Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 5 van 25 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 361
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 februari 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik werk al heel wat jaartjes in een vuurwerkwinkel, het is een echte vrienden groep, en ook het werken op de 31e vind ik echt geen probleem.
    Alleen is het nu zover dat de zaak dicht moet vanwege het niet verkrijgen van een vergunning, maar dat heeft zo z´n redenen.

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alwin20 Bekijk bericht
    Ik werk al heel wat jaartjes in een vuurwerkwinkel, het is een echte vrienden groep, en ook het werken op de 31e vind ik echt geen probleem.
    Alleen is het nu zover dat de zaak dicht moet vanwege het niet verkrijgen van een vergunning, maar dat heeft zo z´n redenen.
    Alwin, is het nu helemaal zeker dat daar geen vuurwerk meer verkocht wordt dan?
    En dat blijft altijd?
    Laatst gewijzigd door Monsterking; 1 mei 2008 om 22:07

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 februari 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    In ieder geval niet onder deze eigenaar, er is wel een koper, die wil het personeel wel mee overnemen, dus dat is nog maar even afwachten want ook hij weet niet of hij dan wel een vergunning krijgt.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alwin20 Bekijk bericht
    In ieder geval niet onder deze eigenaar, er is wel een koper, die wil het personeel wel mee overnemen, dus dat is nog maar even afwachten want ook hij weet niet of hij dan wel een vergunning krijgt.
    Ok jammer ik ben er zelf alleen bij de demo geweest maar er waren gezellige mensen van de winkel en van vrienden heb ik gehoord dat het een goede winkel was.
    Maar afwachten dan ik hoor het allemaal wel.

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Mocht je interesse hebben in een job bij een vuurwerkwinkel.
    Er is inmiddels een aparte topic aangemaakt voor personeel gevraagd:

    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=7495

  6. #66
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Het lijkt me erg leuk om een dagje te werken in een vuurwerk winkel.
    Maar ik kan het niet en dat heeft twee redenen.

    Reden 1.
    13 jaar geleden is er een goedaardig gezwel uit me hersenen gehaald, waardoor ik nu medicijnen moet slikken om me hormonen aan te sturen.
    Dit heeft tot gevolg, dat ik als ik klaar ben met werken een uur moet slapen, als ik thuis kom.

    Als ik een dag in een vuurwerkwinkel heb gewerkt en dat is meestel 13 a 14 uur werken en dan ben ik uber gaar.
    Moet ik op 31 december werken in zo´n winkel, dan stort ik om 2:00 uur op straat in, omdat ik zo moe ben.
    Maar op 28 december zou ik het wel willen doen.

    Reden 2.
    Ik werkt in een fabriek waar champignons ingeblikt worden.
    Champinons hebben de irratante gewoonte, niet te groeien in de zomer, als het warm is.
    Maar wel in de winter.
    Gevolg er moet altijd hard gewerkt worden rond kerst en oud en nieuw, op me werk.
    Me baas zal niet regelen dat de kwekers minder champignons kweken, zodat wij rond de kerst en 31-12 het wat rustiger hebben.
    Dus ze kijken al moeilijk als ik op 31/12 een dagje vrij wil.
    Wat dit jaar waarschijnlijk helemaal ***** is, want een collega stopt er per 01-01mee, dus waarschijnlijk moet ik nog werken op de dag der dagen.
    En het lab. waar ik werk, kan helaas niet onbemant zijn voor een dagje.

    Ik zal het echt graag doen, maar ja ik heb helaas geen job, waar je de laatste week van december vrij hebt.
    Die zijn er wel...

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Zo jongens, vandaag dus de eerste verkoopdag bij de Witten Tenten Verhuur achter de rug.
    En je kan goed merken dat dit boekhoudertje niet gewend is om de hele dag te staan en te sjouwen. Ik ben doodop, maar wel voldaan
    Want het was een bijzonder gezellige dag met veel aanloop.
    Buiten een kraam met loempia,s en warme worst, af en toe bijkomen

    Binkies, Zware jongens,Straatfeest,Julius Caesar,Boefjes en Levensgenieters gaan als warme broodjes over de toonbank. Ook de Ninja pijlen scoren goed

    Nog wat bekenden gezien, altijd leuk, zorgt voor wat afwisseling
    Morgen dus de 2e dag.
    Wie weet weer wat bekenden

    Andere mensen met verkoopervaring vandaag?

    Overigens complimenten voor onze member Darksoul die er ook werkt: doet het heel goed en heeft heel veel productkennis, een ware aanvulling voor het team
    Laatst gewijzigd door moontan; 30 december 2008 om 00:23

  8. #68
    VWC-Lid Mr_Breaker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2007
    Berichten
    113
    Thanks
    35
    2 waarderingen in 2 posts
    Ben je nog herkend na je TV optreden gisteren?
    Remember, remember, the thirty- first of december!

  9. #69
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Zo jongens, vandaag dus de eerste verkoopdag bij de Witten Tenten Verhuur achter de rug.
    En je kan goed merken dat dit boekhoudertje niet gewend is om de hele dag te staan en te sjouwen. Ik ben doodop, maar wel voldaan
    Want het was een bijzonder gezellige dag met veel aanloop.
    Buiten een kraam met loempia,s en warme worst, af en toe bijkomen

    Binkies, Zware jongens,Straatfeest,Julius Caesar,Boefjes en Levensgenieters gaan als warme broodjes over de toonbank. Ook de Ninja pijlen scoren goed

    Nog wat bekenden gezien, altijd leuk, zorgt voor wat afwisseling
    Morgen dus de 2e dag.
    Wie weet weer wat bekenden

    Andere mensen met verkoopervaring vandaag?

    Overigens complimenten voor onze member Darksoul die er ook werkt: doet het heel goed en heeft heel veel productkennis, een ware aanvulling voor het team
    Fred, bedankt voor het compliment Het is prettig samenwerken met jou! jammer dat je vandaag ziek was. Je komt morgen toch wel langs hè, hoe ziek ook?
    We vullen elkaar inderdaad prima aan; cakes die jij niet weet, weet ik soms weer, en andersom ook. Vandaag heb ik je gemist toen in moest bedenken hoe de Pyromania (Lidu) ook alweer ging. Ik had geen flauw idee. Nu net even snel de films en ervaringen gelezen.

    Echte hardlopers van Marijn zijn zeker de Binkies (soms mag je een karton per uur aanvullen - alleen losse verkoop), beide pijlenpakketten en Dreumes.

    Gisteren was inderdaad erg leuk werken. Paar forummers die langskomen, constant gezellig druk, genoeg voorraad en genoeg personeel. Vandaag ietsje rustiger in de winkel. Maar toch heb ik vandaag een bij-zon-der lange dag gehad: 6:00 uur beginnen met een drietal tenten opbouwen (10x30 meter, min tien Celsius, donker, ijskoud staal, 5 meter lange stalen balken sjouwen....man man man! Werken in een vuurwerkwinkel is makkelijker werk hoor Na bijna 13 uur werken mocht ik rond half zeven naar huis. Ben gebroken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Breaker Bekijk bericht
    Ben je nog herkend na je TV optreden gisteren?
    Ik geloof niet direct door klanten. Maar het personeel en de forummers die langskwamen wél natuurlijk. We zaten af en toe goed te grappen!
    Laatst gewijzigd door DarkSoul; 30 december 2008 om 19:50

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    [QUOTE=DarkSoul;134140]Fred, bedankt voor het compliment Het is prettig samenwerken met jou! jammer dat je vandaag ziek was. Je komt morgen toch wel langs hè, hoe ziek ook?

    Ik zat er vandaag helemaal doorheen, compleet stuk
    Afgelopen dagen teveel hooi op de vork
    Morgen kom ik in de middag, zoals afgesproken.
    Was het drukker dan gisteren?
    Tot morgen

  11. #71
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Hey Fred, goed dat je ook nog even online kan komen. De laatste keer dat ik online was is 55 uur geleden! En dat in deze dagen! Man, wat heb ik veel gemist
    Het was een fractie rustiger dan gisteren. Maar dat komt ook omdat alle voorbestellingen klaar zijn. Gisteren hebben we permanent voorbestellingen gemaakt als het maar even rustig was. Vandaag was dat niet meer nodig. Qua klanten voor de losse verkoop dus ook een fractie rustiger. Pieken hier en daar. Direct na een piek met klanten de schappen weer volladen.
    Ik ben ook echt goed gesloopt ja! Ik zit hard te genieten, dat wel, maar eerst 12 uur werken, dan 4 uur slapen (kon de slaap niet vatten), en dan 13 uur werken is nogal intensief. Ik had dondersgoed in de gaten gisteren dat jij er aardig doorheen zat. Hopelijk morgen weer met goede moed beginnen! Ik denk morgen de leukste dag! Ik begin om 11 uur trouwens.

    Jorik

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik kan mij heel goed voorstellen Jorik dat je er nu ook doorheen zit.
    Gelukkig voor jou morgen dan een korte dag.
    En ik hoop dat je lekker veel vuurwerk met korting kan scoren.
    Je hebt het meer dan verdiend

  13. #73
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Ik kan mij heel goed voorstellen Jorik dat je er nu ook doorheen zit.
    Gelukkig voor jou morgen dan een korte dag.
    En ik hoop dat je lekker veel vuurwerk met korting kan scoren.
    Je hebt het meer dan verdiend
    ik zou ook bij marijn komen werken
    toch heb ik het niet gedaan
    want ik kan niet tegen stres
    zoals ik al verteld had
    mijn vader heeft ook in een vuurwerk winkel gewerkt en heeft me goed uitgeled
    hoe de vork in de steel zat
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  14. #74
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Gisteren dus de laatste dag gedraaid als verkoper. Van 11 tot 5, dus dat viel wel mee. Het was zeker de leukste dag, wat ik van te voren al gehoopt had. Het was ook de drukste dag qua klanten. Gewoon bijna constant een lekker volle winkel, maar we konden het met z'n allen prima bijbenen. Nauwelijks wachttijden voor de klanten ook!
    Op de laatste dag lijken er mensen te komen die het niet zo veel uitmaakt welke producten ze exact krijgen. Een man kom langs en wil gewoon de twee duurste potten die ik heb. En dan wel allebei twee stuks. Dus hij krijgt vier grote dozen mee, tikt 300 euro af, en staat nog geen 10 minuten later weer buiten de winkel. Geniaal!
    Maar ook mensen die gewoon eerlijk zeggen "Ik heb eigelijk helemaal geen verstand van vuurwerk." Dan laten ze aan mij over welke potjes en klein grut ze krijgen aan de hand van hun budget.
    We hadden (gelukkig) nog veel dingen over. Er waren misschien maar tien producten die de 31ste echt helemaal uitverkocht waren. Voornamelijk de Ninja pijlen en de knalmatten.
    Dus na sluitingstijd kon ik mooi met medewerkerskorting vuurwerk opkopen! Wat ik zelf betaalde laat ik in het midden, maar ik heb mooie cakes van Marijn meegenomen!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    ik zou ook bij marijn komen werken
    toch heb ik het niet gedaan
    want ik kan niet tegen stress
    zoals ik al verteld had
    mijn vader heeft ook in een vuurwerk winkel gewerkt en heeft me goed uitgeled
    hoe de vork in de steel zat
    Hm....stress....dat heb ik zelf niet echt ervaren als verkoper. Je moet flink doorwerken, en je staat permanent in de "turbo mode", maar echt stressen heb ik niet gedaan. Zal ook komen omdat het gewoon leuk werk is.
    's Avonds als ik thuis kwam stond ik nog steeds in de turbo mode elke keer. Snel eten, snel douchen, in bed liggen woelen...

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2008
    Berichten
    226
    Thanks
    17
    75 waarderingen in 25 posts
    Hmmm mischien als ik 16 ben dat ik dit ook ga doen ??
    Lijkt me wel leuk .....
    ook al verdien ik er niets vind ik het ook oke.

Pagina 5 van 25 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •