Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Zwitserland]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Wat ik hier allemaal lees doet me wel goed
    Wij gaan in de zomervakantie naar Zwitserland.
    Vorig jaar waren we er o.a. op 1 augustus en ik hoop dat we dit jaar dezelfde tijd gaan natuurlijk!

    Wel valt me op dat Superblitz erg mooie verhalen had maar dat het sinds zijn laatste bericht in 2007 helaas stil werd van zijn kant. Erg jammer!
    December here we come!

    Comment


      #47
      Jongens..Misschien ben ik heel slecht in zoeken, maar kan iemand mij vertellen waar je vuurwerk kan kopen in de buurt van Eischoll? Alvast bedankt!
      December here we come!

      Comment


        #48
        weet iemand een grotere vuurwerkwinkel in de buurt van interlaken? want ik ben wel een keer uitgekeken op die markt stalletjes met alleen fontijnen en een paar grote pijlen.. zoek potten ed!

        Comment


          #49
          Feuerwerk had het lang geleden over een specifieke vuurwerkwinkel in Geneve. Iemand enig idee welke winkel dat is? Kan hem zelf niet vinden :(

          Comment


            #50
            Video is niet van mij

            Comment


              #51
              zoo, ben dit jaar met 1 aug in Zwitserland geweest. zat in een klein dorpje waar niks te beleven was dus ben naar interlaken gegaan, daar het nodige vuurwerk gekocht. iedereen komt er bij elkaar op een groot grasveld in de stad en staat daar lekker te stoken, rond een uurtje of 10 begon de show, 30 minuten aan blokken, shells en mines, echt een super show! daarna ging er een groot vuur aan en werd er vrolijk door gestookt tot een uurtje of 12.

              Comment


                #52
                Kun je er eigenlijk wel gewoon op 1 augustus kopen of alleen de dagen ervoor? (ivm dat iedereen vij is op 1 augustus)

                Comment


                  #53
                  ook op 1augustus word er vuurwerk verkocht.
                  let wel dat sommige winkels eerder dichtgaan en sommige niet open zijn.
                  ffffffffff

                  Comment


                    #54
                    Ik lees op youtube dat de prijzen extreem hoog zijn en ook steeds hoger worden per jaar.
                    Laatst aangepast door PyroFreakDJ; 25 August 2012, 17:41.

                    Comment


                      #55
                      Weer iemand ook hoe het zit met de verkoop van shells en prof blokken? Kun je die ook gewoon zo kopen?

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                        Weer iemand ook hoe het zit met de verkoop van shells en prof blokken? Kun je die ook gewoon zo kopen?
                        ja tot in zekere zin wel. Ik heb gehoord dat je een verklaring moet tekenen dat je de risico's wilt nemen en voor de gevolgen wilt opdraaien.weet niet of dit klopt .
                        ffffffffff

                        Comment


                          #57
                          En een brandblusser moet aanwezig zijn in de auto toch?

                          Comment


                            #58
                            Vanaf 2014 gaat er een andere wet zijn intrede doen.

                            Deze stelt dat de ontbrander een cursus heeft gevolgt voor het ontbranden van vuurwerk in de cattagorie 4 en hoger.

                            Er komen een 2tal cursussen welke zijn.

                            FWA
                            1 daagse cursus incl examen.
                            1e zal aangeboden worden op 12 april 2013.
                            Na deze cursus mag men vuurwerk cat 4 tot 75mm tot ontbranding brengen.
                            Kosten zijn 380,- + 50,- voor het examen.

                            FWB
                            4 daagse cursus incl examen.
                            Datum 1e afgave lente of herfst 2013.
                            Na deze cursus mag men vuurwerk cat 4 en hoger tot ontbranding brengen.
                            Kosten zijn nog onbekend.

                            gr
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #59
                              1 aug. ben ik in zwitserland. Bij het plaatsje Siëre. Weet er iemand een vuurwerkwinkel in de buurt?
                              Heb begrepen dat er veel kraampjes zijn die verkopen op 1 aug. maar zou ook wel een winkel willen bezoeken.

                              Comment


                                #60
                                Zoals al eerder aangegeven was ik dus 1 augustus in Zwitserland. De foto's van de kraampjes zijn al in de dagen voor 1 augustus gemaakt, op 1 augustus zelf ben ik bij een echte winkel geweest maar daar was het zo druk dat ik helaas geen foto's heb kunnen maken daar.















                                Comment

                                Working...
                                X