Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 97
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Berichten
    168
    Thanks
    12
    169 waarderingen in 44 posts
    Pigi, bedankt voor het filmen van de finale, echt meesterlijk mooi! Heb zitten genieten hier.. Na zes en halve minuut gaat 't gas d'r echt goed op!

    Op het eind weer al die silver salutes, blijft gewoon 't mooiste stuk vuurwerk op de nederlandse markt! En zo te zien worden er in de laatste seconde een stuk of tien in één keer leeggeschoten!

  2. #62
    VWC-Lid dieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2005
    Locatie
    Loodrecht
    Berichten
    502
    Thanks
    10
    32 waarderingen in 9 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blakez Bekijk bericht
    Pigi, bedankt voor het filmen van de finale, echt meesterlijk mooi! Heb zitten genieten hier.. Na zes en halve minuut gaat 't gas d'r echt goed op!

    Op het eind weer al die silver salutes, blijft gewoon 't mooiste stuk vuurwerk op de nederlandse markt! En zo te zien worden er in de laatste seconde een stuk of tien in één keer leeggeschoten!
    Dat heb je heel goed gezien
    Dieter www.pyroevents.nl

  3. #63
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Wat een super demo was dit weer.
    Ieder jaar ga ik met veel plezier naar deze demo.

    Zeer goed verzorgd : alles heel goed te volgen op een groot scherm ,duidelijk
    verstaanbare spreker en er werden zelfs oliebollen rondgedeeld.

    Hulde aan Dieter en kornuiten , wat hebben jullie goed werk geleverd , beregoed
    geschoten en WAT een finale zeg (voor consu ongekend goed).

    Arjan (Torr) weer eens gezien , Heartworm(Jos)de hand geschud en even bijgepraat.
    Ik zie je de 27e wel Jos!!.

    Uitschieters van de demo (ik heb btw geen slechte cake voorbij zien komen): Daybreak (Dynasty , blijft toch iedere keer weer verbazen) ,Zodiac (crown), bijna alle Pyroshopper cakes ,Mega Boost (dynasty) en de Sweetlake Thunder (eigen label)kon mij ook wel bekoren.

    Al met al een IJZERSTERKE demo , ik heb genoten !!!!!

    Ciao
    Mek

  4. #64
    VWC-Lid havenmeester's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2005
    Berichten
    230
    Thanks
    45
    39 waarderingen in 24 posts
    Demo was helemaal super. Mooie producten voorbij zien komen en de finale was om van te smullen. Ik had mijn beste vriend meegenomen en zijn laatste oud en nieuw was 5 jaar geleden. Hij stond versteld van de kwaliteit en heeft ook echt genoten. Dieter en de rest van de crew bedankt!

  5. #65
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Mensen wat heb ik gister genoten

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    56
    Thanks
    0
    46 waarderingen in 17 posts
    Ik ben gisteren ook naar de demo van de Dump/VuurwerkZoetermeer geweest. Was erg goed.

    Was al jaren niet meer geweest omdat het vuurwerk-assortiment dat zij voorheen hadden mij niet beviel. Nu zij eindelijk ook dynasty e.d. verkopen zijn zij weer een interessante winkel voor mij geworden.

    Ik vond het een leuke show. Timing van de cakes klopte niet altijd, waardoor soms 1 cake langer bleef schieten dan de rest. Dat alles werd goed gemaakt met de vuurwerkshow na de demo. Wat een prachtige finale!!!

    Ik ben ook bij de Rijswijkse Vuurwerkhal demo geweest, maar hun finale kon niet aan die van de Dump tippen.

  7. #67
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    wat een demo! heerlijk staan genieten samen met torrr, stefantvs, sjaak128 en nog een aantal anderen! tussen het genieten door ook nog wat foto's kunnen maken














  8. #68
    VWC-Lid de knaller's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    In de Vallei van Nederland
    Berichten
    649
    Thanks
    105
    45 waarderingen in 29 posts
    Daar kan menig finale niet aan tippen!

  9. #69
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.775
    Thanks
    3.297
    11.381 waarderingen in 5.130 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jappy-b Bekijk bericht
    wat een demo! heerlijk staan genieten samen met torrr, stefantvs, sjaak128 en nog een aantal anderen! tussen het genieten door ook nog wat foto's kunnen maken
    Ik moet zeggen dat je mooie plaatjes hebt geschoten Jappy, mijn complimenten daarvoor
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    45
    Thanks
    8
    40 waarderingen in 6 posts
    @ torrr.

    Gelukkig! Sarcasme ken ik zeker wel!
    Maar is wel moeilijk te bespeuren als het digitaal gaat;)

    Vandaag heel trots op mijn werk over de demo verteld!!

  11. #71
    VWC-Lid Vinnievuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 juli 2007
    Locatie
    regio Rotterdam
    Berichten
    1.380
    Thanks
    55
    147 waarderingen in 45 posts
    jaja eidelijk was het weer zo ver.
    De demo van van Herwijnen. toch wel 1 van de grootste demo's van het land. Ook wel het drukst bezocht kwa publiek.
    Het was de eer aan Donald om de finale te maken.
    en dat heeft ie naar mijn mening erg goed gedaan die ouwe nepfreak.
    op de demo werden 40 produkten die per 3 stuks tegelijk worden ontstoken getoont en in de finale werden zo'n 150 cakes gebruikt.
    dus totaal zón 270 consumenten cakes !!!
    helaas moesten er ook 270 onstekers geplaats worden. dat nam al aardig wat tijd inbeslag. ik begon zelf met aansluiten en iemand anders zetten vast de cakes op de lokatie. en rest was onstekers aan het zetten en de cakes aan elkaar aan het koppelen. mooi verdeeld.
    ruim een uur van tevoren waren we helemaal klaar. dus buiten het lintje nog wat gesproken met de diversen freaks.
    De demo zat zelf erg goed in elkaar , en de cakes werden lekker rap achter elkaar geschoten. en gelukkig draaide de wind ook nog de goed kant van ons weg. en toen de finale. ik zelf had wel even de "wauw"factor.
    heftig hoor. als de laatste de silver salutes , 30 stuks om precies te zijn.
    nog steeds mijn favoriete knal blok !!

    Nadat we de boel hadden opgeruimd zijn we nog met van Herwijnen wat gaan drinken. was erg gezellig. volgend jaar doen we het zeker nog eens over.

    belangrijk !!!
    Ojaa vergeet ik bijna te schrijven. Volgend jaar valt er voor de oplettende kijker gratis cakes te verdienen. !!! Wij (van herwijnen en het schietbedrijf ) zijn het geknal bij de Dobbeplas erg zat aan het worden.
    het is gewoon niet de bedoeling dat iedereen maar met illegaal vuurwerk daar staat de gooien en de boel voor een ander staat te verzieken.
    tevens lopen er ook vele kleine kinderen rond. Volgend jaar als er weer wordt geknalt, wordt alles stop gezet net zolang tot dat de dader aan de politie is afgeleverd. Degene die hem afleverd kan gratis en voor niks cakes uit zoeken bij van herwijnen.

    ik moet wel vermelden dat de dader van gister ook opgepakt is.



















    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    45
    Thanks
    8
    40 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dieter Bekijk bericht
    Daar had ik concusions voor gebruikt ( Le Maitre PP250 ) bedenk dat ik deze ook binnen tijdens House Party's ed gebruik. Veiligheidsafstand tot publiek 8 meter.
    Nou die zou ik echt wel eens op 8 meter afstand willen horen
    Geweldig man! Complimenten voor jou, en ieder ander natuurlijk.

    Heb het eens gegoogled maar daar is weinig over te vinden.
    Worden die vaak in shows gebruikt?

    En ik las dat die silver salutes in één keer leeggeschoten werden?
    Hoe doe je dat dan want op de foto's zag ik alleen maar "hele" cakes staan, waar je niks aan ziet zeg maar.

    Maarten

  13. #73
    VWC-Lid Vinnievuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 juli 2007
    Locatie
    regio Rotterdam
    Berichten
    1.380
    Thanks
    55
    147 waarderingen in 45 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten2302 Bekijk bericht
    En ik las dat die silver salutes in één keer leeggeschoten werden?
    Hoe doe je dat dan want op de foto's zag ik alleen maar "hele" cakes staan, waar je niks aan ziet zeg maar.
    Maarten
    geheim van de smit.
    ik wil het alleen vertellen als je belooft het niet door te vertellen, anders weet dalijk het hele forum het en dat is niet de bedoeling.

    PS hier de foto van de silver salute in het groot
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

  14. #74
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.775
    Thanks
    3.297
    11.381 waarderingen in 5.130 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinnievuurwerk Bekijk bericht
    geheim van de smit.
    ik wil het alleen vertellen als je belooft het niet door te vertellen, anders weet dalijk het hele forum het en dat is niet de bedoeling.

    PS hier de foto van de silver salute in het groot
    Ik weet het, ik weet het , mag ik het zeggen hahahaha
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  15. #75
    VWC-Lid Vinnievuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 juli 2007
    Locatie
    regio Rotterdam
    Berichten
    1.380
    Thanks
    55
    147 waarderingen in 45 posts
    van mij wel. maar als we het goede voorbeeld moeten geven hoe je vuurwerk moet afsteken , kunnen we het beter niet vertellen.
    Doe maar wat jij denk dat goed is.
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •