Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 23 van 25 EersteEerste ... 132122232425 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 345 van 361
  1. #331
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Is dat misschien dit veldje:
    Bijlage 33599
    yup...........
    www.rowyvuurwerk.nl

  2. #332
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 november 2018
    Berichten
    8
    Thanks
    1
    2 waarderingen in 1 post
    Ik wil dit jaar voor het eerst in een vuurwerkwinkel gaan werken, nu heb ik er een gevonden maar nu hebben ze gevraagd waar ik aan denk qua uurloon maar ik heb geen idee wat normaal is voor de branche voor 19 jarige. Ik hoor graag van jullie wat een riëeel uurloon in mijn geval is...

  3. #333
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TJW Bekijk bericht
    Ik wil dit jaar voor het eerst in een vuurwerkwinkel gaan werken, nu heb ik er een gevonden maar nu hebben ze gevraagd waar ik aan denk qua uurloon maar ik heb geen idee wat normaal is voor de branche voor 19 jarige. Ik hoor graag van jullie wat een riëeel uurloon in mijn geval is...
    Dikke 500 grammer per uur? ;)

  4. #334
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 november 2018
    Berichten
    8
    Thanks
    1
    2 waarderingen in 1 post
    Daar dacht ik ook al aan!! �� maar het gaat wit dus dan moeten we over een uurloon overeenkomen, en ik wil natuurlijk niet te laag inzetten want dan loop ik eem hoop mis....

  5. #335
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.492
    Thanks
    1.980
    1.223 waarderingen in 409 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
    Dikke 500 grammer per uur? ;)
    Haha daar zou ik het wel voor doen!

  6. #336
    VWC-Lid kunst-en-vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2015
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    244
    Thanks
    460
    76 waarderingen in 51 posts
    Ik ben 18 en werk retail voor een kleine €5,5... Zou wel iets hoger inzetten dan dat! Misschien is een tientje wat brutaal, maar acht, negen lijkt mij wel eerlijk.
    Let wel dat ik geen inzicht heb in jouw situatie; hoe graag wil je die baan, hoe veel concurrerende solicitanten, doe je het voor de leuk of vooral de poen, enz enz. Dat moet je zelf inschatten, maar hopelijk kon ik je daarbij een beetje helpen :)
    Gelukkig oudjaar!

  7. #337
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TJW Bekijk bericht
    Daar dacht ik ook al aan!! �� maar het gaat wit dus dan moeten we over een uurloon overeenkomen, en ik wil natuurlijk niet te laag inzetten want dan loop ik eem hoop mis....
    Wit uurloon en 500 grammer kan gewoon. Maak je ook de afspraak dat je voor het uurloon een 500-grammer kan kopen. Secundaire arbeidsvoorwaarde

  8. #338
    VWC-Lid 101's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2018
    Berichten
    10
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Heb zelf wel in een vuurwerk winkel gewerkt, maar om eerlijk te zijn had ik liever vrij op oud en nieuw en was daarom ook gestopt. des ondanks was het zeker wel leuk om te werken in een vuurwerk winkel ook al kreeg ik er niet zo veel voor. maar ja blijft ook een hobby hé!

  9. #339
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Ze zoeken een orderpikker bij Lesli.
    https://www.marktplaats.nl/a/vacatur...-vuurwerk.html
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  10. #340
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2009
    Berichten
    2
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts

    Vuurwerktoppers gezocht

    Altijd al in een vuurwerkwinkel willen werken? Dan zoeken wij jou!!!

    Wij zijn een vuurwerkwinkel in de buurt van gouda.
    Dealer van Rubro, Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania.
    Persoonlijke aandacht, service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.
    We bestaan 40 jaar en een begrip in de regio.

    De werkzaamheden bestaan uit het maken van bestellingen, uitpakken vuurwerk, uitgifte van vuurwerk en verkopen van vuurwerk.

    Leeftijd minimaal 18 jaar
    Geen 9 tot 17 mentaliteit
    beschikbaar op alle 3 de verkoopdagen
    werken in team verband

    Interesse stuur een mail met je gegevens naar [email protected]

  11. #341
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    412
    994 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remy Bekijk bericht
    Altijd al in een vuurwerkwinkel willen werken? Dan zoeken wij jou!!!

    Wij zijn een vuurwerkwinkel in de buurt van gouda.
    Dealer van Rubro, Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania.
    Persoonlijke aandacht, service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.
    We bestaan 40 jaar en een begrip in de regio.
    Vorig jaar bij deze winkel geweest om een bestelling op te halen en dit is echt een mooie georganiseerde winkel met een goed assortiment. Helaas sta ik al in een andere winkel anders had ik het wel geweten. Succes met het zoeken van personeel en wie weet volgend jaar.

  12. Deze gebruiker waardeert recemonster voor het bericht:


  13. #342
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Hoi winkeliers/liefhebbers,

    In het eerste coronajaar zou ik voor het eerst gaan meehelpen in een winkel in het zuiden in de vuurwerkperiode, maar we hoeven het er verder niet over te hebben hoe dat is gelopen voor de branche..
    Hierdoor ook geen contact meer.
    Nu lijkt het me nog steeds een mega interessante ervaring mee te helpen in een vuurwerkwinkel.

    Dan heb ik het over de verkoopdagen en eventueel de weekenden in de drukke periode, want ik heb gewoon een fulltime baan als sociaal werker.
    Het gaat mij vooral om de ervaring, het met een team keihard werken aan het fantastisch maken van een ieder zijn oud en nieuw. En dat te midden van al het vuurwerk.

    Wat ik heb te bieden?
    Ervaring in de horeca, catering en festivalcatering. Efficiënt, hard en lang werken is mij niet vreemd. Gewend aan piekmomenten en hierin stressloos werken. Ik geniet ervan een flinke opgave met een team in een bepaalde periode samen tot een goed einde te brengen.
    Daarnaast zoals hierboven geschreven ondertussen al een tijdje sociaal werker met een coördinerende rol, dus ook veel ervaring met sociaal/klantcontact en aansturing.
    Omdat het mij bovenal om de ervaring gaat ben ik breed inzetbaar, verkoop/logistiek/orderpicken/uitleveren. Ik draai mijn hand er niet voor om.
    Het behoeft geen uitleg dat ik, zoals de meesten hier, een brede kennis heb over het vuurwerk wat heden ten dage in de schappen ligt.
    Ik ben 28 jaar en woonachtig in Tilburg. Ik kan mij zelfstandig verplaatsen, maar liever niet al te ver.

    Verdere info of persoonlijke informatie deel ik graag via een privé bericht!

  14. Deze 4 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  15. #343
    VWC-Lid Vuurwerkfeestje NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2022
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.067
    Thanks
    1.243
    2.171 waarderingen in 639 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Hoi winkeliers/liefhebbers,

    In het eerste coronajaar zou ik voor het eerst gaan meehelpen in een winkel in het zuiden in de vuurwerkperiode, maar we hoeven het er verder niet over te hebben hoe dat is gelopen voor de branche..
    Hierdoor ook geen contact meer.
    Nu lijkt het me nog steeds een mega interessante ervaring mee te helpen in een vuurwerkwinkel.

    Dan heb ik het over de verkoopdagen en eventueel de weekenden in de drukke periode, want ik heb gewoon een fulltime baan als sociaal werker.
    Het gaat mij vooral om de ervaring, het met een team keihard werken aan het fantastisch maken van een ieder zijn oud en nieuw. En dat te midden van al het vuurwerk.

    Wat ik heb te bieden?
    Ervaring in de horeca, catering en festivalcatering. Efficiënt, hard en lang werken is mij niet vreemd. Gewend aan piekmomenten en hierin stressloos werken. Ik geniet ervan een flinke opgave met een team in een bepaalde periode samen tot een goed einde te brengen.
    Daarnaast zoals hierboven geschreven ondertussen al een tijdje sociaal werker met een coördinerende rol, dus ook veel ervaring met sociaal/klantcontact en aansturing.
    Omdat het mij bovenal om de ervaring gaat ben ik breed inzetbaar, verkoop/logistiek/orderpicken/uitleveren. Ik draai mijn hand er niet voor om.
    Het behoeft geen uitleg dat ik, zoals de meesten hier, een brede kennis heb over het vuurwerk wat heden ten dage in de schappen ligt.
    Ik ben 28 jaar en woonachtig in Tilburg. Ik kan mij zelfstandig verplaatsen, maar liever niet al te ver.

    Verdere info of persoonlijke informatie deel ik graag via een privé bericht!
    Zou je een PB kunnen sturen? Praten we daar verder

  16. #344
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 september 2012
    Berichten
    102
    Thanks
    22
    250 waarderingen in 77 posts
    Hoi Allemaal,

    Ook ZENA Baarle zoekt nog nieuwe enthousiaste medewerkers voor dit seizoen.

    Ben je 18 jaar of ouder? Beschikbaar in de weekenden en vakanties?
    Zin om dit jaar flink te knallen in een leuk team?

    Laat dan snel van je horen via [email protected]

    Wie weet zijn we binnenkort collega's...

  17. #345
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Sta dit jaar ook voor het eerst 2 dagen in een vuurwerk winkel (vuurwerkland lelystad outlet) zal het afgelopen 2 jaren al doen maar toen helaas een verbod. heb er zin in zie ik daar nog freaks langs komen?
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  18. Deze gebruiker waardeert mikosje voor het bericht:


Pagina 23 van 25 EersteEerste ... 132122232425 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •