Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-plosion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ffffffffff

    Comment


      #17
      Wat een gave bak zeg! Loeiharde burst en mooie , grote blauwe boeketten. Prachtig....

      Comment


        #18
        Tegenwoordig heb je ook al de xplosion 2.0!!! Ben benieuwd naar filmpjes want het was al een prachtbak maar hij word nu nog mooier....

        Comment


          #19
          Had deze vorig jaar ook in de collectie zitten, mooie volle boeketten harde burst kortom een geweldige bak.
          Kan niet wachten op dit jaar met de nieuwe versie 2.0!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus
            was dat de ouwe of de nieuwe?
            Ik heb geen idee, ik moet wel zeggen dat ik hem op het filmpje uit de startpost een stuk vetter vind dan de nieuwste filmpjes. Iemand die hier misschien een antwoordt op kan geven ?

            @ edit : maar als ik hem dan weer vergelijk met het filmpje van Dark Soul dan vind ik hem er weer behoorlijk op voor uit zijn gegaan ( filmpje in startpost is waarschijnlijk een china filmpje )
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #21
              Laten we hopen op deze :

              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                hier mijn filmpje van deze cake geschoten op de demo van rowy vuurwerk.

                Comment


                  #23
                  Bij deze dan ook mijn filmpje±

                  De cake X-Plosion van het merk X-Treme Collection (Vuurwerkvisie). Deze is geschoten tijdens de demo van Rowy Vuurwerk in Almere, op zaterdag 8 december 2012.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #24
                    Is deze (2.0 versie) net zoals, velen zeggen,de extreme salute achteruit gegaan t.o.v. de oude? Want in het filmpje van Franeker zie je twee erg verschillende versies.

                    Comment


                      #25
                      Ow wat presteerde deze bak geweldig en wat was het een genot om deze cake te mogen aanschouwen, filmpje ( darksoul ) komt zeker nog online.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #26
                        Hier mijn voorlopige filmpje van deze bak, zes stuks tegelijk met nog een aantal Fuego's:
                        Laatst aangepast door Bitchass; 6 January 2013, 13:41.

                        Comment


                          #27
                          Ben er groot fan van. Prachtblokkie deze, vooral per 6 of meer....

                          Comment


                            #28

                            Per stuk geschoten

                            Blijft een top cake als je van deze effecten houdt.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
                              Blijft een top cake als je van deze effecten houdt.
                              Helemaal mee eens JW, ik vind hem zeer mooi en heb er nog eentje ov van vorig jaar en wil er nog graag twee bij om ze dan in drievoud te schieten. Dan weet je echt niet wat je mee maakt haha
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #30
                                De cake die geschoten is, bleek een oude versie, nog met 15 gram en niet met de 25 gram.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X