Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 131
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 augustus 2009
    Berichten
    136
    Thanks
    104
    197 waarderingen in 24 posts
    Ik had zelf 3 mines red , blue en de golden crackling. red en blue waren niet zo spannend maar de crackling was echt super mooi (baal ervan dat ik deze niet heb vast gelegd)

  2. #47
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik had op de gok twee stuks Golden Wave King Crackling aangeschaft. Ik was ook onder de indruk van de grootte van deze dingen! Een dikke 2" pijp van zo'n 30 cm lang. Erg vreemd dat er geen voetje onder zat, maar een korte test wees uit dat de onderkant erg zwaar was. Vermoedelijk zit er een klomp klein van zo'n 6 cm dik onderin. Gewoon allebei los op een vlakke ondergrond gezet, en dat ging prima. Ook na het afvuren vielen ze niet om.

    Ik vond de uitwerking super! Helaas niet kunnen filmen, maar mooi was ie zeker! Ik verwachte een brede mine als van een Vette Marja, maar het bleek eerder een hele dikke tail te zijn dan een brede mine. Een gouden wolk van crackling steeg zeker 15 tot 20 meter op! Het is natuurlijk maar één schot, maar het bleef toch best lang hangen. Ik was er erg van onder de indruk. Ik heb liever twee keer deze mine dan één keer een Vette Marja. Je kan deze dingen beter timen, en ze zijn perfect voor showtjes of om te steppen en door te lonten.

  3. #48
    VWC-Lid Savendro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2006
    Berichten
    349
    Thanks
    892
    496 waarderingen in 141 posts
    Ik had in totaal 13 stuks hiervan waarvan 4x golden wave crackling 4x silver blink en 5x red dahlia.

    De golden wave crackling was echt het wow effect met 4 tegelijk.
    De red dahlia, helder rood en kwam mooi hoog ook een topper
    De silver blink vond ik wat minder maar nog steeds aardig.

    In het onderstaand youtube filmpje zijn op het begin 13 stuks van bovenstaade soorten afgeschoten. Eerst 4x golden wave crackling tegelijk, daarna van rechts naar links 5x de red dahlia (helaas 2 omgevallen) en daarna van buiten naar binnen 4x silver blink (helaas 2 buiten beeld)
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door Savendro; 1 januari 2011 om 21:22

  4. #49
    VWC-Lid mollyman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2006
    Berichten
    568
    Thanks
    262
    220 waarderingen in 72 posts
    @ savendro:

    Inderdaad de golden wave crackling is zeker zijn geld waard aan jouw filmpje te zien, ik had 3 x de silver blink en die vond ik gewoon tegenvallen. Jammer want ik had er meer van verwacht.
    Op andere fora: bloodwake / mollyman

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 november 2009
    Berichten
    537
    Thanks
    530
    317 waarderingen in 94 posts
    hier een project met 3 showtime mines (golden crackling en silver comet) plus een showtail cake van rubro en tenslotten een crosette cake

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    geslaagde combi al zeg ik het zelf alleen in het midden van het filmpje heb ik het niet zo goed gefilmd helaas

  6. #51
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anthony Bekijk bericht
    hier een project met 3 showtime mines (golden crackling en silver comet) plus een showtail cake van rubro en tenslotten een crosette cake

    movie

    geslaagde combi al zeg ik het zelf alleen in het midden van het filmpje heb ik het niet zo goed gefilmd helaas
    Gaat goed los zo te horen!

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 november 2009
    Berichten
    537
    Thanks
    530
    317 waarderingen in 94 posts
    ik had nog 2 losse mines geschoten:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    silver comet en de golden wave crackling blijven het beste
    Laatst gewijzigd door pyroboy; 30 augustus 2011 om 00:57

  8. #53
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Mooie dingen deze mines.
    Ik vond ze erg mooi.
    Vooral de blauwe.

    1 groot min punt vond ik, dat de mines geen voetje hadden.
    Maar dat heb ik opgelost, om ze in een 2,5 inch mortierbuis te doen, die in een rekje stond.
    Handig opgelost zo, vond/vind ik.

    Misschien dat ik volgend jaar, ze doorlont met een single shot, van Witte tenten vuurwerk, en/of de single shots arsortimenten van Zena vuurwerk.
    Laatst gewijzigd door the cigarman; 4 januari 2011 om 19:09
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  9. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  10. #54
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    De Golden Wave King Crackling en de Blue Dahlia zijn hun geld echt waard.
    Ik zelf had de Silver Blink een die vond ik redelijk, voor die 5,- euro zijn ze allemaal te doen.

    Hopelijk kan ik ze volgend jaar allemaal aanschaffen.

  11. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Dit jaar zelf 2x de Silver Blink Mine van Cafferatta gehad.
    Er zit inderdaad geen voetje onder, wat ik voor de gemiddelde leek niet echt een strakke actie vind.
    Dat ding valt zo om als je niet weet dat je 'm vast moet zetten.

    Verder moet ik zeggen van de Silver Blink dat ik het effect niet heel denderend vond en dat het niet helemaal mijn smaak is.

  12. #56
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    [QUOTE=pyroboy;344748]Dat ding valt zo om als je niet weet dat je 'm vast moet zetten.
    QUOTE]

    Dit was bij mij niet zo, wij hebben er 3 van geschoten allemaal los gezet en ze vielen niet om, natuurlijk wel de juiste afstand van het publiek genomen. Maar ik geef je gelijk dat iemand die niet heel het jaar hier op het forum zit misschien niet snapt hoe het werkt of er juist makkelijker misbruikt van kan maken.

    Mines zijn allemaal hun 5,- euro waard vind ik, zeker met een leuke korting!

  13. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts


    Foto niet gebruiken zonder toestemming
    Laatst gewijzigd door pyroboy; 30 augustus 2011 om 00:58

  14. #58
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Deze jaarwisseling had ik twee stuks Mine Silver Blink uit deze serie mines van Cafferata Vuurwerk. Voordat ik hem aanschafte was het voor iedereen nog onbekend wat deze producten gingen presteren in de straat. Ze waren nog op geen enkele demonstratie geschoten dus was het een grote gok om er toch twee uit mijn budget te kunnen persen. Echter heb ik er nu nog steeds gemengde gevoelens over nadat ik één stuk heb afgestoken tijdens de jaarwisseling. De mine had niet de doffe lift die je bij andere mines (bijvoorbeeld uit de Vette Marja) meestal wel hebt. Dat vond ik erg jammer. Daarnaast ging de mine ook niet erg hoog, en vond hem ook niet erg breed gaan. Hij waaierde wel een beetje uit, en had een heerlijke felle witte kleur. Ook hoor je mij niet klagen over de prijs. Voor 5 euro is dit een heel mooi product. Echter had ik wel iets meer willen betalen wanneer dit product net wat beter zou presteren. Misschien lag het aan de Mine Silver Blink, omdat andere mines uit deze lijn beter presteren. Daarom hoop ik dat mijn verkooppunt van dit product meer van deze mines in het assortiment heeft.

  15. #59
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    ***, ***, ***.. Welke dealer heeft deze volgend jaar allemaal met een leuke korting?
    Silver blink had ik en die is de minste van de serie nog als ik zo de filmpjes zie.
    Dat wordt volgend jaar hamsteren.
    Veel Silver Comet en Gold crackling en wat Thunder tails.

    Ik houd zielsveel van mines, en m'n mines-project moet volgend jaar nog veel vetter!
    Laatst gewijzigd door heartworm; 19 mei 2011 om 17:17

  16. #60
    VWC-Lid rbfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 februari 2010
    Berichten
    194
    Thanks
    146
    141 waarderingen in 66 posts
    Wat is de karton inhoud van deze eigenlijk? en zitten ze per effect in een karton of gemixt??

Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •