Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vetjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Is op zich niet lastig, maar je moet de Vette Marja wel helemaal uit elkaar slopen.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
      Maar de vette marja timen lijkt mij wel erg lastig!?
      hoezo? Zorgen dat hij op het juiste moment tijdens Vetjes ontstoken wordt zodat de fontein klaar is met de laatste mine van Vetjes

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        hoezo? Zorgen dat hij op het juiste moment tijdens Vetjes ontstoken wordt zodat de fontein klaar is met de laatste mine van Vetjes

        De fontein timen wordt nogal lastig, de ene keer duurt het 10 seconden en de andere keer knalt die mine er na 2 tellen uit (mijn ervaringen), ik denk dat je hem beter uit elkaar kan slopen.
        Gr. Alex:bye:

        Comment


          #49
          had m ook, stond er zelf ook niet veel verder vanaf als het straatfilmpje wat op de vorige pagina is gepost.

          was erg onder de indruk! en gaf erg leuke reacties! ik kan me ook niet voor me halen dat hier in de afgelopen 15 jaar in de straat mine's zijn geschoten, dus het gaf is een mooie afwisseling!

          had m voor de zekerheid wel wat verder weg van het publiek gezet, want wist zelf ook niet helemaal wat ik er van moest verwachten

          meschien volgend jaar weer.

          Comment


            #50
            Een straat(of liever veld)-filmpje van deze pot:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #51
              Het blijft een topper! Bedankt voor de film, Jos.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Hoeveel Vetjes zitten er eigenlijk in een karton?
                Is wel zo handig bestellen....
                Ik ken geen andere Nederlandse pot met dit soort mines.
                Mines zijn goed vergelijkbaar met de Cafferata 2" single shot mines. Dan is de Vetjes in verhouding een stuk goedkoper met die paar grammetjes poeder minder per tube.

                En nu wachten op de pot die ook nog een vette komeet meestuurt met de mine. (Cafferata Thundertail-achtig)

                Comment


                  #53
                  Een geweldig ding dit. Eerst een klein fonteintje en dan die mines die eruit knallen. Film van afgelopen jaarwisseling:

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #54


                    Leuke cake. Ik vind de fontein in dit geval echter helemaal niets toevoegen, wat bij Vette Marja wel het geval is.

                    Comment


                      #55
                      Mijn filmpje van de Vetjes!

                      Vetjes van Marijn Vuurwerk gefilmd bij Ano Vuurwerk te Milheeze

                      Comment


                        #56
                        Heb hem in het echt gezien nu en ik vraag mij af waarom deze 32 euro moet kosten.

                        Comment


                          #57
                          Omdat ie dit jaar €36,- kost!

                          Typisch een cake die absoluut niet uit de verf komt met een winderige demo op 60 meter afstand. De doffe lift is op tien meter afstand in je straatje ronduit indrukwekkend. Ook pakt de wind zo'n mine behoorlijk. Hij kwam gisteren gewoon niet goed over. That's it.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #58
                            vuurwerkbieb

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                              Omdat ie dit jaar €36,- kost!

                              Typisch een cake die absoluut niet uit de verf komt met een winderige demo op 60 meter afstand. De doffe lift is op tien meter afstand in je straatje ronduit indrukwekkend. Ook pakt de wind zo'n mine behoorlijk. Hij kwam gisteren gewoon niet goed over. That's it.
                              Daar ben ik het voledig mee eens. Ik had deze gratis gekregen en hij ging een tijdje na 12 de lucht in op een open parkeerterrein. Die mines worden zonder wind schitterend omhoog gelanceerd met een doffe knal. Gaf wel een wow effect bij iedereen in de straat

                              Comment


                                #60
                                Hebben er ook mensen ervaring met een nieuwe lichting (2011) van de Vetjes?

                                Comment

                                Working...
                                X