Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Zwitserland]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Haha Fireworkmaster. Jij dacht ik kom op 1 augustus, de nationale feestdag in Zwitserland met een leuk verhaal.
    Ik heb genoten van je verslag man.
    Al moet ik wel zeggen dat je door het oog van de naald gekropen bent met de controle.
    Mooie,indrukwekkende foto,s.
    Ik zie zelfs een blok van Nico waar wij een filmpje van op het forum hebben staan.
    De Argon.
    Bedankt voor je leuke verslag.

    Comment


      #32
      Dat is nou een verhaal, dat als je er aan begint, je het uit MOET lezen.
      Heerlijk!

      Het paradijs, letterlijk en figuurlijk

      Zwitserland, prachtig land en prachtig vuurwerk.

      Ergens heeft het wel iets komisch, vooral als je weet dat Zwitserland overgeorganiseerd is. Téveel regeltjes, bordjes enz.
      En vuurwerk? Doen ze veels te makkelijk over.

      Mooi verhaal, bedankt!

      Comment


        #33
        Die particulieren bedoel je mensen van 18 jaar + mee mag ik aannemen

        Shells moet je niet in de supermarkt verwachten naast paprika's en zelfs bedrijven die ze hebben hoeven ze nog altijd niet te verkopen. Er moet wel een verwachting zijn dat je er mee om kunt gaan natuurlijk.

        Grote candles in Zwitserland daar is men nog niet over eens wat er mee moet gebeuren, de vroeger voor de zwitserse markt geproduceerde Fiesta grande (65mm Weco) word niet meer gemaakt), en wat je nog wel tegenkomt zijn spaanse kaarsen of kaarsen van pyroart in deze maten.

        Als er dodelijke ongelukken zijn, dan is dat meestal met deze grote bombenrohren vandaar..
        NLE ..... Feuerwerk Pur-Natur

        Comment


          #34
          Haha hier wat ik helemaal stil van. Wat ziet dit er prachtig mooi uit.
          Je verhaal was erg leuk om te lezen en ik was er ook zo door heen.
          Net wat Moontan zegt, je hebt wel erg veel geluk gehad bij de controle.

          Heb je hier mischien ook nog filmpjes van gemaakt? Ik ben erg benieuwd
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Dat zijn hele leuke foto's
            Die 16inch wat een bal zeg, leuk spul allemaal maar uiterraard niet in de verkeerde handen.

            Ben benieuwd na je bevindingen tijdens het meelopen op 1 augustes al duurt dat nog wel even. Ben al benieuwd naar de beelden

            Comment


              #36
              Prachtige foto,s Silberblitz.
              Bedankt voor het delen.
              Ik raak steeds meer in de ban van 1 augustus.
              Mogelijk volgend jaar samen de rit maken?

              Comment


                #37
                Waanzinnig boeiend verslag en een leuke en unieke ervaring rijker!!!

                Comment


                  #38
                  Oke dan man ziet er echt gaaf uit man wou dat ik mee mocht ziet er namelijk zeer lekker uit
                  Gerwin

                  Comment


                    #39
                    feuerwerk-handel.ch
                    by evidente gmbh
                    Allmendstrasse 6
                    6210 Sursee
                    Tel. 062 756 60 18
                    Fax 062 756 60 19
                    [email protected]




                    Nu met Bugano in assortiment.
                    Video,s beschikbaar

                    Comment


                      #40
                      Volgens mij zijn die bolpijlen de zink 930 maar zeker weten doe ik dit niet
                      En die pijlen zijn volgens mij niet de thunderking pijlen maar de euro-blitz rakete van weco, ook een flinke knal pijl
                      Laatst aangepast door fred 810; 27 July 2008, 12:30.

                      Comment


                        #41
                        Het zouden inderdaad de 930 kunnen zijn, maar de prijs is belachelijk hoog. Je betaalt 40 euro voor een zo'n pijl
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          #42
                          Zijn er in Basel ook vuurwerk winkels waar ze vuurwerk verkopen.
                          Laatst aangepast door MC_MH; 20 July 2009, 16:27.
                          Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

                          Comment


                            #43
                            Toen ik in Zwitserland op vakantie was zag ik vuurpijlen staan.
                            Maar heb niets gekocht omdat ik niet wist hoeveel gram die pijlen zijn (staat er niet op).
                            Ik heb getwijfeld om een grote blauwe pijl van het merk Bugano te kopen, maar hij was wel erg duur. Hoeveel gram bevatten de grote sierpijlen (niet die grote kogelpijlen) in Zwitserland ongeveer?

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Scaelo
                              Dat vind ik bijzonder aardig

                              Het liefst in de buurt bij Martigny {franssprekend}
                              Dat meen je niet he? Je wilt niet weten hoeveel vuurwerk ik daar heb gevonden

                              Bij die grote supermarkt, waar ze van alles verkopen, (eten, kleding, speelgoed, enz enz) Die de "PAM" heet, hebben ze rond 1 aug. HEEL veel vuurwerk.

                              Ik heb er echt pijlen gezien met koppen waar je u tegen zegt, evenals grote blokken (in vergelijking met nederlandse blokken)
                              en héle grote single shots,kleine shellkitjes enz enz.

                              Als je niet bij die winkel komt, maar wel in de buurt van Martigny zit, is er een stukje de berg op een dorpje dat Salvan heet, daar is een cityshop, waar het hele jaar door vuurwerk verkocht word. Dat is dan wel klein vuurwerk he, single shots, fonteinen, matjes, enz enz, allemaal van Bugano.

                              Dit jaar was daar rond 1 aug. ook weer groter vuurwerk.

                              Ik heb echt m'n ogen uitgekeken daar, naar het grote sierspul. (maar ook naar de prijzen, die voor nederlandse begrippen ook best groot zijn )

                              Ik heb een setje met tien single shots gekocht, nog geen een van getest. Maar als ik het doosje open doe, ruik ik Overduidelijk de heerlijke geur van flash

                              Ze heten Thunderkings (Pff waar heb ik die naam eerder gehoord? )

                              Ik moet zeggen, bugano is goed spul zeg! Vorig jaar had ik in een showtje wat fonteinen van bugano als opening, zóó, die gingen volgas!
                              Ook bugano shells zijn goede kwaliteit!

                              Ik ben in de winter en zomer vaak in de buurt van Salvan. (En beneden is de stad martigny )

                              Ik raad je wel aan, als je van plan bent daar vuurwerk te kopen, ga er dan rond 1 aug. heen, want door het jaar heen vind je alleen in salvan, heel klein spul...

                              En nog iets, als je iets koopt, steek het dan daar af in een gebied waar het mag (Moet je in het dorp even rondvragen of je in dat kanton mag stoken)

                              Probeer het niet mee te smokkelen. Want rond 1 aug. Houden ze bij de grens maar al te graag Nederlanders en Duitsers aan ;)

                              En het is al erg genoeg dat ze dan je hele auto leeghalen - en je die zelf weer in mag ruimen, maar als ze dan ook nog vuurwerk aantreffen, is je dag helemáál naar de *****!

                              Kwa vuurwerk is Switzerland een prachtig land! (ook kwa dames, eten, natuur, en feesten trouwens )
                              When you stand for nothing, you fall for anything.

                              Comment


                                #45
                                Gegevens Horor knall

                                Horor knall
                                Prijs: SFR 33.00= 26.68 euro
                                klasse: 1.3 G (CH)
                                Bruto Gewicht: 0.200 kg
                                Protokoll(vergunning) nee niet nodig
                                Leeftijds grens: 18 jaar


                                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                                Diese Horrorknall wollten wir auch im Boden einstecken, sie flog aber leider davon.....This rocket called " Horrorknall"it costs about 27 swiss francsand it'...

                                Comment

                                Working...
                                X