en ik denk dat sowieso de gewone klant en ook de jeugd ze leuk vinden. Kost niet veel en toch een waaier.

                          Ik zou wel willen dat meer importeurs dat eens deden. Tegenwoordig zie je kwa nieuwe producten veelal flinke 500 grammers. Ook harstikke mooi maar daar koop ik toch echt liever meerdere cakes van. Denk dat dit concept van een kleine waaier ook best aardig kan lopen in de markt.

                          Comment


                            #28
                            Hmmm ik kijk net op mijn lijst die ik heb afgerekend, staan 4 stuks op, maar heb er 0 meegenomen! Slechte zaak (van mezelf). Onwijs zonde als ik het zo lees.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Hmmm ik kijk net op mijn lijst die ik heb afgerekend, staan 4 stuks op, maar heb er 0 meegenomen! Slechte zaak (van mezelf). Onwijs zonde als ik het zo lees.
                              Dat is toch een kleine 60,- euro, met een goed praatje krijg je dat wel geregeld hoop ik.

                              Deze ook over moeten slaan dit jaar, ben benieuwd naar een straat filmpje.

                              Comment


                                #30
                                Dit is voor het geld zeker een leuke cake. Best goeie crackling en een mooi tempo. Filmpje komt er zo, maar kwaliteit is erg mager... Maargoed, beter dan niets!

                                Comment

                                Working...
                                X