Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 30
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Jullie hebben een hele mooie avond beleeft, zo te lezen in het goede en lekker uitgebreide verslag van Bassie. Bedankt voor je goede verslag dan ook Bassie! En die show...:Shocked:...Erg Lekker! Dat beloofd veel goeds voor ons liefhebbers. Met die producten is zeker veel eer te behalen in je straatje. Ik ben dan ook zeker erg benieuwd naar de nieuwe producten.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Berichten
    248
    Thanks
    7
    7 waarderingen in 6 posts
    goed gefilmd, mooie impressie van de avond, dank hiervoor!

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Prachtig die finale zeg, ben er echt stil van!:O
    Vind dat thema met de falling leaves echt zoo geweldig, kan mij iemand vertellen welke cake dat is vanaf 3:49, worden daar 2 aparte soorten cakes geschoten, of is dat 1 cake? (snap dat er van verschillende posten word geschoten)

  4. #19
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
    Prachtig die finale zeg, ben er echt stil van!:O
    Vind dat thema met de falling leaves echt zoo geweldig, kan mij iemand vertellen welke cake dat is vanaf 3:49, worden daar 2 aparte soorten cakes geschoten, of is dat 1 cake? (snap dat er van verschillende posten word geschoten)
    Dit is de golden wave king, blink and leaves. In het filmpje worden deze 3 stuks geschoten. De prijs van deze cake is €57,50.

    Ik heb deze demo mee voorbereid en gebouwd (7 oktober), leuke toevoegingen aan de show vond ik dat het 360 graden rad met mine's, heb dit een tijdje terug voorgesteld en nu werd het ook daadwerkelijk in de show gebruikt. Heb dit nooit eerder gezien in Nederland en vond het ook echt een hele mooie toevoeging. Wel hing het rad helaas iets te laag (9 meter) waardoor de mine's best hard tegen de grond aan schoten, maar daar leren we van voor de volgende keer!

    Wat ik ook mooi vond om te zien is dat echt alle cake's perfect in de show zijn verwerkt, de finale bestond uit alleen maar Showtime cake's en deze pastte perfect op de muziek. Je ziet ook echt dat de mannen die de show hebben ingeprogrammeerd kennis hebben van hun producten en deze zo precies goed hebben kunnen timen. Vooral het stuk met de falling leaves waaiers vond ik heel mooi geschoten.

    Ik heb me prima vermaakt die dag en vond het een prima finale, hier en daar wat kleine foutjes maar vond het zeker niet slecht. Cafferata mag van mij gerust vaker zulk soort shows wegschieten.

    Ik zal mijn eigen film hier niet plaatsen omdat ik weet dat Vuurwerkcrew deze finale ook heeft gefilmd en ik vind dat zij eerder het recht hebben om deze hier te plaatsen.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    GEWELDIGE SHOW. TOP!! SUPERRRRR!!

  6. #21
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Wanneer komen de filmbeelden online van de (nieuwe) producten ?


  7. #22
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik ben er nog niet aan toegekomen helaas, maar probeer het weekend weer wat films te maken, GBV en Beko staan ook nog niet allemaal online.


  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik ben er nog niet aan toegekomen helaas, maar probeer het weekend weer wat films te maken, GBV en Beko staan ook nog niet allemaal online.

    Doe rustig aan Mike
    Maar wel vast een vraagje: hebben jullie ook films gemaakt van de showtime cake,s?

  9. #24
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Als ze de zelfde demo hebben gezien als wij de dag daarvoor, hebben ze 6 showtime cakes kunnen filmen ;)

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    De golden wave king, blink and leaves komt er bij mij minimmaal 3x in, die moet ik gewoon hebben, zoo prachtig, zoo puur! En doet het denk ik ook heel goed bij de vrouwtjes

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk bericht
    Dit is de golden wave king, blink and leaves. In het filmpje worden deze 3 stuks geschoten. De prijs van deze cake is €57,50.

    Ik heb deze demo mee voorbereid en gebouwd (7 oktober), leuke toevoegingen aan de show vond ik dat het 360 graden rad met mine's, heb dit een tijdje terug voorgesteld en nu werd het ook daadwerkelijk in de show gebruikt. Heb dit nooit eerder gezien in Nederland en vond het ook echt een hele mooie toevoeging. Wel hing het rad helaas iets te laag (9 meter) waardoor de mine's best hard tegen de grond aan schoten, maar daar leren we van voor de volgende keer!

    Wat ik ook mooi vond om te zien is dat echt alle cake's perfect in de show zijn verwerkt, de finale bestond uit alleen maar Showtime cake's en deze pastte perfect op de muziek. Je ziet ook echt dat de mannen die de show hebben ingeprogrammeerd kennis hebben van hun producten en deze zo precies goed hebben kunnen timen. Vooral het stuk met de falling leaves waaiers vond ik heel mooi geschoten.

    Ik heb me prima vermaakt die dag en vond het een prima finale, hier en daar wat kleine foutjes maar vond het zeker niet slecht. Cafferata mag van mij gerust vaker zulk soort shows wegschieten.

    Ik zal mijn eigen film hier niet plaatsen omdat ik weet dat Vuurwerkcrew deze finale ook heeft gefilmd en ik vind dat zij eerder het recht hebben om deze hier te plaatsen.
    Bedankt!
    Mijn complimenten heb je zeker, ook erg leuk dat rad met die mines. Toch weer een speciaal element in de show. Maar ook de muziek keuze, zoo perfect icm de falling leaves, echt een warm disney gevoel krijg je erbij!

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Berichten
    80
    Thanks
    34
    15 waarderingen in 10 posts
    Bedankt voor het verslag!

    Ik heb alleen een vraag:

    Ik zat een beetje te spitte op het forum en ik kwam uit bij de lijn "Explosive" van Cafferata. En ik ben enorm verbaast van de mooie en grote boeketten, het leek op de filmpjes wel op 2,5 inch blokjes voor mijn gevoel (overdreven). Hierbij doel ik vooral op de X78, X60 en X62.
    Maar zo te zien zijn het filmpjes uit China en volgens mij kwamen die Chinezen ook niet uit de boerenkool gerold, en maken ze het mooier dan dat het is.

    Ik las dus dat de lijn Explosive is geschoten. En ik heb niks gelezen over deze cake's, waren ze niet geschoten of zijn ze dus niet opgevallen?

    Mvg

  13. #28
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Explosive-collectie (of de cafferata collection) is niet geschoten...de producten waren nog onderweg. Er is alleen een fontein geschoten.

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2014
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Avp

    Is er hier ergens een forum zoals op avp?

    Gr. Thunder 1

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunder1 Bekijk bericht
    Is er hier ergens een forum zoals op avp?

    Gr. Thunder 1
    Een forum over cafferate? of een forum in het algemeen?
    Want daar ben je nu;-)
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •