Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 3 van 25 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 361
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Advertentie:


    Ben jij 17 jaar of ouder gemotiveerd en colegiaal en wil je werken bij Vuurwerk Brinkman

    meld je aan bij: Olympia Uitzendburau Botersteeg 16 Gorinchem tel 0183-664825



    http://www.vuurwerkbrinkman.nl/home/

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Vandaag al gaan meeste winkels hebben het personeel zelfs al geregeled dus eigelijk ben je nu ookal aan de laate kant.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
    De meeste winkels zijn zich nu echt al wel aan het voorbereiden op oud en nieuw en je kan nooit te vroeg of te vaak gaan betekend alleen maar dat je graag wilt en dan willen zij jou ook graag
    Bij deze wil ik jullie even bedanken!
    Want ik was er op tijd bij, en ik mag gaan werken bij dat verkooppunt!
    Nogmaals bedankt!

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
    Bij deze wil ik jullie even bedanken!
    Want ik was er op tijd bij, en ik mag gaan werken bij dat verkooppunt!
    Nogmaals bedankt!
    Bij welk verkooppunt ? Want dat staat niet in de tekst.


  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Oh, sorry, wist niet of ik reclame mocht maken
    Maar bij de Staartploeg in Dordrecht.

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
    Oh, sorry, wist niet of ik reclame mocht maken
    Maar bij de Staartploeg in Dordrecht.
    Veel succes bij de Staartploeg. Ik hoop dat je daar leuke dagen zult beleven.
    Weet je al wat je precies moet gaan doen daar en wat je gaat verdienen?

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Bedankt!
    Ik hoop ook dat ik leuke dagen ga beleven, maar ik neem aan van wel.
    En waarschijnlijk mag ik de dozen gaan uitpakken, en de bestelde artikelen in de tassen doen.
    Verder verdien ik minimaal jeugdloon voor een 17 jarige, we hebben nog niet echt een prijs afgesproken, maar ik neem aan minimaal jeugdloon.
    Ik doe het meer gewoon om de sfeer mee te maken.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb gisteren voor het eerst van mijn leven in een vuurwerkwinkel gewerkt.
    Ik mocht een dagje meedraaien bij de Witte Tentenverhuur in Eemnes.
    (dealer van Marijn Vuurwerk en Brave & Wichers)
    Ik moest de hele dag verkopen en voorbestellingen afhandelen.
    Nu ik moet zeggen: ik heb een geweldige dag beleefd.
    Na een korte instructie van 5 minuten werd ik gelijk voor de leeuwen gegooid en moest ik de eerste klant helpen.
    In het begin was het even wennen, want je kent de producten natuurlijk allemaal wel, maar de prijzen nog niet uit je hoofd, en ook waar alle artikelen in de winkel liggen nog niet zo goed.
    Maar na een uur had ik het aardig in de smiezen en ging het lekker.
    Het was de hele dag druk en met vlagen was de winkel propvol.
    Gelukkig werkte ik samen met een man of 10, waaronder Alex en Niels, members van dit forum, personeel genoeg.
    Er heerste de hele dag een prima ambiance, gezelligheid troef. En de eigenaren van de Witte Tentenverhuur zijn bijzonder goed voor het personeel.
    Regelmatig pauze,s en voortdurend vragen of het gaat, voortdurend krijg je iets lekkers en warms toegespeeld. Ik ben niets tekort gekomen.
    Volgend jaar dus zeker weer daar.

    Enige details:
    .Van Brave & Wichers verkochten de Big-Box,Crosette Kings,Ninja pijlen het best.
    .Van Marijn Vuurwerk gingen de boefjes,binkies,levensgenieters,witte kadavers,straatfeest en de pijlenassortimenten het meest over de toonbank.
    . Naar de knalmatten was bijzonder veel vraag en waren in een vroeg stadium uitverkocht.

    Verder:
    Kennis gemaakt met een aantal vrouwelijke freaks, leuk om te weten dat die er toch ook zijn. kwamen met zeer gerichte bestellingen en vragen.


    Na afloop van de dag kreeg ik een passend honorarium en gratis vuurwerk.

    Al met al een bijzonder geslaagde dag. Ik was wel doodop na afloop, maar dat komt vooral omdat je dit niet gewend bent.


  8. #38
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Zeer leuk om te lezen Moontan. Jij bent echt druk in de weer deze dagen! Gisteren weer een zware maar zeer intressante dag meegemaakt.

    Grappig om te lezen dat de Crosette King zo goed verkoopt ondanks alle negatieve reacties na de veranderingen aan de effecten. Zo goed als voorheen was hij niet meer maar de verkoop blijft maar doorgaan.

    En natuurlijk de vrouwlijke fanaten! Ook nog een foto kunnen bemachtigen? Hyves? Telefoonnummer?


  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
    Zeer leuk om te lezen Moontan. Jij bent echt druk in de weer deze dagen! Gisteren weer een zware maar zeer intressante dag meegemaakt.

    Grappig om te lezen dat de Crosette King zo goed verkoopt ondanks alle negatieve reacties na de veranderingen aan de effecten. Zo goed als voorheen was hij niet meer maar de verkoop blijft maar doorgaan.

    En natuurlijk de vrouwlijke fanaten! Ook nog een foto kunnen bemachtigen? Hyves? Telefoonnummer?

    Die vrouwelijk fanaten waren jonge maar erg leuke meiden.
    En aan jong spul waag ik mij niet.

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Haha, soms lopen er inderdaad leuke meiden.
    Soms worden we zelfs boos op degene die zo'n meid helpt met de bestelling inpakken.
    Omdat ze het steeds goed inpakken.
    Als diegene nou iets verkeerds doet komen ze hopelijk terug, en kunnen we weer even genieten.

    Voor de rest heb ik veelal in de bunker gewerkt.
    Alle bestellingen waren gisteren al ingepakt (dus ook voor morgen).
    Dus nu word het de bunker blijven aanvullen.

    Waar ik werk hebben ze het wat beter gedaan vind ik zelf.
    Er staan 2 kassa's waar mensen hun bestellingen kunnen betalen.
    Dan krijgen ze een kassabon en moeten ze even schuifdeuren door en nog zo'n 20 meter lopen.
    Dus bij ons heb je geen lange rijen, tot grote vreugde van veel mensen.
    Ok, het was gisteren 3x even stressen omdat het best druk was, en de voorraad was bijna op in bunker 1.
    Dus we bleven sjouwen met dozen uit bunker 2.

    Verder is de sfeer prima, vooral na het middageten als iedereen een beetje wakker aan het worden is, word er veel gelachen.

    Het meest verkochte artikel is toch wel de rotjes, zijn ook wel erg goedkoop (€1,25 voor 200 kanonslagen).
    Ook Asian Thunders vliegen als warme broodjes over de toonbank.
    Ook de Excellent pakketten gaan best lekker.

    Morgen helaas de laatste dag, maar dan daarna eindelijk vuurwerk afsteken.

  11. #41
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Mooi verslag collega Moontan!

    Ik heb zelf 2 dagen gewerkt bij Witte. De dag zag er ongeveer zo uit:

    06:30 - Vloer van de verkoopruimte vegen, en de bestellingen 1 t/m 100 uit de bunker halen, en in de verkoopruimte zetten.

    07:30 - De eerste klanten komen binnen, sommige hadden besteld, en sommige kwamen los kopen.

    08:30 - De schappen in de winkel bijvullen.

    08:00 - Verder met de verkoop, en soms wat bijvullen.

    10:00 - De eerste spullen uit bunker 1 (in bunker 1 werden bestellingen klaargemaakt) begonnen op te raken, dus moest het vanuit bunker 3 (de voorraad bunker) worden bijgeleverd.

    11:00 - Verkopen en aanvullen in de winkel.

    13:00 - Bunker 3 bijvullen met spullen die vers werden aangeleverd.

    14:00 - Verkopen en aanvullen.

    16:00 - Bunker 1 aanvullen met spullen uit bunker 3.

    16:30 - Verkopen en aanvullen. Nouja, verkopen, rond die tijd was het vrij rustig in de winkel.

    18:00 - Af en toe wat aanvullen in de winkel, maar het was meer 1 grote pauze.

    19:00 - Klaar met werken i.v.m. de rustigheid op het moment.

    Af en toe was het erg druk in de winkel, maar iedereen werd direct goed geholpen. Verder waren er veel pauzes als het wat rustiger was.

    Zoals Moontan als zij, de klanten werden goed behandeld. Er stonden veel lekkere worstenbroodjes en loempia's klaar. De kleine kinderen mochten een stuk speelgoed uitzoeken zodat er niemand met lege handen naar huis ging.

    Het vuurwerk van Marijn verkocht beter dan ik had verwacht!, het pakket Straatfeest heeft goed verkocht, evenals de Binkies en Luchtgeweld. Verder waren de Ninja pijlen uitverkocht, en Egypte 2&3 gingen er snel uit.


    Ik wil Witte Tenten Verhuur hartelijk danken voor de bijzondere ervaring. Het was erg leuk om 2 dagen mee te draaien in de verkoop! 2 dagen lang met vuurwerk en aardige mensen om je heen, geweldig.
    Gr. Alex:bye:

  12. #42
    VWC-Lid Vinnie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2007
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    leuk om te lezen dat het zo goed bevalt!
    wat ik mij nou altijd afvraag: kopen veel mensen een karton? of valt dit heel er mee?
    super verslagen!

    Vincent.

  13. #43
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinnie Bekijk bericht
    leuk om te lezen dat het zo goed bevalt!
    wat ik mij nou altijd afvraag: kopen veel mensen een karton? of valt dit heel er mee?
    super verslagen!

    Vincent.
    Dat viel reuze mee, ik heb eigenlijk maar een paar mensen geholpen die een karton van iets wouden, maar dit waren dan meestal Big Box paketten, daarvan gaan er 2 in een karton... Verder wel kartonnen rotjes en babypijltjes uiteraard..
    Gr. Alex:bye:

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
    Dat viel reuze mee, ik heb eigenlijk maar een paar mensen geholpen die een karton van iets wouden, maar dit waren dan meestal Big Box paketten, daarvan gaan er 2 in een karton... Verder wel kartonnen rotjes en babypijltjes uiteraard..
    Welke trouwens toch echt het beste liep was "Straatfeest".
    Tenminste de tweede dag, mensen moesten toch echt wennen want ze kenden dit merk totaal niet en het zag er ook zo raar uit: Geen plaatjes van effecten, slechts een beschrijving van het aantal gram en waarom ze die pot zo hebben genoemd.
    Voorheen was Dynasty toch mijn favoriete merk, volgend jaar wordt het voor mij Marijn!
    Daarnaast heb ook ik genoten van het werken daar, het voelde meer als een lange pauze dan echt werken. Niet zo zeer omdat we niks te doen hadden (want er was genoeg te doen) maar er hing een geweldige sfeer, daarnaast werkte ik samen met Alex wat het nog gezelliger maakte.
    Wat mij betreft wil ik daar volgend jaar weer werken!
    En tegen de mensen die nog steeds niks willen weten van Marijn zeg ik:
    Koop een goedkope pot van 19 euro genaamd "Boefje" en je zult voor eeuwig een Marijn aanhanger zijn!

  15. #45
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Het is echt prachtig om die verhalen te lezen van jullie! Ik wil graag ook eens zo'n verkoopdagen meedraaien. Lijkt me prachtig om te zien hoe de dingen verkocht worden en hoe sommige verkoopstrategieën werken of juist niet.
    Ik zou jullie graag een bedankje willen geven, maar dat moet maar zo!

Pagina 3 van 25 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •