Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 115

Discussie: Jaloers

  1. #61
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Richardus voor mij was dit ook de topper. Ongelooflijk dat dit Nederlands consumenten vuurwerk is! Ik had eerst de twijfels bij de fluiten die erin zaten maar als je hem voor je neus af ziet gaan past het er prima bij. Ik kan iedereen aanraden om de prijs gewoon even te vergeten want als freak zal deze gegarandeerd een indruk achterlaten die zeker wel €75,- waard is.
    Gr. Alex:bye:

  2. #62
    VWC-Lid FR1908's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    263
    Thanks
    530
    113 waarderingen in 48 posts
    De Jaloers is ecth een topper. Al vanaf het eerste salvo (de schitterende mines) ben je verkocht. Daarna komen mooie spinning tails, mines, fluiters en boeketten voorbij. Toppertje! Publiek ging uit z'n dak!

  3. #63
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik heb deze cake twee keer op straat voorbij zien komen. Het is echt onbeschrijflijk hoe goed deze bak is! Zeker in je smalle straatje is dit mega indrukwekkend! Hij schiet menig prof blok eruit. Ik kan dan ook alle voorgaande reacties alleen maar beamen.

    Hier is mijn straatfilm van deze cake! Ik stond er eigenlijk té dicht op, dus niet alles past in beeld Maar dit filmpje zegt meer dan duizend woorden...

    Laatst gewijzigd door Scav; 7 februari 2016 om 11:43

  4. #64
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.976
    Thanks
    1.700
    1.521 waarderingen in 566 posts
    Ik heb deze cake twee keer op straat voorbij zien komen. Het is echt onbeschrijflijk hoe goed deze bak is! Zeker in je smalle straatje is dit mega indrukwekkend! Hij schiet menig prof blok eruit. Ik kan dan ook alle voorgaande reacties alleen maar beamen.
    Dan ben ik toch wel erg benieuwd met welke profblokken jij ervaring hebt.
    Dit is inderdaad een mooie cake maar om nou te zeggen dat hij te vergelijken is met een profblok.
    Laatst gewijzigd door dennis-pyro; 2 januari 2011 om 19:38
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Inderdaad, ik weet niet wat je dan onder prof blokken ziet, want als je triplex, tropic bent gewend, dan is dit kinderspul.
    'profblok' hahahaha.
    Lekkere vergelijking!

    Hij is fraai, zeker voor consumentenvuurwerk, maar misschien moet je je bril opzetten als je gaat vergelijken met profblok.
    Het leven is een feest!

  6. #66
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Lekkere discussie wordt dit zo... ik schaar me achter DarkSoul en ben benieuwd of de andere zelf Jaloers wel voor hun neus hebben gezien... Maar goed, zullen we die vergelijking maar laten rusten en het tot Jaloers beperken?

  7. #67
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    Het is een mooie pot, vooral die zilveren draaikolken. Maar erg jammer dat het geen mooie goedgevulde boeketten zijn maar een paar balletjes en crackling. Ook door die prijs is het voor mij geen cake om volgend jaar te kopen.

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Een heerlijk pyrotechnish hoogstandje deze Jaloers. En ondanks dat ik met oudjaar ook Triplex, Tropic, Jorge en Lidublokken voorbij heb zien komen, vond ik dit toch wel de mooiste.

  9. #69
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Inderdaad, ik weet niet wat je dan onder prof blokken ziet, want als je triplex, tropic bent gewend, dan is dit kinderspul.
    'profblok' hahahaha.
    Lekkere vergelijking!

    Hij is fraai, zeker voor consumentenvuurwerk, maar misschien moet je je bril opzetten als je gaat vergelijken met profblok.
    Het is maar een mening. Niks meer en niks minder. Maar ik heb meer genoten van de Jaloers dan van vier van de vijf prof blokken van Royal die ik voorbij heb zien komen in de straat.

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Lekkere discussie wordt dit zo... ik schaar me achter DarkSoul en ben benieuwd of de andere zelf Jaloers wel voor hun neus hebben gezien... Maar goed, zullen we die vergelijking maar laten rusten en het tot Jaloers beperken?
    Hahahaha, zo 'Jaloers' ben ik echter niet hoor.
    Heb een fantastisch oud en nieuw gehad, daar kon geen consumenten spul tegenop.
    Laten we het daarop houden.
    Nee, heb hem niet gezien, maar moest even reageren als men het vergelijkt met een prof blok.

    Even over de pot zelf:
    De cake ziet er goed uit, mede door de mooie tails, de helderheid qua kleuren, maar de crackling verstoort het dan weer.
    Het leven is een feest!

  11. #71
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Is het tegenwoordig 'in' om een hekel te hebben aan crackling ofzo? Ik vind de crackling hier absoluut niet storend en ik kan me ook niet echt indenken op wat voor manier je dat vind maar goed, ieder z'n eigen mening natuurlijk.
    Gr. Alex:bye:

  12. #72
    VWC-Lid Vinnie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2007
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    God god god..

    Deze cake geeft perfect weer waarom ik zo'n fan ben van Marijn. Gedurfd. Anders dan de rest. Misschien soms wat aan de dure kant. Maar 100% waar voor je geld. Wat een top product!

    Had er dit jaar drie, volgend jaar misschien meer, maar zeker ook een keertje twee doorlonten, op goede afstand van elkaar, zodat ze beide tot hun recht komen. Er is een van mn Jaloersen gefilmd, als 'ie online staat, zal ik 'm hier neerzetten.

  13. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 februari 2006
    Berichten
    21
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik had er dit jaar twee, en als het aan mij ligt volgend jaar weer.
    Jaloers en Woede staan boven aan de lijst voor dit jaar.

  14. #74
    Banned
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Berichten
    102
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Schitterende cake hoor, heb lang getwijfeld om hem t ekopen omdat hij zo duur is
    Achteraf ben ik blij want hij was zijn geld meer dan waard.
    Machtig mooi ding

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Locatie
    betuwe
    Berichten
    338
    Thanks
    20
    30 waarderingen in 25 posts
    toppertje deze pot

Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •