Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 30
  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    Demo Cafferata 08-10-2010

    Afgelopen vrijdag (8 oktober) zijn Mike (mattenfreak) en ik (bassie1978) naar Uden afgereisd. We zouden de demo van Cafferata gaan bijwonen. Voor mij was het de eerste keer dat ik de showtime cakes in het echt zou zien en was dus vol verwachting.

    We werden erg hartelijk ontvangen en zagen ook direct wel weer bekenden. Bij binnenkomst konden we een leuke prijsvraag invullen (hoe zwaar weegt de Cafferata-truck met oplegger) en konden we onder het genot van een drankje even bijkomen van de lange reis.
    Rond half negen nam mevrouw Cafferata het woord en heette iedereen enthousiast welkom. Erg leuk. Wel stipte ze ook nog even de perikelen met justitie even aan en dat deze nog niet afgehandeld waren, maar dat er voor de komende jaarwisseling geen problemen meer waren. Erg goed nieuws dus voor ons!

    Na het welkomstwoord konden we mee met een rondleiding en dat lieten we ons geen twee keer zeggen. We hebben het hele pand gezien en ik moet zeggen: wat een prachtig pand hoor! Erg ruim opgezet en voldoende ruimte en netjes ingericht.

    Hierna konden we de dummies bekijken die waren uitgestald over de lengte van de truck met oplegger. Voor de vuurwerkliefhebber uiteraard een genot om naar te kijken. Ook werden er al borrelhapjes e.d. uitgedeeld die we ons heerlijk lieten smaken. Snel was het alweer tijd voor de demo en gingen we naar buiten om een mooi plekje te zoeken voor de demo.

    De demo ging lekker snel en de producten werden (zoals het ook eigenlijk hoort) per stuk afgeschoten, zodat je erg goed ziet wat een enkel product nu eigenlijk doet. Er werden producten van de ARMY-collection, Cafferate exclusive collection, de Vuurwerktoppers, de Explosion en uiteraard de Showtime collectie geschoten.
    Wat ons vooral verbaasde waren de kleine potjes. Daar kwam zeker voor de prijs een enorm geweld uit. Uiteraard blijven de showtime cakes ook topproducten die eigenlijk niet in een freakcollectie mogen ontbreken. Helaas waren van de nieuwe producten nog veel producten onderweg, maar gelukkig mocht dit de pret niet drukken. Na de demo was er een finale show die zeer goed in elkaar zat. Er werden stage-effecten zoals concussions, vuur en mooie mines gebruikt, samen met consumenten cakes versmeed tot een mooie show op muziek. Heerlijk om zo je avond af te sluiten zeg! Ik zou zeggen: wacht het filmpje van Mike maar even af en geniet maar eens goed!

    Mijn toppers voor de avond zijn: de Extreme van de ARMY-collection (heerlijke salvo cake met een goede harde burst), de Chrysantium legend (crackling tail to dragon eggs, super cake voor maar 6,50) en van de showtime de brocade finale, de gold comet to color (wel prijzig, maar stel hem eens voor in je straat…) en de double brocade king.

    Na de demo konden we weer lekker naar binnen en stonden de sateetjes met brood al klaar. Deze hebben we ons ook heerlijk laten smaken en daarna hebben we nog even met mevrouw Cafferata en Jeroen Cafferata staan praten.

    Er komen nog verschillende nieuwe producten uit van de Showtime collectie, waaronder o.a. single shots en een brocade waterfall cake. Verder zijn een aantal producten ietwat aangepast zodat ze beter uit de verf komen. Ook de nieuwe single shot van Maddog is er een om in de gaten te houden volgens Jeroen. Van de nieuwe producten krijgen we binnenkort alle info en dan zullen we deze z.s.m. online zetten.

    Uiteindelijk hebben we zo lang lopen praten ouwehoeren over vuurwerk met iedereen dat we zo goed als laatste het pand verlieten. Hierbij wil ik Cafferata bedanken voor de gastvrijheid en de uitermate goede catering.

    De filmpjes komen z.s.m online.

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bastiaan: mijn complimenten voor dit uitgebreide en in goed Nederlands geschreven verslag.
    Bevat zeer veel informatie en ik wacht met grote spanning de komende informatie af. Zeker waar het om Showtime gaat. Dank!!

  3. #3
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Is die Crysanthium Legend een nieuwe product? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord maar hij klinkt wel goed voor die 6,50. Ik ben benieuwd...

    Mooi verslag trouwens. Heerlijk leesvoer is het hehe

    Harstikke bedankt !


  4. #4
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Bastiaan verslag is weer super. Ben zeer benieuwd naar al het moois wat komen gaat.
    Light some fireworks, and see who answers.

  5. #5
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Een topverslag van onze beleving van de avond Bastiaan, bedankt!
    Het was absoluut een geslaagde avond waarbij ook ik eigenlijk kennis maakte met de producten van cafferata en de kwaliteit vond ik toch veelal erg goed hoor. Je kunt duidelijk zien dat Jeroen Cafferata ook selecteert op wat goed te gebruiken is in shows, hebben we het ook nog even over gehad, was erg gezellig.

    Die finaleshow, damn, heerlijk man, zwaar genoten en helemaal mijn ding met die timing op muziek, super! Die concussions, zo hard, echt geniaal, nog in ritme op het einde ook, genieten!!!

    Film komt zo spoedig mogelijk, maar het kan nog even een dag of 2 duren.

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Mooi verslag man!
    Vandaar dat ik afgelopen zaterdag het busje van cafferata zag rijden op de rotonde in uden!

  7. #7
    VWC-Lid Mustang68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2009
    Berichten
    864
    Thanks
    662
    883 waarderingen in 227 posts
    Lijkt me echt een leuk dagje uit als ik dit zo lees. leuk man en bedankt voor t verslag. ben benieuwd na de nieuwe producten van cafferata maar klinkt erg goed. nog ff geduld hebben al is dat moeilijk groet mustang

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Bastiaan bedankt voor het duidelijke verslag van deze avond.
    Mike ben benieuwd naar de films.
    Het is dat ik niet mee kon vanwege werkzaamheden, en dat is jammer want ik heb wel wat gemist zo te lezen.
    Mike en Bastiaan bedankt
    Laatst gewijzigd door ylke; 10 oktober 2010 om 20:43

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Ik ben sinds de vorige jaar wisseling extreem fan geworden van de showtime collectie! Nu ik hier zo dat positieve nieuws hoor, ook over een single shot, moet ik mijn wishlist toch maar aan gaan passen, dat het budgettair ook verantwoord is

  10. #10
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
    Ik ben sinds de vorige jaar wisseling extreem fan geworden van de showtime collectie! Nu ik hier zo dat positieve nieuws hoor, ook over een single shot, moet ik mijn wishlist toch maar aan gaan passen, dat het budgettair ook verantwoord is
    Het zijn er meerdere
    Ik meen een stuk of 5.
    En dan ook nog eens wat men niet verwacht
    Extreme Pyromaniac for life.

  11. #11
    VWC-Lid de Vuurwerkjunk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2006
    Berichten
    225
    Thanks
    107
    373 waarderingen in 97 posts
    Vandaag voor het eerst even wat omgevormt van m'n nieuwe cam.
    Heb de finale even op het kanaal van vuurwerkhalNL gezet.

    Is niet super kwaliteit maar ben nog aan het uitvissen
    wat de beste optie is om om te vormen voor het net.

    Misschien dat iemand mij er mee kan helpen wat hiervoor de beste instellingen zijn voor het beste resultaat.
    (Nu in MP4 omlaten vormen)

    bekijk hier het filmpje

    Gr. teejoo

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  12. #12
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Zo hey, Dat is bepaald geen verkeerd finaleshowtje zegh!
    Goed gebruik van mines!

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Prima beelden Theo, waarvoor dank. Kleuren worden prachtig in beeld gebracht, dat zie je jammer genoeg niet vaak, bij deze film wel.

    Hele mooie finaleshow, zou wel eens hoge ogen kunnen gooien in de poll beste finale show.

    Goede timing, veel variatie, lekker tempo en in de finale heel veel showtime!!

  14. #14
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Ik werd er stil van toen ik filmpje zat te kijken, ik ben niet echt een liefhebber van vuurwerk en muziek samen maar moet wel zeggen dat deze show strak in elkaar was gezet en dat ik heb genoten van het vuurwerk, die mines effecten in een circle geschoten vond ik subliem en ook het verdere verloop van deze demo was grandioos. Bedankt voor het plaatsen van het filmpje en wat betreft de kwaliteit vind ik dat we niets te klagen hebben, klasse gefilmd ook.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  15. #15
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Bedankt voor het posten Teejoo (), staat er prima op! Prima kwaliteit hoor!
    Ik stond dichtbij, daardoor krijg je absoluut niet zo'n mooi overzicht als jij hier hebt neergezet, ben dan ook blij dat jij van deze zijde hebt gefilmd.


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •