Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luiheid

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Geinige cake met kleuren die erg mooi naar voren komen en zo.....
    Op mijn lijstje gaat deze zeker niet komen.
    Ik vraag me af of er uberhaupt nog een markt is voor cakes met een dergelijke prijs/kwaliteitsverhouding.

    Comment


      #17
      Ik vind het time rain met paars/blauw een erg mooi effect. Helaas wordt dit dan weer gevolgd door de standaard rode peonie met crackling.

      Wat mij daadwerkelijk afschrikt, dat is gewoon de prijs. Had Marijn een aantal jaar geleden hele scherpe prijs-kwaliteit verhoudingen in huis met bv. de Zware Jongens of Levensgenieters, na het zien van het derde nieuwe product met een hoge prijs schrik ik toch wel. 2 euro per schot vind ik echt te veel van het goede, al zit er nog zo'n mooi effect in als time rain with blue/purple.

      Ik sluit mij voor de rest aan bij 3307. Erg milde reacties inderdaad, ik kan mij herinneren dat andere importeurs die met zulke prijzen kwamen er goed van langs kregen.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        Ik sluit mij voor de rest aan bij 3307. Erg milde reacties inderdaad, ik kan mij herinneren dat andere importeurs die met zulke prijzen kwamen er goed van langs kregen.
        Ik denk dat dat komt omdat Marijn veel credits opbouwt door veel te proberen, op het randje te gaan ontwikkelen en altijd met (ver)nieuwe(nde)dingen te komen.
        Te duur. Inderdaad, maar door wel origineel te zijn is dat te vergeven.

        Comment


          #19
          ziet er goed uit, eindelijk een beetje timerain erbij in nederland maarja wat iedereen al aangeeft: prijs..
          Raaddebom.nl

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
            Ik denk dat dat komt omdat Marijn veel credits opbouwt door veel te proberen, op het randje te gaan ontwikkelen en altijd met (ver)nieuwe(nde)dingen te komen.
            Te duur. Inderdaad, maar door wel origineel te zijn is dat te vergeven.
            Niet alleen dat, ik denk dat ze naar buiten toe open communiceren wat ook veel krediet oplevert.

            Comment


              #21
              Niet vreemd, zelfs logisch, maar wel spijtig dat dat blijkbaar invloed uitoefent op het zo objectief mogelijk beoordelen van een product en de daarvoor gevraagde prijs. Wanneer iets *** is, dan is het gewoon ***. Maakt niet uit welke importeur er bij komt kijken, hoeveel credits ze hebben opgebouwd bij de liefhebbers en hoe vanzelfsprekend het is dat elk merk nou eenmaal een dure lijn of producten nodig heeft dat enige compensatie biedt voor de goedkopere producten.
              Laatst aangepast door 3307; 25 October 2010, 18:30.

              Comment


                #22
                kijk dit is een leuk potje leuke effecten en idd lui qua snelheid alleen die prijs he echt Overpriced jongens 35 eurrie meer dan genoeg voor deze jongen..

                maar zal er ss over nadenken bij deze

                Comment


                  #23
                  Gisteren op de demo geschoten en geschrokken van de schoonheid van deze cake! Grote boekketten en zeer heldere kleuren. Deze komt dan ook zeker bij mij op het lijstje
                  Gerwin

                  Comment


                    #24
                    Ik had hem een maand geleden al gezien. Toen viel hij mij niet echt op. In combinatie met een prijs van boven de 2 euro per schoten, had ik hem toen afgeschreven, ondanks dat ik heb op een absurde afstand zag van 90 meter.
                    Nu gisteravond heb ik daarentegen erg genoten van deze cake. Nu zagen we hem een stukje dichterbij, wat véél uitmaakte. Het goud (neigend naar zilver) van de laatste twee series is ongekend mooi! Een soort gouden palm, die dan langzaam omlaag zakt. Echt abnormaal hoe lang het blijft hangen! Ik heb zelden zó'm mooie gouden serie gezien als de laatste twee series voor de crackling afsluiter.
                    Desondanks maakten de crackling eindboeketten en de boeketten in het begin geen indruk op me. Daarom ben ik nog steeds van mening dat de cake te duur is. Als ze een cake vullen met uitsluitend de gouden effecten uit deze cake, dan ben ik om! Nu betaal ik ook (te) veel voor de andere boeketten.
                    Mij te duur; staat niet op mijn lijst.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #25
                      Hierbij dan mijn film! Let op de GROTE boeketten, en het schitterende goud wat superlang blijft hangen in de lucht.



                      PS: Let niet op Sinterklaar en zwarte Piet
                      Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:48.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #26
                        luiheid geschoten op demo Harten 4 10-12-2010
                        incl een luie Knaller!!!

                        Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:48.

                        Comment


                          #27
                          Ik lui? Kan toch echt niet?
                          Groeten

                          Comment


                            #28
                            mooie kleuren en schiet met hoge snelheid mooie boeketten
                            is niet de mooiste misschien al vind ik dat wel maar zeker 1 die je niet mag missen vind deze hele lijn wel erg mooi en over de prijs zeg ik altijd

                            beter duur dan niet te koop ;)

                            Comment


                              #29
                              Hier mijn filmpje van drie stuk van deze cake! Gisteren gefilmd bij de demo van Damen te Zoelen.



                              Ik ben verliefd op die timerain willow halverwege Zelden zo goed uitgevoerd gezien!
                              Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:49.
                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                #30
                                Toch wel echt mooie effecten, ben blij dat ik deze nog heb staan, die gaat zeker de lucht in dit jaar.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X